return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Vervalsen ID
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Is er iemand die een goed progje heeft om ff wat cijfertjes van een ID te veranderen?
M'n vriendin + andere vriendin zijn 17, verder (nog) nooit geweigerd ergens, maar afgelopen Qlubtempo werd wel om legitimatie gevraagd en hebben toen gezegd dat ze geen ID hadden en gezegd dat ze 18 waren.
Maar wie weet worden ze op volgende Qlubtempo geweigerd en dat zou knap lullig zijn...
Niet alleen voor mij, maar ook voor ScuL :p ;)

Dus is er iemand die ff zou kunnen photoshoppen ofzo contact me @ MSN!

[email protected]

Alvast bedankt
ScuL
niet zo moeilijk doen man.
meestal als het mislukt gewoon net doen alsof je wegloopt en naderhand weer teruglopen maar dan in een andere rij gaan staan.

als het druk is zien ze het toch niet
Jappio
quote:
Originally posted by ScuL
niet zo moeilijk doen man.
meestal als het mislukt gewoon net doen alsof je wegloopt en naderhand weer teruglopen maar dan in een andere rij gaan staan.

als het druk is zien ze het toch niet


ja en anders verkoop je je kaartje gewoon voor 100 € :)
ScuL
quote:
Originally posted by Jappio
ja en anders verkoop je je kaartje gewoon voor 100 € :)


betwijfel of dat lukt voor een kaartje dat aanvankelijk 20€ kost.. vervijfdubbeling is een beetje te veel van het goeie
Dr. Kuipers
Ja en dan mist ScuL Ilse de hele avond... ;)

Maar heb al iemand op PF gevonden die is lekker aan knutselen voor mij :D
Yarnie
te triest dit....
Akira
SCUL als student van de SVC moet je dat natuurlijk kunnen...haha...HANS frolich heeft je natuurlijk de kneepjes van het vak geleerd. hehehe...

Ach zelfs ik kom met mijn kleuterkop binnen dus laat staan een meisje...IK werd laatst zelfs 14/15 geschat terwijl ik toch echt 21 ben haha
Optimus
quote:
Originally posted by Akira
Ach zelfs ik kom met mijn kleuterkop binnen dus laat staan een meisje...IK werd laatst zelfs 14/15 geschat terwijl ik toch echt 21 ben haha


duidelijk een Chinezenprobleem want ik word ook altijd 16/17 geschat met mijn apekop:p Ik ben 21...
ScuL
quote:
Originally posted by Akira
SCUL als student van de SVC moet je dat natuurlijk kunnen...haha...HANS frolich heeft je natuurlijk de kneepjes van het vak geleerd. hehehe...


mwah kan wel redelijk fotosoepen maar de grafische kant trekt me niet zo. meestal heb ik PS ook niet eens geïnstalleerd staan op m'n PC. ... hans fröhling is een draak. ik heb het nog eens met hem aan de stok gehad toen ik op wintersport was gegaan en me ziek had gemeld :D
jploveparade
Valsheid in geschrifte is een zwaar delict.

Een paar flappen in de hand van een domme portier douwen is niks mis mee daarentegen :o

TimeportE
als je haar paspoort een jaartje opschoeft naar bv 84 dan moet je nie vergeten ook in het nummer (dat ergens beneden staat) te veranderen naar 84... dan kopieren en dat pakken ze wel.. ze gaan daar meestal nie zo moeilijk over doen..
basd
quote:
Originally posted by Yarnie
te triest dit....


Ja inderdaad.. doe niet zo moeilijk man... komt toch wel goed.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement