return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Låtar man ALDRIG tröttnar på (pg. 3)
View this Thread in Original format
verminator
Adam Beyer & Henrik B - Vocal Image
Amnezia
Push - Universal nation ( corsten rmx)

Age of love - age of love

e nåra till....:rolleyes:
DJ Ezzian
Marco Zaffarano - Playback og Mauro Picotto - Pegasus
mindshooter
quote:
Originally posted by procacia
lustral - broken (way out west remix)



Right on!!! det där är fan en kristallklar vintervärmare....
Får mig att tänka på kärlek och oboy...mumma :)
robstar
quote:
kärlek och oboy


Nu får du ta och lugna dej lite!

Kärlek och Oboy? :nervous:




;)
mindshooter
quote:
Originally posted by robstar
Kärlek och Oboy? :nervous:


är det nåt fel med kärlek eller?
robstar
Nej, men när man börjar blanda kärlek med oboy så undrar man ju.








(ja skojar bara)
procacia
quote:
Originally posted by reveal
din första post? välkommen till TA ;)
jepp! :D man tackar!
King of Clubs
En till låt som jag absolut aldrig lyckas tröttna på är Subsky - Four Days (Gil Remix) som bl.a. är med på PvD - Politics of Dancing. Känns lika otroligt bra som första gången jag hörde den. Det är inte många låtar som verkligen håller i längden.
King of Clubs
Jag kom på den ultimata skivan man aldrig kan tröttna på:
The Prodigy - Experience. Tio år efter att jag först köpte den låter den fortfarande lika bra.

Nyx
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag kom på den ultimata skivan man aldrig kan tröttna på:
The Prodigy - Experience. Tio år efter att jag först köpte den låter den fortfarande lika bra.



Prodigy - Speedway
är en klassiker! Sketchen när killinggänget gör parodi på den låten är bland det roligaste jag sett!

De står & lirar synth i hyperspeed, när nån dansbandstönt ska försöka hänga med på munspel. :stongue: :haha: :stongue: :haha:
Aendy
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag kom på den ultimata skivan man aldrig kan tröttna på:
The Prodigy - Experience. Tio år efter att jag först köpte den låter den fortfarande lika bra.


Kan inte mer än att hålla med till fullo. Den skivan är utan tvekan guldkornet i min skivsamling. Hittade igår, när jag städade min gamla lägenhet, en inramad affish från när de uppträdde på mejeriet för att promota "Music for the gilted generation"... goda tider...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement