|
Zuruck!
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Mja!! Ik ben er weer!!! Alive and kicking en niet van plan jullie snel weer te verlaten. Mag pas in September weer naar t butenlan :)
Mijn website is oud, maar voor degenen die willen wete wat ik allemaal heb meegemaakt heb ik thee (koffie), koekjes en een dozijn fotoalbums... hehe
Bottom line: ik ben blij dat ik weer wat tijd aan TA kan besteden en blij omdat ik er een GEWELDIGE levenservaring bij heb :)
Kusje Josta |
|
|
| Optimus |
| ha, zat net nog te denken dat je een dezer dagen terug moest zijn:) Welcome back Jos!:cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| Haaaaa! :) welkom terug! en nu is het weer tijd om flink los te gaan! :D ;) partyyyyyyyyyy! :cool: :) :eyespop: :crazy: :cool: :) |
|
|
| Little Theseus |
Jostaaa!! Welkom trug!
Ik las net al in een andere topic dat je het ERG koud vind hier :D:D:D
Sow Antiphus ook weer blij ;) |
|
|
| Blik |
welkom terug
post maar eens een keer een verslag van wat je allemaal uitgespookt hebt :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Sow Antiphus ook weer blij ;) |
Valt tegen. Snapt men de hint? ok :clown:
Wanneer weer een Nexus ofzo? :) |
|
|
| MaGiK54 |
Welcome back Proxi :gsmile:
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad daaro in Zuid Afrika. Zal binnenkort die site van jouw wel ff checken, altijd intressant. |
|
|
| total woot |
welcome back :)
weet je al wat je eerste feestje gaat worden? of moet je eerst ff bijkomen van de afgelopen maanden?
Grtz
WooT |
|
|
| TimeportE |
hee josta, we hebben je gemist hoor! :)
nog leuke fotos met jou en een slang om je nek ofzo? of dat je met je hoofd in een leeuwenbek zit? :D |
|
|
| SnuggLe |
Welcome back! Zeker even wennen aan het weer, niet? Ik zit nu ook nog in Hong Kong, maar vannacht vlieg ik met mijn vriendin ook weer terug naar NL. Nu nog even de dag uitzitten, even relaxen & niets doen.
Het is hier verdomme 25 graden man..en dan terug naar het koude NL...brrrr..
Jij terug, ik terug, iedereen terug :D
Kan me heel goed voorstellen dat het een hele gave levenservaring erbij is, dat heb ik hier ook mte 1,5 maand china, laat staan jij met je 4 (??) maanden Zuid-Afrika. Volgend jaar wil ik weeeeeer weg!!!
Maareh..ik wil de verhalen wel horen, misschien kunnen we een week ofzo uittrekken? Mag jij eerst, vertel ik daarna mijn verhalen Proximus :D :D Ben je nog op Innercity?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij terug, ik terug, iedereen terug :D |
john is net weg.. :) |
|
|
|
|