|
Heeft iemand Massive opgenomen of geluisterd op 538???
|
View this Thread in Original format
| WTB |
Yo,
Ik heb afgelopen nacht Massive van Radio 538 opgenomen maar er is nergens een announcer die zegt welke dj er draait of gaat draaien. Ik heb wel een beetje een idee welke dj bij welke nummers hoort, maar het begin en einde van een set is ook niet altijd even duidelijk.
Als iemand mij van de dj's Armin van Buuren, Ferry Corsten, Scott Bond en Marco V kan vertellen welke platen ze draaiden (je weet ze vast niet allemaal, maar een paar). Of als je het zelf hebt opgenomen en mij kunt vertellen van hoe laat tot hoe laat welke set van Massive werd uitgezonden zou ik erg dankbaar zijn.
WTB. |
|
|
| Bouma-Bros |
He daar,
Ik kan je wel iets vertellen over de volgorde.
Van 01.00 uur tot 02.40 was Scott Bond (WAT een wereldset!!!!) en daarna was Ferry Corsten. Maar toen ben ik gaan pitten, het ging mij alleen maar om de set van de kleine Engelsman. ;)
Je kan toch wel horen aan de platenkeuze of daarna Armin of Marco V kwam? Of ben je niet zo'n kenner? :)
Suc6 ermee.
Mzzl,
Sido (50% Bouma-Bros.) |
|
|
| WTB |
Ik heb de volgende nummers van Massive geïdentificeerd, nu is het aan de mensen die er geweest zijn om mij te vertellen of het klopt dat de nummers door de dj waar ze onder staan gedraaid zijn.
Set 1 (waarschijnlijk Armin van Buuren):
Altitude - Excession (remix)
MO'Hawk - Previous Years (massive theme)
Warrior - Voodoo
Set 2 (waarschijnlijk Ferry Corsten):
U2 - New Years Day (remix, not the Ferry Corsten remix)
System F - Exhale (Sander Kleinenberg remix)
Faithless - We come one
System F - Needlejuice
Vimana - We Came
System F - Soul on Soul (remix)
Chicane - Autumn Tactics (thrillseekers remix)
Set 3 (waarschijnlijk Scott Bond):
BT - Home (tiesto remix?)
Push - Strange World (remix)
Dj Tiesto - Flight 643 (original mix)
Sytem F vs Armin van Buuren - Exhale
Three Drives - Sunset on Ibiza
Set 4 (waarschijnlijk Marco V):
Marco V - In charge
DJ Tiesto - Flight 643 (original mix)
Robert Miles - Children (remix)
Rank 1 - Such is Live (remix)
WTB. |
|
|
| WTB |
Bouma-Bros "replyde" toen ik bovenstaand stukje schreef. Waarschijnlijk is Set 1 dus Scott Bond en Set 3 Armin van Buuren, die twee had ik dus door elkaar gehaald.
WTB. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by WTB
Ik heb de volgende nummers van Massive geïdentificeerd, nu is het aan de mensen die er geweest zijn om mij te vertellen of het klopt dat de nummers door de dj waar ze onder staan gedraaid zijn.
Set 1 (waarschijnlijk Armin van Buuren):
Altitude - Excession (remix)
MO'Hawk - Previous Years (massive theme)
Warrior - Voodoo
Set 2 (waarschijnlijk Ferry Corsten):
U2 - New Years Day (remix, not the Ferry Corsten remix)
System F - Exhale (Sander Kleinenberg remix)
Faithless - We come one
System F - Needlejuice
Vimana - We Came
System F - Soul on Soul (remix)
Chicane - Autumn Tactics (thrillseekers remix)
Set 3 (waarschijnlijk Scott Bond):
BT - Home (tiesto remix?)
Push - Strange World (remix)
Dj Tiesto - Flight 643 (original mix)
Sytem F vs Armin van Buuren - Exhale
Three Drives - Sunset on Ibiza
Set 4 (waarschijnlijk Marco V):
Marco V - In charge
DJ Tiesto - Flight 643 (original mix)
Robert Miles - Children (remix)
Rank 1 - Such is Live (remix)
WTB. |
Set 1 (SCOTT BOND ): draaide als enigste mo'hawk
Altitude - Excession (remix)
MO'Hawk - Previous Years (massive theme)
Warrior - Voodoo
Set 3 (Armin van buuren:
BT - Home (tiesto remix?)
Push - Strange World (remix)
Dj Tiesto - Flight 643 (original mix)
Sytem F vs Armin van Buuren - Exhale
Three Drives - Sunset on Ibiza
de andere 2 zijn goed |
|
|
| tango |
Kun je die setjes ergens uppen in een myplay locker ofzo?
Ik moet die van scott bond hebben, echt werelds, marco v was ook lekker.....
Wel jammer dat ze van de 2 uur maar 1 uur en 40 minuten hebben uitgezonden van bond, dan missen we dus 20 minuutjes :( .
grtz,
TNG |
|
|
| moogwai |
Ik had gisteren kampioensfeest :D, dus ik heb niks kunnen luisteren, ik heb nog geprobeerd om het op te nemen, maar ik was al zo zat dat ik de kabels verkeerd heb aangesloten :confused: nu moet ik dus wachten op de releases... maar die zullen nu al ergens on-line staan denk ik..
| quote: | Originally posted by magrec
Set 1 (SCOTT BOND ): draaide als enigste mo'hawk
Altitude - Excession (remix)
MO'Hawk - Previous Years (massive theme)
Warrior - Voodoo
Set 3 (Armin van buuren:
BT - Home (tiesto remix?)
Push - Strange World (remix)
Dj Tiesto - Flight 643 (original mix)
Sytem F vs Armin van Buuren - Exhale
Three Drives - Sunset on Ibiza
de andere 2 zijn goed |
Klopt...
Zo te horen is Johan Gielen niet uitgezonden :confused: |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik had gisteren kampioensfeest :D |
gefeliciteerd! |
|
|
| Akira |
| ik wil die sets ook wel hebben :D :D |
|
|
| WTB |
Bedankt voor de replies allemaal. De reden dat ik zelf Massive opgenomen heb is omdat ik een ISDN modem heb en dus heel veel geld/tijd kwijt zou zijn als ik het zou downloaden. Ik hoop voor jullie dat de sets binnenkort door iemand anders wel gepost zullen worden. Als dat niet gebeurt zul je moeten wachten tot ik kabel of ADSL krijg. Maar ik ga ze dus niet met mijn huidige modem uploaden.
WTB.
PS: Alle PSV-fans van harte gefeliciteerd met het kampioensschap. |
|
|
| Dj Lex |
Hey man dat maakt niet uit joh. Iemand anders heeft se vast ook wel opgenomen, dus ze komen uiteindelijk toch wel op het internet. Misschien duurt het alleen iets langer.
Laters |
|
|
| SnuggLe |
Ja ze zijn al gereleased. Ik heb alleen de set van Scott Bond en Marco V gezien, meer nog niet.
SnuggLe |
|
|
|
|