return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
View this Thread in Original format
eXeTik
עניין של שתי שניות :)

למי שלא מבין על מה אני מדבר שיסתכל מתחת לחתימה שלי...
Sniper
nice... nice one.
Sniper
בוא ניבדוק תעניין



*.Edit.*

לא עובד לי...
MoSH_MaN
מגניב


lemme try

הופהההה
warpedd_
אדיררר!
MasterP
וואי רונן אתה מלך

גנבתי את זה
וגם את השורה עם הצבא רק עם שינוי

מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
warpedd_
quote:
Originally posted by Sniper
בוא ניבדוק תעניין



*.Edit.*

לא עובד לי...


קודם כל אתה צריך להרשם
אחרי זה להוריד את הפלאג-אין לווינאפ ולהפעיל אותו
(צריך למלא שמה שם וססמא)

אחרי זה אתה עושה אדיט לחתימה ומוסיף שורה
Sniper
quote:
Originally posted by warpedd_
קודם כל אתה צריך להרשם
אחרי זה להוריד את הפלאג-אין לווינאפ ולהפעיל אותו
(צריך למלא שמה שם וססמא)

אחרי זה אתה עושה אדיט לחתימה ומוסיף שורה


תודה גבר:]]
MasterP
quote:
Originally posted by Sniper
תודה גבר:]]


זה הכל באתר שלהם אחי...
בכל אופן משהו גאוני
SiLvErSkY
.

DJ-Kreing^^
האם זה עובד??
:o
Q-PiXeL
איזה דבר בן זונה!!!

יאללה עכשיו כל
ILTA
יהיו עם כאלו דברים בחתימות שלהם
:p

זז לנסות!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement