|
רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...?
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
בוא ניבדוק תעניין
*.Edit.*
לא עובד לי... |
|
|
| MoSH_MaN |
מגניב
lemme try
הופהההה |
|
|
| MasterP |
וואי רונן אתה מלך
גנבתי את זה
וגם את השורה עם הצבא רק עם שינוי
מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Sniper
בוא ניבדוק תעניין
*.Edit.*
לא עובד לי... |
קודם כל אתה צריך להרשם
אחרי זה להוריד את הפלאג-אין לווינאפ ולהפעיל אותו
(צריך למלא שמה שם וססמא)
אחרי זה אתה עושה אדיט לחתימה ומוסיף שורה
 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
קודם כל אתה צריך להרשם
אחרי זה להוריד את הפלאג-אין לווינאפ ולהפעיל אותו
(צריך למלא שמה שם וססמא)
אחרי זה אתה עושה אדיט לחתימה ומוסיף שורה
|
תודה גבר:]] |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Sniper
תודה גבר:]] |
זה הכל באתר שלהם אחי...
בכל אופן משהו גאוני |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
האם זה עובד??
:o |
|
|
| Q-PiXeL |
איזה דבר בן זונה!!!
יאללה עכשיו כל
ILTA
יהיו עם כאלו דברים בחתימות שלהם
:p
זז לנסות! |
|
|
|
|