return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Trance/Technodans
View this Thread in Original format
King of Clubs
En sak som gör mej konfunderad är hur det kommer sej att alla på såna fester dansar mer eller mindre identiskt. Det är verkligen inte så att jag stör mej på det. För mej får folk dansa precis hur de vill och det är inte så att jag tycker det är fult eller nåt, men jag tycker bara det är underligt att 90% på de här haken dansar mer eller mindre identiskt. Jag kan tyvärr inte förklara det med ord, men det är en sak som jag tänkt på länge. Har ni också märkt på det?

Ciao.
Gaby
Här i Sverige så dansar vi på vårt sätt... det är lustigt att se hur andra dansar i andra länder... måste säga att folk dansar snyggast i Sverige :)
WhiteRussian
Tycker iof inte att jag dansar som alla andra, jag dansar mycket bättre än alla andra, ;)

Gör jag säkert inte iof, men eftersom det känns så, så gör det egentligen juh ingen skillnad, :)

Håller iof med Gaby att folk dansar "snyggast" i Sverige, å andra sidan dansar säkert folk mer som de vill i andra länder, eftersom de inte nojar ihop lika totalt som svenskar om det ser "dåligt" ut när de dansar.

Det gäller väl iof inte alla, men en hel del tokiga svenskar, :p
mindshooter
det handlar nog mycket om att man påverkas av alla andra liksom...tror det är därför...man dansar autonmatiskt med strömmen... sen är juh vår musik en väldigt basbaserad musik som man gärna håller takten till...
Vizay
jag tror jag tillhör dom där 10% iaf....som jag känner det brukar det alltid börja som alla andra för mig men ju längre tid som går me dmusiken ju mer släpper jag loss.....tror de har å göra med precis som ryssen säger att vi bryr oss så mycket om vad andra tycker om det vi gör.....vi borde släppa loss lite mer å bara bry oss om oss själva :D
dbl
jag brukar köra lite olika typer av tango när jag dansar till trance.. funkar skit bra :D

ibland tar jag och kör en vals också
Aendy
quote:
Originally posted by dbl
ibland tar jag och kör en vals också


Är det när de kör den dära berömda tretaktstrancen eller?
AC.
quote:
Originally posted by Aendy
Är det när de kör den dära berömda tretaktstrancen eller?


AKA Misslyckad Beatmix eller vaddå?
hejduck
ja men så är det väl i alla kultur och musikkretsar.
kanske beror på dåligt självfötroende eller helt enkelt trnder..
men jo..du har en poäng.
Vizay
quote:
Originally posted by AC.
AKA Misslyckad Beatmix eller vaddå?


:stongue: :stongue:


välkommen hit föresten hejduck....ny här antar jaG? ;)

dbl
quote:
Originally posted by Aendy
Är det när de kör den dära berömda tretaktstrancen eller?


japp.. bland mina favoriter ;)
Vizay
iofs det går att valsa i takt med vanlig fyrtaktstrance men det ser otroligt larvigt ut :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement