return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
tiesto och sven väth till sverige!!!
View this Thread in Original format
Vizay
ok nu har mondaybar bekräftat

quote:

Återstår att hosta upp förskott för de prelbokade superstjärnorna... ok, då bekräftar jag väl då... hittills: Tiësto, Sven Väth, Deep Dish och kanske, kanske Danny Tenaglia.. och det är bara början. Tanken är att vi ska ha det störtsa inom Techno, house och trance. Får vi fet spons kan det bli fler. Vi räknar med att biljetterna kommer att ligga på ca 800 kr. Eftersom detta är en tvådagarskryssning så är grundpriset för kryssningen det dubbla.


hela forumtråden:

http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=244


det här tillfället är ju guld....sitter å hoppas på min lilla kontakt å att han kan fixa in mig också :D
reveal
tiestos spelning kommer alltså att läggas på en kryssning?
Glorie
värdelöst isånafall :) ???
ScuL
800 kr?? :eek: oj...

some compassion is at it's place here :rolleyes:
Vizay
ja spelningen kommer ligga på en kryssning återigen....

scuL: betänk att det handlar om flera dagar med rum osv. :)
ScuL
oh right..
didn't get that part :D
har försökt att läsa för snabbt :)
AC.
800 är mycket även om det må vara två dagar men det är bra att de går ut och säger det nu så man kan planera, börja sprara redan nu som han säger
sipowitz
quote:
Originally posted by Vizay
ok nu har mondaybar bekräftat



hela forumtråden:

http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=244


det här tillfället är ju guld....sitter å hoppas på min lilla kontakt å att han kan fixa in mig också :D


ARGHHH SPÄÄRRAR UPP ÖGONNEN

WOOOWW FYY FFANN VA COOOLLLLTTTTTTTT
Treo
Okej nu blev jag lycklig :)
reveal
verkar som om det är svårt att få biljetter?

sipowitz
quote:
Originally posted by sipowitz
ARGHHH SPÄÄRRAR UPP ÖGONNEN

WOOOWW FYY FFANN VA COOOLLLLTTTTTTTT


jag postade ovanstående för ett par minuter sen... men jag kan inte smälta detta... måte posta igen... har läst foruminlägg på mondayar'shemsida nu om och om igen...

.... 2 dagar.... tiesto.... mer trance.... 2 dagar .... större båt... mer folk.... mat.... 2 dagar .... tiesto.... 2 dagar... större båt.... mer folk.... ..... AHHARÅERWERWER

JAG ÄR I UPPLÖSNINGSTILLSTÅND!!!!

Cruisen var det bästa någonsin, och nu kommer det en som kommer bli ännu fetttttareeee

/martin som härmer har bytt religion, jag tillber nu mondaybar.
Vizay
reveal: ett tips är att bli medlem på mondaybar.com

i tråden så skrev dom också att dom antagligen kommer släppa hälften av biljetterna för medlemmar där först så de kan de ju va värt om man ska gå ;)



scuL: sen det faktumet att vi inte ofta har såhär stora dj's som spelar här bidrar till att folk e beredda att betala rätt höga priser också...efterfrågan lär va ganska stor på odm här biljetterna :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement