return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
"I'm currently playing ..." in je signature (winamp plugin) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by JunKX
Kende deze hack al. Is wel grappig. Geloof dat ie alleen met winamp 3.0 werkt... Niets voor mij dus, I am sticking with 2.81 :D



ne hoor, beter kike @@P, ook voor 2.x serie
mansie
Yes !!
Het is gelukt. En ik werk ook gewoon met winamp 2.x.

Versie 3.X sucks!

Maar die plugin is wel geinig zo vindt ik. Mzzl.
:gsmile:
-=Freezel=-
Dit is wel een tof proggie! :)
Cosmic Guy
Ik heb alles geinstalleert en die link als image in me sig gezet....
Maar volgens mij doet ie het nog niet helemaal zoals het hoort...(I'm currently listening to --).
dj_spare
cool... ik ben nu nog ff aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt... maja zal wel lukken :)
Joost008
Wheheh Phat is dit, ziet iedereen het meteen als iemand foute muziek luistert:D
Cosmic Guy
Hij doet het al... Wel leuk:D

Edit: Joost, Frans Bauer??:whip: :whip:
Joost008
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hij doet het al... Wel leuk:D

Edit: Joost, Frans Bauer??:whip: :whip:


Ja euhh hij stond op shuffle:p
AlFerox
ben nu een setje van Sven Wittekind aan het luisteren
basd
Inderdaad, best grappig :)

Cosmic Guy
Moet je eigenlijk elke x als je winamp opstart dan je user name en ww invullen? Bij mij doet ie dat namelijk niet automatisch....
mansie
Ja, is wel een tof proggie.

Maar volgens mij moet je wel opletten dat je je Winamp niet opstart voordat je een internet verbinding hebt! Anders werkt het volgens mij niet.

Maar ja, je kunt dan gewoon weer ff je Winamp opnieuw opstarten. Simpel.

Hoedoe! (= Brabants voor Mzl)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement