|
tiesto och sven väth till sverige!!!
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
ok nu har mondaybar bekräftat
| quote: |
Återstår att hosta upp förskott för de prelbokade superstjärnorna... ok, då bekräftar jag väl då... hittills: Tiësto, Sven Väth, Deep Dish och kanske, kanske Danny Tenaglia.. och det är bara början. Tanken är att vi ska ha det störtsa inom Techno, house och trance. Får vi fet spons kan det bli fler. Vi räknar med att biljetterna kommer att ligga på ca 800 kr. Eftersom detta är en tvådagarskryssning så är grundpriset för kryssningen det dubbla.
|
hela forumtråden:
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=244
det här tillfället är ju guld....sitter å hoppas på min lilla kontakt å att han kan fixa in mig också :D |
|
|
| reveal |
| tiestos spelning kommer alltså att läggas på en kryssning? |
|
|
| Glorie |
| värdelöst isånafall :) ??? |
|
|
| ScuL |
800 kr?? :eek: oj...
some compassion is at it's place here :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
ja spelningen kommer ligga på en kryssning återigen....
scuL: betänk att det handlar om flera dagar med rum osv. :) |
|
|
| ScuL |
oh right..
didn't get that part :D
har försökt att läsa för snabbt :) |
|
|
| AC. |
| 800 är mycket även om det må vara två dagar men det är bra att de går ut och säger det nu så man kan planera, börja sprara redan nu som han säger |
|
|
| sipowitz |
ARGHHH SPÄÄRRAR UPP ÖGONNEN
WOOOWW FYY FFANN VA COOOLLLLTTTTTTTT |
|
|
| Treo |
| Okej nu blev jag lycklig :) |
|
|
| reveal |
| verkar som om det är svårt att få biljetter? |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by sipowitz
ARGHHH SPÄÄRRAR UPP ÖGONNEN
WOOOWW FYY FFANN VA COOOLLLLTTTTTTTT |
jag postade ovanstående för ett par minuter sen... men jag kan inte smälta detta... måte posta igen... har läst foruminlägg på mondayar'shemsida nu om och om igen...
.... 2 dagar.... tiesto.... mer trance.... 2 dagar .... större båt... mer folk.... mat.... 2 dagar .... tiesto.... 2 dagar... större båt.... mer folk.... ..... AHHARÅERWERWER
JAG ÄR I UPPLÖSNINGSTILLSTÅND!!!!
Cruisen var det bästa någonsin, och nu kommer det en som kommer bli ännu fetttttareeee
/martin som härmer har bytt religion, jag tillber nu mondaybar. |
|
|
| Vizay |
reveal: ett tips är att bli medlem på mondaybar.com
i tråden så skrev dom också att dom antagligen kommer släppa hälften av biljetterna för medlemmar där först så de kan de ju va värt om man ska gå ;)
scuL: sen det faktumet att vi inte ofta har såhär stora dj's som spelar här bidrar till att folk e beredda att betala rätt höga priser också...efterfrågan lär va ganska stor på odm här biljetterna :) |
|
|
|
|