return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!? (pg. 4)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
ze is 12 mensen!!!!

wat wil je hier mee zeggen blik?? :p:D
Blik
quote:
Originally posted by TimeportE
wat wil je hier mee zeggen blik?? :p:D


Dat DJ Siesta en Massive nog niet eens op haar mogen geilen :p
total woot
Je wil dr gewoon stiekem voor jezelf :p
TimeportE
quote:
Originally posted by total woot
Je wil dr gewoon stiekem voor jezelf :p

idd, egoist!!!
John
ik ga even ontopic.
wat een topfilm!:) heb em hier gezien op de dag dattie uitkwam (26 dec...volgens mij later dan nl:@)
pfff hoe vet:) gisteren deel 1 nog even gekeken in mn hostel.. ooooh LOTR rules zeg:)
tango
Ik heb zojuist via de post van een vriend van mij uit Hollywood een preview gekregen van LOTR 3, The Return of The King. Hij is echt mega. Het einde is alleen veel anders als het boek. Ik heb van de laatste scene maar een screenshot gemaakt:




:p

grtz,
TNG
M_Peror
Tango: LOL! :haha:
SanduTje
quote:
Originally posted by tango
Ik heb zojuist via de post van een vriend van mij uit Hollywood een preview gekregen van LOTR 3, The Return of The King. Hij is echt mega. Het einde is alleen veel anders als het boek. Ik heb van de laatste scene maar een screenshot gemaakt:




:p

grtz,
TNG


LMAO! :happy2:
eieregooie
Whahaha!!!
Ding Chavez
whahaha l33t :D

[ontopic]film was idd prachtig, maar ik vond dat er toch af en toe nog te snel door het verhaal gelopen werd. Zo leek het althans... Bv tegen het einde als die zwarte rijder op die draak voor frodo hangt. 1 (1!!!!) miezerig pijltje in de nek en dat beest vliegt weg. Ik herinner me van de vorige film dat er toch iets meer voor nodig was om die lui weg te krijgen. Maarja, een film van 4 uur was misschien weer iets te lang.

GreetZ, DC

Teal'k
Ik ben ook geweest (uiteraard). echt mega film zeg:) dikke battle (gelukkig, anders zou de verhaallijn een beetje saai worden:D) echt dik genoten, ga binnenkort maar voor de 2de keer denk ik zo :)
TatanaGirl
Ik ben 2 weken geleden gaan kijken en ik ben nog altijd onder de indruk!!!! WAAAAAAW Het is echt ne geweldige film! LOTR1 vond ik goed maar LOTR2 is nog beter! Ik ben nu al aan wachten op LOTR3!

greetz
TatanaGirl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement