return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מה קרה להוט מייל???
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
?מישהו פה חוץ ממני לא מצליח להכנס להוטמייל
זה כותב לי הודעת שגיעה ומגיע למסך ריק
וואט דה פאק, זה עבד לי מצויין לפני יומיים?

מישהו יודע אולי מה פשר הדבר?

:whip: :whip: :whip:
HyPeRSoNiC
הם חידשו את התיבות

תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה
אבל רק חיסרון אחד

אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה
כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
DJ-Kreing^^
אני פשוט לא יכול לעשות לוג אין
זה כותב לי שיש שגיע ואם אני רוצה לתקן
ולא משנה מה אני לוחץ כן או לא, זה נכנס לי למסך ריק לבן
:( :(
אני זקוק לאימייל שלי עכשיו
elad11
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הם חידשו את התיבות

תנסה עכשיו ותראה שיש לך תיבה חדשה ויפה
אבל רק חיסרון אחד

אי אפשר להיכנס לתיבה הישנה
כל האי מיילים בתיבה הישנה נמחקו........:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


אז למה אצלי כל האימיילים נשארו??
DjChook
המממ לי לא היו שום בעיות
ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו
NyKoN
גם אני לא מצחיק להיכנס

HTTO 500 Internel server error
משהו כזה
Hell_Copter
טוב נכנסתי לבדוק עכשיו וכרגיל בני זונות הציפו לי את האי מייל בהודעות של 150 קיי לאחת
שונא את כל אלה
איך אני יכול לחסום יא רבאק!!!
בשניה מתמלא האי מייל
DJ-Kreing^^
כן זה בערך מה שיש גם לי
מה ניתן לעשות בנידון???

אין לי כח לפתוח עכשיו חשבון חדש

:(
Sniper
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
למה לא ביקשתם מהפסק אינטרנט מייל
?
יותר פשוט יותר נוח


זה של ההורים
עזוב אחי בקטנה
אני לא משתמש בזה גם ככה
רק לסיסמאות וכאלה...

Sniper
חפ"דל:]]
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
המממ לי לא היו שום בעיות
ואני לא רואה שום שינוי או אימיילים שנעלמו


לא ב
hotmail.com
שם לא היה שום שינוי

אני מדבר על
hotmail.co.il
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement