return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Party report: Norrköping (pg. 2)
View this Thread in Original format
dbl
låter som en hel ball kväll.. natt...
låter som om airbase e en trevlig typ.... han sysslar iallafall med grafik :)
vi e lika genom att båda gör musik (han då liiite bättre än mig.. inte speciellt mycket:rolleyes: ) och båda sysslar med grafik...
sen vill han ju då visserligen leva på msuiken och jag på grafiken... men ändå... han sa att jag kunde ta över hans jobb när jag prata med honom på icq en gång.. har visserligen bara gjort det en gång, men ändå...
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Airbase har juh tittat hit ibland

för att frångå ämnet lite så kan jag medela att han inte e den enda producenten av hög klass som browsar TA...

visste ni att gielen browsade TA förut tills nån snackade massa skit om honom...å dumonde kollar in lite då och då...osså plastic angel osv osv...finns många fler som browsar TA faktiskt :D
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
för att frångå ämnet lite så kan jag medela att han inte e den enda producenten av hög klass som browsar TA...

visste ni att gielen browsade TA förut tills nån snackade massa skit om honom...å dumonde kollar in lite då och då...osså plastic angel osv osv...finns många fler som browsar TA faktiskt :D

helt klart rätt.. vi har ju robstar :)

dj natron har la också varit här.

men vem fan snackade skit om gielen.. det va la onödigt
Vizay
ajustja glömde robstar i min trötthet.....

de va nån som typ drog massa crap om att gielens produktioner va kassa å amatörmässiga osv....gielen orkade väl inte med skitsnacket så han drog....fast de e klart skulle inte förvåna mig om han browsar fortfarande under hemligt namn :)
dbl
idiotiskt... avundsjuk jävel..

det gör han säkert.. vem kan lämna TA??
mindshooter
Ganska divigt att dra för att 1 medlem av 16.000 jiddrar lite..men men :) Klart jag vet att det är flera som tittar in..men Jezper har juh faktiskt skrivit här i svenska sektionen :)

Plastic Angel är juh medlem här sen länge oxå....fan nu väntar jag på bilder från festen alltså...wohoo
Vizay
jo jag håller med....rätt divigt...man måste ju kunna ta kritik och inse att det alltid kommer finnas folk som snackar skit...alla i hela världen kan ju inte tycka om hans musik

heh upptäckte just något ballt....du poiar i takt till musiken jag just lyssnar på i din sigg ;)
dbl
plastic angel har ju t.om. varit här inne i svenska sectionen och kollat någon gång då och då
Glorie
mindshooter....det var ju calle du mena säkert :) :)
han har cyberdogkläder va ja vet :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
mindshooter....det var ju calle du mena säkert :) :)
han har cyberdogkläder va ja vet :p

japp det var det...kollade på tranceclubber.com :) jävligt trevlig kille!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement