| dbl |
låter som en hel ball kväll.. natt...
låter som om airbase e en trevlig typ.... han sysslar iallafall med grafik :)
vi e lika genom att båda gör musik (han då liiite bättre än mig.. inte speciellt mycket:rolleyes: ) och båda sysslar med grafik...
sen vill han ju då visserligen leva på msuiken och jag på grafiken... men ändå... han sa att jag kunde ta över hans jobb när jag prata med honom på icq en gång.. har visserligen bara gjort det en gång, men ändå... |
|
|