|
Fokused NYE @ Münchenbryggeriet (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag tror att det kan vara nyttigt att gå ut själv, har bara gjort det en gång nånsin, men jag har en känsla av att det kommer hända fler gånger.
|
Japps , De kan va kanska kul faktiskt! Specielt när de e sånna här grejer de handlar om, de e lättare å få kontakt med människor då.
Men som du sa på Nyår ska man ha lite polare runt om kring sej.
*hoppas att de e 18 år*
Annars blir de Dr Alban tricket. :D |
|
|
| robstar |
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
*hämtar andan*
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
:nervous: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
*hämtar andan*
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
18 eller 20?
:nervous: |
lol....
nä, gå ut själv e nog ingen grej för mig...
har visserligen varit ute med bara en kompis ibland och inte bara hängt med honom. då |
|
|
| jake |
| med förköpsbiljett och giltigt id kommer du in om du är 18 år. |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by jake
med förköpsbiljett och giltigt id kommer du in om du är 18 år. |
TACK!! :) :) |
|
|
| AC. |
Så vilka ska verkligen dit nudå?
Jag kommer förmodligen:rolleyes: köpa min biljett imorgon |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by AC.
Så vilka ska verkligen dit nudå?
Jag kommer förmodligen:rolleyes: köpa min biljett imorgon |
Ja ska dit om de finns nå biljetter kvar.:rolleyes: Får tjacka en imorgon. |
|
|
| lonne |
| Har köpt biljett, så jag är garanterat där. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by AC.
Så vilka ska verkligen dit nudå?
Jag kommer förmodligen:rolleyes: köpa min biljett imorgon |
Jag ska!!!! :) |
|
|
| WhiteRussian |
Jag har köpt biljetter, så jag dyker definitivt upp.
Fatta att det kanske blir 25- på Nyårsafton. Fattar inte att jag fortfarande bor i det här kalla landet, :p |
|
|
| AC. |
Gah! måste avreagera mig lite...
Ett defenetift nej till munchenbryggeriet. (Svar till inlägget under: Läs vidare ---->)
Nu står det och väger mellan Residence eller Debaser. (mer eller mindre totalvägrar gå på det först nämnda)
Middag med polarna eller inte
Det alltid återkommande klassiska nyår strulet är ett faktum, I ÅR MED!
()/#"¤"=)¤"%)(""#:whip:"!)!`83@$£$#"34!2:mad: "!)(#)=)¤¤¤" |
|
|
| robstar |
| quote: |
Gah! måste avreagera mig lite...
Ett defenetift nej till munchenbryggeriet.
|
Vadårå? :conf: |
|
|
|
|