|
Internet...
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
hey allemaal!
ik wou ff vermelden dat ik morgen ga verhuizen en dus weer minder op internet zal zijn!
m'n vader heeft geen aansluiting...sterker nog....ik heb geeneens een PC!!! :whip: ik hoop begin januari een pc te kunnen kopen en dan een betaalbare aanluiting te gaan afsluiten.
tot dan zit ik dan maar 1 uur per dag in de bieb ofzo :D
beetje jammer maar t is niet anders!!!
ik spreek jullie weer (ben ook nog niet weg hehe)
xxx josta |
|
|
| total woot |
| ga je er wel op vooruit qua ruimte, krijg je nu een kamer met je eigen mini-bar, bioscoop en fitnessruimte?? (dan zou t niet zo erg zijn :D:D:D) |
|
|
| franzelare |
| sterkte toegewenst in het computerloze tijdperk dat je tewachten staat!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Lache :tongue2
Tot snel dan meid ;) |
|
|
| New Wave |
Sluit je gewoon op in die bib :D
En je bewerk de beveilegingsman effe en dan komt alles goed :p |
|
|
| Flipper01 |
Ben je net weer terug in de bewoonde wereld krijg je dit...
Ik ga binnenkort ook verhuizen, maar ik heb gelukkig al een computer. Het is alleen nog tot 8 januari wachten tot Chello de boel aan komt sluiten. Gelukkig kan ik tot die tijd thuis nog wel lekker internetten :D
Sterkte ermee!! |
|
|
| LightForce |
| Het sucks als je verhuist.... Ben nu net 3 dagen online na 2 maanden afwezigheid door een verhuizing. En tja dan mis je toch het internet wel op den duur. |
|
|
| TimeportE |
| ach ja we hebben je al een lange tijd gemist dan kan deze tijd der ook nog wel bij! ;) |
|
|
| magrec |
| Yup ik zal in januari/februari ook wel minder vaak online zijn ivm met verhuizen. |
|
|
| kolkiewolkie |
me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!)
me is :D
maar suc6 dr mee proxi |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!)
me is :D
|
had ie 300 meter kabel bij zich dan?:D |
|
|
| Miss Proximus |
misschien dat ik vrijdag even naar binnen sneak voor een i-net sessie :D Andreas is toch aan t werk hihi :p
kan jullie zo moeilijk verlaten :(
ga nu naar m'n vader! doeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (k)(k)(k) |
|
|
|
|