|
"I'm currently playing ..." in je signature (winamp plugin) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
bij mij lijkt ie nie te werken? alleen maar dat ik offline ben? misschien nu wel, ff tsjekken..
[edit] heuj, hij doet t :D [/edit] |
|
|
| Optimus |
| mijne doet t ook:D |
|
|
| arj1o1 |
| ik heb hem ook maar hij werkt maar voor de helft van de tijd |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Optimus
mijne doet t ook:D |
lol:D |
|
|
| Blik |
| is wel een coole feature :D |
|
|
| Spinnin Jack |
OOOHHHH ik hoor er nu ook bij, relaxed!!! :crazy: :crazy:
[edit]1 ding zie ik nu wel, je kan niet oneindig lange titels kwijt in je plaatje, das toch wel een beetje jammer. Zoals je in het plaatje kan zien is het niet echt meer een leesbare titel als de titel te langs is want er moet staan "TMF the DJ's - Satshi Tomiie live at the Now & Wow Location (Ministry of sound in The Netherlands)"[/edit]
 |
|
|
| eieregooie |
| Grappig hoor :) Hij is alleen soms wat traag met updaten... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Grappig hoor :) Hij is alleen soms wat traag met updaten... |
ik luister al een dag lang naar mijn zus:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik luister al een dag lang naar mijn zus:D |
Wordt jij ff een partij genaaid zeg :p |
|
|
| Little Theseus |
die zus van jou zingt maar door zeg!
Kun je haar niet leren voor vijf euro te pijpen? Dan ga jij voortaan maar zingen ofzo (volumia!!!).
:D:D:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
die zus van jou zingt maar door zeg!
Kun je haar niet leren voor vijf euro te pijpen? Dan ga jij voortaan maar zingen ofzo (volumia!!!).
:D:D:D |
mwhehehe, vraag jij maar aan dr:D Volumia rulez! ik ga morgenavond weer ff dat afscheidsconcert op DVD bekijken:cool: |
|
|
|
|