|
Va hände med TA? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
schyst asså :) du kommer poia byxorna av alla trancekillar Mind ;)
faaen, hade oxå velat gå :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Håller också med Gaby.. men men, det är juh bara hon å jag som kommer iväg på saker ändå, ;)
Retas bara...men viss sanning har det juh.
Ni får diskutera precis vad ni vill, men julmust, glass å godis diskuterar jag hellre pårökt med mina polare, då är det mycket roligare, :p
Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, :) |
Själv åker ja till Qontact på nyår, men men :p :p tredje gången på fest i holland detta år :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, :) |
aja... var ju på pvd tex ;) dåligt av oss att inte mötas ;) |
|
|
| robstar |
| quote: | | checkade förresten precis only dj's sidan robstar och varför står det "Parker (DJ Tiesto Trancer!!)"???? |
Igen aning asså! HaHa! Undra varför dom skrev så. :haha:
| quote: | | Jag ska faktiskt se Airbase nästa fredag...helt gratis. Ska uppträda där, 600 pers kommer. hur många av er?....... |
Vart nånstans? |
|
|
| Glorie |
norrköping :p
mer info
Vizay, läs på sajten... *suck*
http://www.tranceclubber.com/party.asp?PID=35
ingen åldersgräns |
|
|
| Vizay |
skälet till att jag nästan aldrig kommer iväg på fester e för att jag inte har åldern inne...ganska svårt å dra på dom officiella tillställningarna....fast jag ska iväg ikväll på rave....ni får ringa mig om ni vill ha mer info....av vissa ganska självklara skäl så säger jag inget här på forumen ;)
btw va ere för åldersgräns på tranceclubber gathern? :) |
|
|
| mindshooter |
| Det är 16 års gräns så det är sjysst :) Men det är juh för deras medlemmar tror jag....deras gather. Bli medlem där och chilla lite.... skulle va soft med lite TAs på festen. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det kommer bli så jävla soft mind.... träffade ju dom som ska fixa festen typ på båten... glömde snacka om den dock... var för busy festa å snacka musik... jag e tok laddad
Blir en kul liten roadtrip.... kameran ska med som vanligt |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det kommer bli så jävla soft mind.... träffade ju dom som ska fixa festen typ på båten... glömde snacka om den dock... var för busy festa å snacka musik... jag e tok laddad
Blir en kul liten roadtrip.... kameran ska med som vanligt |
på en skala från 1-10 så kommer det bli 11 fett :)
Allt ska dokumenteras och läggar upp på forumet! Stay tuned ;) |
|
|
| Vizay |
| låter jävligt nice men jag e inte 100 på om jag kan skaffa fram pengar tills dess....brände stålar på rave inatt å min polare lånade också å han kan inte betala förens i januari så jag får se....men jag ska försöka :D |
|
|
| Glorie |
Vizay faaaen :) klart du ska hänga me om du får åka me steve ju.. låna pengar av föräldrarna :)
trancefest ju... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Igen aning asså! HaHa! Undra varför dom skrev så. :haha:
|
visste du inte om det... hahahah :haha:
vad e det för fest ni snackar om? |
|
|
|
|