|
מה קרה להוט מייל???
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
?מישהו פה חוץ ממני לא מצליח להכנס להוטמייל
זה כותב לי הודעת שגיעה ומגיע למסך ריק
וואט דה פאק, זה עבד לי מצויין לפני יומיים?
מישהו יודע אולי מה פשר הדבר?
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הם חידשו את התיבות
תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה
אבל רק חיסרון אחד
אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה
כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני פשוט לא יכול לעשות לוג אין
זה כותב לי שיש שגיע ואם אני רוצה לתקן
ולא משנה מה אני לוחץ כן או לא, זה נכנס לי למסך ריק לבן
:( :(
אני זקוק לאימייל שלי עכשיו |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הם חידשו את התיבות
תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה
אבל רק חיסרון אחד
אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה
כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
אז למה אצלי כל האימיילים נשארו?? |
|
|
| DjChook |
המממ לי לא היו שום בעיות
ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו |
|
|
| NyKoN |
גם אני לא מצחיק להיכנס
HTTO 500 Internel server error
משהו כזה |
|
|
| Hell_Copter |
טוב נכנסתי לבדוק עכשיו וכרגיל בני זונות הציפו לי את האי מייל בהודעות של 150 קיי לאחת
שונא את כל אלה
איך אני יכול לחסום יא רבאק!!!
בשניה מתמלא האי מייל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן זה בערך מה שיש גם לי
מה ניתן לעשות בנידון???
אין לי כח לפתוח עכשיו חשבון חדש
:( |
|
|
| Sniper |
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח |
זה של ההורים
עזוב אחי בקטנה
אני לא משתמש בזה גם ככה
רק לסיסמאות וכאלה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
המממ לי לא היו שום בעיות
ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו |
לא ב
hotmail.com
שם לא היה שום שינוי
אני מדבר על
hotmail.co.il |
|
|
|
|