|
Zuruck! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Innercity wordt m alleen als ik gratis kan wheheh :D
Op zich wel een leuk inkomertje..maar ja...die line up trekt mij echt absoluut niet! En ik denk dat ik komende zaterdag nodig heb om te verhuizen. Tenzij JP me een lift naar Berlijn geeft (PvD verjaardagsfeessie ;))
Leuk dat jij ook weer terugkomt Snugs..jammer dat John nog even op zich laat wachten :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maareh..ik wil de verhalen wel horen, misschien kunnen we een week ofzo uittrekken? Mag jij eerst, vertel ik daarna mijn verhalen Proximus :D :D Ben je nog op Innercity?
Greetz,
SnuggLe |
LATEBN WE AFSPREKEN IN ADAM NA INNERCITY!!!!!!!!!!!! LEKKER VERHALEN LUISTEREN!!!!!!
:toocool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dag schat ,
Leuk dat je weer terug bent in Hollanti. Gister hebben we maar ff kort kenne babbelen omdat ik te verrot was. Zal de schade zo snel mogelijk inhalen 
 |
|
|
| Flipper01 |
Dat heb je heel lief gedaan Petrus ;)
Welkom terug Josta!!
Ik hoop dat je nog naar IC komt, zou leuk zijn!! |
|
|
| Miss Proximus |
Profeetje van me...wat ben je toch een topper :)
Flipper...ik kan niks beloven maar ik zou t ook top vinden om jullie weer eens te zien! :) |
|
|
| New Wave |
WHOOOOOEEEEEEHHHHHOOOOOOOEEEEEEEEEEE :p
Hallo apelflapje van me!!!
/me pakt de poedersuiker :tongue3 :tongue3 :crazy:
:D |
|
|
| Donna |
NU ALWEER 4 MAANDEN VOORBIJ?!?!
Sjemig wat gaat dat hard...
Hoop dat je t enorm naar je zin gehad hebt,maar dat denk ikwel:)
Ik voel alleen wat "nattigheid" wat minder voor je is denk ik..
Als dat zo is,wat ik nie hoop voor je,wens ik je lots of sterkte..
In ieder geval is daar de poedersuiker van wavje,de tederheid van peetje en de saamhorigheid van de TA-clan waar je op zn minst rottigheid mee kunt beleven:happy2: ;) |
|
|
| franzelare |
welkom terug in het koude natte trieste nederland :(
die 4 maanden zijn idd snel voorbij gegaan! maar dat ligt meer aan mij dan aan de tijd :D
volgende nexus duurt nog even helaas want de is er net 1 geweest en die zat heel kort op die ervoor! maarja we lezen het vanzelf wel als iris het weet :) |
|
|
| Flippe |
Nu alweer 4 maanden voorbij.
Gaat echt snel :)
Maare welkom terug :) |
|
|
| Funky_F |
hey:), ik heb je gezien op addiction toen, siesta vertelde me net wie je was :)
welcome back:) |
|
|
| TranceFool |
Nou, welkom terug dan maar he :)
tijd gaat hard zeg...... |
|
|
| Teknikol |
| welcome backjes, mevrouw proximus:) |
|
|
|
|