|
SHOCKERS was WREED!!!!
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Ben ook net terug van Shockers en het was echt onwijs gaaaaaf!!! Ik hoop voor de mensen die gegaan zijn dat ze naar Miss Djax zijn geweest want die draaide echt zo GRUWELIJK HARD gewoon!!!!
Ken Ishii daar heb ik eigenlijk alleen het begin van gezien maar dat klonk onwijs vet inderdaad....
Ik vond Remy ook heeel erg lekker draaien, net als Luke Slater en John Acquaviva..
Vond alleen Warmduscher wel tegenvallen, hij draaide ongelooflijk trancy, beetje van die Cosmic Gate stijl.
Verder was het echt een goed feest!
Nu ga ik slapen...
MASSOL |
|
|
| Bellie |
Wat een PHATT bruut feest was het weer gisteren.Heb me echt super vermaakt.Mij maakte het eigenlijk niet uit wie er draaide want ze draaiden allemaal super.Maar inderdaad wat jukx zei.Miss Djax was voor mij de knaller der knallers.Wat een platen heeft ze zeg.echt niet normaal meer.Voor mij was zij samen met Ken Ishi de beste.Die rare chinees heeft ook hele vette skillz.Had hem nog nooit gehoord maar was zeker de moeite waard.Heb helaas Miss proximus niet gevonden voor mn gratis water :D :D :D.(waar stond je dan he!!!)
Hoewel het ook weer in de RAI was overtrof SHOCKERS makkelijk INNERCITY....Kortom SHOCKERS WAS PHATTTT!!!
GREETZ!! |
|
|
| TranceFool |
Ik ben er niet geweest, maar zo te horen was het flink stampen, en erg vermoeiend. Het is inmiddels 16:30 en er zijn pas 2 reacties geweest, ligt iedereen te maffen ofzo???!!!! Ik wil reacties horen, ook al ben ik er zelf niet geweest wil ik graag weten wat ik allemaal heb gemist, ik lees et wel.
Latuurrzzz.... |
|
|
| Nastra Azzurro |
FOKKIN A'
what een feest man
Ik von het de beste feest tot nu toe voor mij
Carl Cox was super vet Miss Djax was INNNNNNN PHATttt.
Die John Acquaviva was ook SSSUUUUUPPPPERRR
Ken Ishii , Ik had hem horen beginnen maaar ik von het nix, maar het was wel zo toen wij weg liepen het wel vetter werd maar we waren al bijna weg......maar ja
Ik von wel jammer dat in zaal3 het heel zacht stond
ik hoorde nauwelijks bass, maar in de main was het in oorverdovend Ik heb nog steeds een piep in me oor man.
Marco Bailey von ik ook super relaxed eg wel vet en ook james ruskin daarvoor zat ook lekker te draaien......
zeker een geslaagd feest, maak je niet te vaak mee.....
Ik weet nix meer te zeggen alleen dat SHOCKERS is da BOMB
laterrrrrr |
|
|
| Remy D |
Het was gewoon SUPER verder weinig aan toe te voegen alleen dan dat ik Miss Djax en Luke Slater de beste van de avond vond!!! :)
Oja ik vond de opzet met die containers echt wel bruut gedaan..:) |
|
|
| The Groove |
| quote: | Originally posted by Jukx
hij draaide ongelooflijk trancy, beetje van die Cosmic Gate stijl.
|
Cosmic Gate roelt de pan uit |
|
|
| basvh |
| op de website van slam stond dat ze bij shockers een speciale lazer hadden, hoe was de lazer??? |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by basvh
op de website van slam stond dat ze bij shockers een speciale lazer hadden, hoe was de lazer??? |
Ja die was in de techno hall.Die overigens heel vet was ingedeeld.net als op impulz een draaiend plateau in het midden en daarom heen dansen.Lasers waren idd vet.kleuren door elkaar heen.Ik kan niet herrinneren of er in de main ook een laser was.weet alleen dat er 1 in de techno hall was.
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
In de main was een grote was wel mooi maar niet egt speciaal
jammer dat het licht werd...haha om 6 uur ofzo
maar ja.... |
|
|
| Akira |
| ik vond het zeker een geslaagd feestje hoor :D ook al ben ik niet de grootste techno fan.Er werd flink gestampt en gebeukt alleen viel het me op dat er best een hoop mensen gewoon een beetje zaten te kijken en niet uit hun dak zaten te gaan.Toen jeff mills de bells draaide deed het publiek erg rustig...terwijl meestal op party's het dak er dan afvliegt en iedereen keihard gaat bleren.Ja de decoratie was echt wel vet...in die kleine zaal met die lasers was gewoon vet!!met al die cd's etc.. ja het zag er ook stukken beter uit dan op IC3 al met al een geslaagd feestje :D |
|
|
| cenobite |
ben eindelijk weer beetje nuchter & wakker hehe maar dit is zeker een van de beste feesten die ik meegemaakt heb. Captain Tinrib, Miss jax & vooral Carl Cox hadden imho de beste sets jezus lekker stampen zeg :) stond zowat te hakken
geluid was echt lekker hard, sfeer ook goed.. helaas 1 incident gezien waardoor ik de bus miste doordat zo'n homo weer eens moest vechten in de metro.. de bestuurder bleef lekker 10min staan op perron :( |
|
|
| New Wave |
WOOOOOOOWWWWWWWWW WAT EEN BRUUT FEEST.
Ik vond Ken Ishii, echt helemaal vet de BEST, en die T-quest, wat kan die gast draaien, en flink scrashen die gast op het begin van zijn set.......zoooooooooooo gaar master gewoon!!!!!!
en die gast na T-quest.....zwaaaaaar hard beuken was dat.
Volgende keer gaat ik weer zo zwaar beuken daar.
Shockers was mijn beste feest tot nu toe!!!!!!!
See yhaaaaa!!!!!
Techno maniac
Ik kom ook nog vaak op TMF, ga vanavond effe kijken |
|
|
|
|