return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
wie doet ermee sensation boycotten?????????
View this Thread in Original format
Muppet
Hey,

Wie doet ermee???? Gewoon allemaal niet gaan(doet toch al niemand die verstand heeft van trance muziek).
En ook zorgen dat niemand anders een kaartje koopt dus dan komen er alleen een paar van die zielige personen die er 100 piek voor over hebben!!!!!! En snappen ze ook dat ze een KUT LINE-UP HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik het zag (alleen Marco V zorgde ervoor dat ik nog in leven ben).Vorig jaar hadden ze toch minder geld en halen ze zulke dj's en met meer geld zulke!!!!!!!!!!!!!!!!

JOIN THE FIGHT

Greetz Muppet
Dj Lex
Ja ik doe mee. Was niet meer van plan te gaan. Je hebt gelijk gister een loser helemaal blij doen dat ie naar sensation gaat. Ik het hem afraden en zeggen wie er komen, maar hij antwoorde dat ie Dj Roog ofzo wel lekker vond draaien. Nou oke joh vooral gaan dan

Mzzl
michiel
ik doe mee

later

michiel
Dwingo
Ik blijf ook lekker thuis
Opti
quote:
Originally posted by Dwingo
Ik blijf ook lekker thuis

me too :D
tango
Ik ga ook zeker niet, maar ik denk dat het weinig zin heeft, dat weet ik wel zeker trouwens!

Dat feest zal toch wel uitverkocht raken en het kan me niet veel boeien ook niet, 'k ben er gewoon niet bij.....

grtz,
TNG
Bellie
Count me in!!

KRETA HERE I COME!!!

GREETZ!!
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dj Roog ofzo wel lekker vond draaien.

Dan is hij niet de enigste want dat vond ik dus ook..
Akira
ik ga dus ook niet maar ja boycotteN???het raakt waarschijnlijk toch wel uitverkocht :(
Remy D
quote:
Originally posted by Muppet
Gewoon allemaal niet gaan(doet toch al niemand die verstand heeft van trance muziek).

Leg mij eens uit waarom je geen verstand heb van trance als je naar Sensation toe gaat dit jaar...........

Akira
quote:
Originally posted by Remy D

Leg mij eens uit waarom je geen verstand heb van trance als je naar Sensation toe gaat dit jaar...........

Ja helemaal mee eens dat zou ik ook wel es willen ...als je gewoon voor de show gaat dan is het zeker vet!!ook al is de line up bagger...
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Bellie
KRETA

Waar in Kreta, Ik was er vorig jaar 2 weken lang.....Superrrrrrrr VET...man...
enige probleem.....het was net nederland in 45 graden haha, ik d8 dat ik naar Kreta Ging, maar ja was wel PHATT

O yeah Uhm....Im IN too
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement