|
Låtar man ALDRIG tröttnar på (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| verminator |
| Adam Beyer & Henrik B - Vocal Image |
|
|
| Amnezia |
Push - Universal nation ( corsten rmx)
Age of love - age of love
e nåra till....:rolleyes: |
|
|
| DJ Ezzian |
| Marco Zaffarano - Playback og Mauro Picotto - Pegasus |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by procacia
lustral - broken (way out west remix)
|
Right on!!! det där är fan en kristallklar vintervärmare....
Får mig att tänka på kärlek och oboy...mumma :) |
|
|
| robstar |
Nu får du ta och lugna dej lite!
Kärlek och Oboy? :nervous:
;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by robstar
Kärlek och Oboy? :nervous: |
är det nåt fel med kärlek eller? |
|
|
| robstar |
Nej, men när man börjar blanda kärlek med oboy så undrar man ju.
(ja skojar bara) |
|
|
| procacia |
| quote: | Originally posted by reveal
din första post? välkommen till TA ;) | jepp! :D man tackar! |
|
|
| King of Clubs |
| En till låt som jag absolut aldrig lyckas tröttna på är Subsky - Four Days (Gil Remix) som bl.a. är med på PvD - Politics of Dancing. Känns lika otroligt bra som första gången jag hörde den. Det är inte många låtar som verkligen håller i längden. |
|
|
| King of Clubs |
Jag kom på den ultimata skivan man aldrig kan tröttna på:
The Prodigy - Experience. Tio år efter att jag först köpte den låter den fortfarande lika bra. |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag kom på den ultimata skivan man aldrig kan tröttna på:
The Prodigy - Experience. Tio år efter att jag först köpte den låter den fortfarande lika bra. |
Prodigy - Speedway är en klassiker! Sketchen när killinggänget gör parodi på den låten är bland det roligaste jag sett!
De står & lirar synth i hyperspeed, när nån dansbandstönt ska försöka hänga med på munspel. :stongue: :haha: :stongue: :haha:
|
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag kom på den ultimata skivan man aldrig kan tröttna på:
The Prodigy - Experience. Tio år efter att jag först köpte den låter den fortfarande lika bra. |
Kan inte mer än att hålla med till fullo. Den skivan är utan tvekan guldkornet i min skivsamling. Hittade igår, när jag städade min gamla lägenhet, en inramad affish från när de uppträdde på mejeriet för att promota "Music for the gilted generation"... goda tider... |
|
|
|
|