return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Internet...
View this Thread in Original format
Miss Proximus
hey allemaal!

ik wou ff vermelden dat ik morgen ga verhuizen en dus weer minder op internet zal zijn!

m'n vader heeft geen aansluiting...sterker nog....ik heb geeneens een PC!!! :whip: ik hoop begin januari een pc te kunnen kopen en dan een betaalbare aanluiting te gaan afsluiten.

tot dan zit ik dan maar 1 uur per dag in de bieb ofzo :D

beetje jammer maar t is niet anders!!!

ik spreek jullie weer (ben ook nog niet weg hehe)

xxx josta
total woot
ga je er wel op vooruit qua ruimte, krijg je nu een kamer met je eigen mini-bar, bioscoop en fitnessruimte?? (dan zou t niet zo erg zijn :D:D:D)
franzelare
sterkte toegewenst in het computerloze tijdperk dat je tewachten staat!!!
!_PeTrUs_!
Lache :tongue2


Tot snel dan meid ;)
New Wave
Sluit je gewoon op in die bib :D
En je bewerk de beveilegingsman effe en dan komt alles goed :p
Flipper01
Ben je net weer terug in de bewoonde wereld krijg je dit...
Ik ga binnenkort ook verhuizen, maar ik heb gelukkig al een computer. Het is alleen nog tot 8 januari wachten tot Chello de boel aan komt sluiten. Gelukkig kan ik tot die tijd thuis nog wel lekker internetten :D

Sterkte ermee!!
LightForce
Het sucks als je verhuist.... Ben nu net 3 dagen online na 2 maanden afwezigheid door een verhuizing. En tja dan mis je toch het internet wel op den duur.
TimeportE
ach ja we hebben je al een lange tijd gemist dan kan deze tijd der ook nog wel bij! ;)
magrec
Yup ik zal in januari/februari ook wel minder vaak online zijn ivm met verhuizen.
kolkiewolkie
me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!)

me is :D

maar suc6 dr mee proxi

Optimus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!)

me is :D


had ie 300 meter kabel bij zich dan?:D
Miss Proximus
misschien dat ik vrijdag even naar binnen sneak voor een i-net sessie :D Andreas is toch aan t werk hihi :p

kan jullie zo moeilijk verlaten :(

ga nu naar m'n vader! doeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (k)(k)(k)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement