|
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
mwhehehe, ik heb LOTR 1 nog niet eens gezien...:D
ik heb wel vorige week Harry Potter 2 gekeken wat een vette film was dat!!
En Hermelien rules!! En lekker!!!
en ik ben ziek dat ik dat vind:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
En Hermelien rules!! En lekker!!!
en ik ben ziek dat ik dat vind:D |
nee joh dat vind iedereen stiekem, en niemand vind arwen of eowyn echt lekker! :p:p |
|
|
| M_Peror |
Ben met 2 vrienden naar de premiere geweest en moet zeggen dat ik me uitstekend heb vermaakt! Zwaar vette film, vooral (natuurlijk) de Battle of Helms Deep. Ben sowieso dol op van die massa-scenes... machtig!
Heb 't boek al klaar liggen, dat ga ik binnenkort lezen (waarschijnlijk in 1 ruk uit). Heb 't expres bewaard voor NA de film, zodat die niet misschien zou tegenvallen in vergelijking met het boek. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
En Hermelien rules!! En lekker!!!
en ik ben ziek dat ik dat vind:D |
Nou ik zal je vertellen dat ik er toch ook wel een erg lekker bekkie vind hebben. Stel je voor dat ze 18 is straks. Een waar rukobject. :D:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou ik zal je vertellen dat ik er toch ook wel een erg lekker bekkie vind hebben. Stel je voor dat ze 18 is straks. Een waar rukobject. :D:D |
mwhehehe, op dr 18e? nu al hoor:D:cool: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhehehe, op dr 18e? nu al hoor:D:cool: |
Hahaha ja lekker op 12 jarig sletje!!! Dacht toch echt dat ze ouder was....:tongue2 |
|
|
| Optimus |




Naam: Emma Charlotte Duerre Watson
Roepnaam: Emma
Geboortedatum: 15 april 1990
Geboren in: Engeland
Huisdieren: Twee katten (Bubbles en Domino)
Prijzen: toen ze zeven jaar was, won ze een topprijs voor het voordragen van een gedicht.
Acteerervaring: Ze heeft aan toneelstukken meegedaan op de basisschool
Hobby's: hockey, zingen in de schoolbus
Favoriete Harry Potter-boek: Harry Potter en de gevangene van Azkaban
Hoe ze de rol van Hermelien kreeg: Haar lerares op school vroeg of ze auditie wilde doen. Met een paar vrienden deed ze mee voor de lol. Daarna werd het serieuzer. En uiteindelijk kreeg ze de rol!
http://www.geocities.com/zweinstein...st/fstherm.html
http://emmawatson.donthyde.com:81/g...lery/albums.php --->>> foto's foto's kijken!!!!!! |
|
|
| Switch |
lol hoe oud was je ook al weer? :)
12 jaar jezus!! :)
vroeger toen ik jong was, toen de schepen nog van hout waren en mannen van staal, toen paard en wagen elkaar nog inhaalden, toen de molens nog draaiden en de wieken niet, toen sex nog vies was en lucht schoon, toen was zij geboren :D |
|
|
| total woot |
stelletje PEDOFIELEN
(tin, jij valt alleen op de lengte zeker ?:D:D:D) |
|
|
| Little Theseus |
W8 maar Wouter, over pakweg 6 jaar... wwwwwwwwwwwwwww00000000000000000000000000000tt!!!!!
Enne Tin, wie begon hier ook alweer mee? |
|
|
| Blik |
ik kan alleen maar zeggen dat sommige mensen erg in mijn achting zijn gedaald :p
ze is 12 mensen!!!! |
|
|
| Muppet |
wil nie zeiken maar blijf bij het onderwerp..das LOTR en nie harry Potter.
Greetz Muppet |
|
|
|
|