|
wie gaan dr nog naar Armin dit weekend?
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
komende zaterdag van 0.00 tot 2.30 in de XL:
armin van buuren :) (en spider meen ik, te lui om op te zoeken)
komende zaterdag van 3.30 tot 6.00 in de <<0>>:
armin van buuren :) (en kid vicious)
nou ist idee dr om met een groupie naar BEIDE feesten te gaan :crazy: :eyespop: , maar nou vroeg ik me dus zo af wie ik nou waar kan verwachten :)
ik PROBEER dr bij te zijn (het opstarten van een draad zoals deze legt mijzelf toch ietwat druk op :D ), maar me is wat slapjes lately... nog ff onzeker dus maar als ik dan donna's enthousiasme lees krijg ik spontaan weer de kriebels van: ik MOET :D !
dusss..
[offtopic]
he mods, moest die fotodraad nou echt dicht?
[/offtopic]
[edit]
laat maar :D , mooi zo, dan verdwijnen die lelijke pics van mij ook naar de kelder :p
[/edit] |
|
|
| MaGiK54 |
| Volgende week zaterdag ben ik waarschijnlijk van de party in de Eau. Beetje afhankelijk of ik nog iemand mee krijg, dit gaat me wel lukken. |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben dan op vakantie... dus zit er nie in voor mij helaas... |
|
|
| Cosmic Guy |
| Lijkt me wel tof (XL dan, niet de O). Was er ook toen Armin zn CD-presentatie hield voor AVB004, in het toenmalige Kremlin. Benieuwd of ze veel veranderd hebben. |
|
|
| franzelare |
ik wil dan ook al naar the bridge en naar QT13 en ik moet eigenlijk mijn tentamens leren :haha:
dus ik denk dat ik niet ga!! |
|
|
| total woot |
als ik in t land was geweest had ik wel gegaan, maar helaas. ben er niet bij...:( :( :(
Grtzz
WooT |
|
|
| Donna |
Jah en vinnik mooi kut!
Niemand wil met ons mee kolkie:(
What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious? |
|
|
| Optimus |
normaal gesproken zou ik zo mee zijn gegaan, allen ik heb de dinsdag erop al Qontact en ik moet ook nog leren de hele vakantie...
kon het niet een maandje later worden gehouden ofzo?:D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Optimus
normaal gesproken zou ik zo mee zijn gegaan, allen ik heb de dinsdag erop al Qontact en ik moet ook nog leren de hele vakantie...
kon het niet een maandje later worden gehouden ofzo?:D |
Ahum..
mietje :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by total woot
Ahum..
mietje :p |
maar ik rook niet:D |
|
|
| total woot |
| Ahum, Ik OOK niet (meer :p) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
Jah en vinnik mooi kut!
Niemand wil met ons mee kolkie:(
What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious? |
Sorry, ik kan jullie ook niet uit de brand helpen :(
Ik had deze van te voren op mn partylist staan (tenminste, de eau dan :D) maar ik moet het hele weekend werken, helaas..
Volgende x bennik erbij! |
|
|
|
|