|
Party report: Norrköping (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Rondell ?....
Det finns projekt på gång men det är classefied... :)
Men filmen kommer släppas snart snart :D
Korten har kommit från festen... själv e jag med på två typ men fan såååå dåliga dom blev... :p
mindshooter e med på några också.... desto bättre
mind... du nämde nåt om en brunett å stjärnfall i en tråd....
Vad menar du ?
Ha ha ha.... Camilla var bra impad av din eld poi...
.../ Steve me loiden |
|
|
| Jolle |
De står inte i ordning men de här e bra, några e iof gammla men ändå!!
JamX & De Leon Mind made up
Angelic Touchdown - marinero
Cosmic Gate - The Truth (isaac mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Mauro Picotto - Pulsar (Megamind mix)
Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
Mauro Picotto - Iguana
Mauro Picotto - Is Like This Is Like That
Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Mix)
Derb - In Africa (original Mix) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha ha.... Camilla var bra impad av din eld poi...
|
Hoppas iaf att det kommer upp lite coolare bilder än så där :)
Var juh grymt många som tog kort... vi får väl vänta och se...
Kul att folk uppskattade det iaf!
Vad är det för rondell som alla jiddrar om? Har ingen aning om va det kan vara? :conf: |
|
|
| Dioxys |
nej, jag som jidrar fett.. :D mitt huvud har krånglat lite den senaste tiden :)
tyckte jag läste nått på TC om det.. men jag förvirrade det kanske med mina egna sjukatankar? :S
föresten, såg linslusen steve på en jävla massa bilder :)
tog en tid innan man såg att det var du första ggn, sen kännde man igen dig :P
hade du nått vitt linne? med nånting på axlarna och vita byxor? :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
han har cyberdogkläder va ja vet :p |
Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester ;) |
lol |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ett alldeles utmärkt signalement om man letar efter någon på våra typer av fester ;) |
håller återigen med....han va säkert helt ensam om att ha CD kläder :D :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
föresten, såg linslusen steve på en jävla massa bilder :)
tog en tid innan man såg att det var du första ggn, sen kännde man igen dig :P
hade du nått vitt linne? med nånting på axlarna och vita byxor? :) | Gråa brallor och t-shirt..... jo de måste vart mig du såg.... tyvär tycker jag att jag blev förjävlig på korten... men va fan... happens |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gråa brallor och t-shirt..... jo de måste vart mig du såg.... tyvär tycker jag att jag blev förjävlig på korten... men va fan... happens |
det uppvägs ju av din ursöta avatar ;) *kjama* :p |
|
|
| Icarus |
| Jag hade tenta den 21e, annars hade jag också gått och sett Airbase för tredje gången. Fan att folk från Stockholm kommer hit:D. Tror inte att jag har missat något i alla fall. Kan inte ha varit bättre än TA3.:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja för den som vill finns det en 31 minuter lång video som jag spela in från denna fest
Lite av varje finns med...
DJs: Brahme, Airbase, Fresa
Lite poi med Kneto aka. mindshooter
FTP
tranz.mine.nu
tc
gather
7171
Här under har ni länkar som ni se videon i stream format
100kbps (ADSL)
56kbps (modem)
God fortsättning på eran Jul.../ Steve:gsmile: |
|
|
| robstar |
Tack Steve! Kul å kolla på! :)
Laddade ner "LoFi" versionen. (har inte plats för dom andra) :) |
|
|
|
|