return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חיש - גד
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב חבר'ה לא יודע איך לא כתבתי על זה עד עכשיו
אבל תגידו לי שאני לא היחיד שממלא פה ?

קיצר אני זוכר בימים הטובים עוד שהייתי בכיתה ח' והיה חיש-גד בלק-ג'ק !!!
מישהוא יודע על מה אני מדבר ?


עכשיו אני ממלא חיש-גד סל בעיקר
השיטה שלי היא לקנות הכרטיס ולא לגרד
וללכת איתו הבייתה ואז להיזכר פתאום שהוא בארנק ...

לפני שבוע קניתי כרטיס מזלות בחמישה שקלים עם המדריך השני
וזכינו בשלושים שקל
ואני נתתי לו את הכסף ולקחתי את הכרטיס ורק אתמול הייתי
בתחנה המרכזית בירושליים שחזרתי מחברון וראיתי שהכרטיס בארנק והלכתי
לפדות את הזכייה
מתוך ה 30 שקל לקחתי 20 ובעשר הנותרים לקחתי כרטיס
חיש-גד סל בעשרה שקלים ולא גירדתי ושמתי בארנק

היום בבוקר אני מתעורר כולי מת ונזכר שיש לי כרטיס בארנק ומגרד ככה
שאני חצי ישן !
זכיתי ב-200 שקל !!!
הכי הרבה עד עכשיו שלי :)

יאללה אני מקווה שאני לא הדפוק היחיד פה
ספרו חוויות חיש-גד

או הימורים בכלל :)
MoSH_MaN
חחח פעם...........

חחחחחחחחח

מזלות

מונופול

סתם אין לך סיכוי זונות אתה מספיד ומפסיד

אני יודע כל מיני מפיתוח והעיר שכל הזמן מהמרים על ספורט
עם בטים או איך שכותבים את זה
clubber@work
אני הייתי ממלא מזלות ומונופול
אבל הורידו את המונופול ובמזלות כמעט לא זוכים..
אז עברתי לווינר!
Narcotic Mind
בונה פעם הייתי מכור לזה בטירוף
200 שקל
היה לי הרבה
פעם אחת אפילו יצא 500
DjChook
אני לא יודע מה איתכם זה לא מושך אותי
פעם במזלות

ווינר אורן היה ממלא הרבה חחח
גרר את האחים שלי להפסדים ::))
Rising
Winner
שולט :cool:
NyKoN
תמיד גירדתי את כספת וזכיתי פעם ב100 שקל וקניתי מללללללא כרטיסים וכל אחד היה 5 שקל וביזבזתי אותם על עוד כרטיסים שלא זכיתי בהם אבל פעם גירדתי 200 שקל וקניתי כדור מצוין של אדידס- נהנתי ממנו מאוד
:D
וגם מזלות מדי פעם אבל זה כסף קטן- 10 שקל פה 5 שקל שם
מקסימום 20
Flotser
אני משחק רק על גוגאים וקורע את כל השכונה בבאיבלייד!
:tongue2
NaOren
אני כל שבוע הייתי ממלא טוטו
ומאז שיש את הווינר אני בהפסדים של יותר מאלף שקל....

אבל אין
פשוט אי אפשר להפסיק עם זה....
תאמינו לי אסור להיכנס לזה
אני כל פעם אומר לעצמי
זהו עכשיו אני אזכה
ומפסיד...
Hell_Copter
יכולתי להשבע שכבר דיברנו על זה
איזה דג'ה וו מטורף יא אללה!!

הלכתי עשיתי חיפוש ולא הבנתי מה קרה!!!

luckystrike
אורן אשכרה צודק
אי אפשר לצאת מזה ...

לי יש שיטה - אתה פשוט לא מגרד אף פעם בתחנה
אתה שם את הכרטיס בארנק ובורח
ואז מתישהוא אתה נזכר שיש לך חיש גד בכיס וזה
הכי כייף בעולם ככה !
אתה מגרד ואם זכית אתה מחזיק לארנק ומחכה לפדות ת'כסף
אם הפסדת אז במילא אתה לא מרגיש שביזבזת כי זה מזמן הקנייה עצמה
וגם אתה לא ליד התחנה ככה שאתה לא תרוץ לקנות עוד ...

קיצר אתה עובד על עצמך כמו בממנטו :)


יא אללה מונופול היה קלאסה !!!
אבל אין כמו החיש גד בשמונה שקלים ...
אף אחד לא מכיר את זה ???

ומה קורה איתכם חיש-גד סל שולט !
itamarsan
אני דווקא את האמת קניתי שני כרטיסים להללויה אבל זה בולשיט זה אחד למילניון אז זה זייןןןן
נחיה וניראה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement