|
Fokused NYE @ Münchenbryggeriet
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Fokused NYE @ Münchenbryggeriet - 31 December
---------------------------------------------------
Tuesday the 31st of December
New Years Eve 2003
at Münchenbryggeriet, Stockholm
Open hours 22.00 - 05.00
Entrance:
Presale 250kr, at the door 350kr
Presale tickets available from:
Pitch, Gamla brogatan 27
Fade Records, Skånegatan 78
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Svaj, Bjurholmsgatan 18
Boutique Sportif, Renstiernasgata 26
Fokused arrangerar stor fest på Münchenbryggeriet på Nyårsafton.
Lucien foort från Holland är headline DJ. Lucien som förra året
fick sin Essential Mix på Engelska Radio1 nominerad som en av
dom bästa under året. Han har även varit resident på
Gatecrasher samt Dance valley @ Amneisa på ibiza, och som
inte det vore nog reser han runt hela världen och spelat skivor.
12min videoklipp med Lucien Foort (kräver real player): http://www.xpander.tv/pages/lf_parkpop.html
Länk till Lucien's hemsida: http://www.lucienfoort.nl
På det stora golvet kommer även dom tre bröderna Flash från Israel
göra en livespelning.Flash Brothers som verkligen har varit populära under 2002 , Främst genom deras produktioner/remixer på labels som Hooj Choons/Bedrock. Alla, från Tenaglia till Dave Seaman & John Digweed spelar deras produktioner.
Ska bli mycket intressant att höra hur deras livespelning låter.
Mer info om Flash brothers kan hittas på följande länkar.
något inaktuell biography: http://www.residentadvisor.com.au/profiles.asp?ID=276
Intervju med flash brothers: http://www.ivibes.nu/index.php?article=1576
Förutom dessa utländska besök kan man förvänta sig många välkända
Stockholms DJs. Andreas,Ronny & Alf som kommer att stå för underhållningen
på ett av dansgolven har sällan gjort någon besviken på deras
'Mixed feelings' kvällar.
Även ett golv för technopubliken kommer att finnas, där hittar man
Mhonolink,Tobias Von Hofsten, Abi Lönnberg, Jaques Leuder bakom skivspelarna.
Mer information och utförligare dj-lineup går att hitta på fokused's
website http://www.fokused.net |
|
|
| Amnezia |
hm detta låter riktigt bra asså...va en riktig miss å inte se honom när jag var på mysteryland i sommras...han set var riktigt soft jue...
vore grymt å fira nyår me han bakom spelarna men d enda jag funderar på e om man kommer komma in...e det 21 å jag e 19 så e ju oddsen rätt kassa....hmz... :whip: :whip: crappy |
|
|
| WhiteRussian |
Fokused är ganska smarta, de skriver inte ut någon åldersgräns för att undvika folk som inte går dit för musiken, utan för att det verkar vara en "schysst fest". Egentligen är det 18 år.
Jag kom iaf in på A Twisted Halloween för nåt år sedan, då var jag 19..
Samma sak på Lovely Day i februari i år.. |
|
|
| lonne |
Lutar nog att man sticker dit, eftersom Koc inte annordnar ngn skön
nyårsfest i år...::sadgreen: |
|
|
| Gaby |
| Vilka kommer jag se här? |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by lonne
Lutar nog att man sticker dit, eftersom Koc inte annordnar ngn skön
nyårsfest i år...::sadgreen: |
Neej, det är lite trisst att det inte funkar i år. Men vi hade kul förra gången, eller hur, brorsan? :D Den här grejen vill jag verkligen gå på. Illern är på hitills.
Lucien Foort är mäktigt grym! En av de få stora DJs jag sett live.
Flashbrothers är riktigt duktiga producenter. |
|
|
| robstar |
Ere 18 år eller 20 års gräns?
Vill gärna gå , men de kanske blir stul när ja kommer dit om de e 20 års gräns. :/ |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Ere 18 år eller 20 års gräns?
Vill gärna gå , men de kanske blir stul när ja kommer dit om de e 20 års gräns. :/ |
ähh... säg bara att du e parker så släpper dem in dig på direkten.. du får säkert massa gratis drinckar också :)
vill också på nått sånt... varför har jag fått sånna kompisar som jag har.. ok, dem e snälla, men herregud.. deras musik smak e ju hopplös |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by dbl
ähh... säg bara att du e parker så släpper dem in dig på direkten.. du får säkert massa gratis drinckar också :) |
HaHa! Ah precis! :D
| quote: |
vill också på nått sånt... varför har jag fått sånna kompisar som jag har.. ok, dem e snälla, men herregud.. deras musik smak e ju hopplös |
Du är inte ensam om de! ;)
LateR! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dbl
vill också på nått sånt... varför har jag fått sånna kompisar som jag har.. ok, dem e snälla, men herregud.. deras musik smak e ju hopplös |
Öhh... har oxå sådana kompisar... har dock aldrig hindrat mig från att gå ut och dansa... gå ensam för faen... eller jag kanske är en tragisk figur som gör det? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Öhh... har oxå sådana kompisar... har dock aldrig hindrat mig från att gå ut och dansa... gå ensam för faen... eller jag kanske är en tragisk figur som gör det? |
gå ut och dansa själv... njeee... skulle inte tro det |
|
|
| King of Clubs |
Jag tror att det kan vara nyttigt att gå ut själv, har bara gjort det en gång nånsin, men jag har en känsla av att det kommer hända fler gånger.
Jag skulle nog inte gå ut ensam på nyår. Då ska man vara med nära vänner tycker jag. |
|
|
|
|