return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
"I'm currently playing ..." in je signature (winamp plugin) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Odyne
bij mij lijkt ie nie te werken? alleen maar dat ik offline ben? misschien nu wel, ff tsjekken..

[edit] heuj, hij doet t :D [/edit]
Optimus
mijne doet t ook:D
arj1o1
ik heb hem ook maar hij werkt maar voor de helft van de tijd
Joost008
quote:
Originally posted by Optimus
mijne doet t ook:D


lol:D
Dj Lex
FUN FUN FUN :D
Blik
is wel een coole feature :D
Spinnin Jack
OOOHHHH ik hoor er nu ook bij, relaxed!!! :crazy: :crazy:

[edit]1 ding zie ik nu wel, je kan niet oneindig lange titels kwijt in je plaatje, das toch wel een beetje jammer. Zoals je in het plaatje kan zien is het niet echt meer een leesbare titel als de titel te langs is want er moet staan "TMF the DJ's - Satshi Tomiie live at the Now & Wow Location (Ministry of sound in The Netherlands)"[/edit]

eieregooie
Grappig hoor :) Hij is alleen soms wat traag met updaten...
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie
Grappig hoor :) Hij is alleen soms wat traag met updaten...


ik luister al een dag lang naar mijn zus:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
ik luister al een dag lang naar mijn zus:D

Wordt jij ff een partij genaaid zeg :p

Little Theseus
die zus van jou zingt maar door zeg!

Kun je haar niet leren voor vijf euro te pijpen? Dan ga jij voortaan maar zingen ofzo (volumia!!!).

:D:D:D
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
die zus van jou zingt maar door zeg!

Kun je haar niet leren voor vijf euro te pijpen? Dan ga jij voortaan maar zingen ofzo (volumia!!!).

:D:D:D


mwhehehe, vraag jij maar aan dr:D Volumia rulez! ik ga morgenavond weer ff dat afscheidsconcert op DVD bekijken:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement