|
Welke TA's zijn eigenlijk ook echt DJ
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ja spreekt voor zich toch.
Ikzelf ben geen DJ
Ik kloot wel eens wat aan met mijn pc met een programma genaamd VTT (Virtual TurnTabels) gaat zo nu een dan wel eens aardig
Maar het gaat er vooral om wie van de TA's een echte DJ is en dus draait met "VYNIL" en ook welke soort muziek |
|
|
| Mysteric |
Ik heb (nog) geen draaitafels. Beetje prijzig (en de vinyl trouwens ook...want dan moet je ook wel meer dan 10 plaatjes in 1 keer kopen anders hebbie er nog nix aan)
Maar mengpaneeltje heb ik wel...
2kanaaltjes op 2 cd-spelers,
en een kanaaltje op m'n pc
dus een beetje aanklooien met mp3 en cd's is the best I can do.... En wat en dan uit mijn boxen komt??? Beetje ala Marco V / Mauro Picotto...want das wel uitermate lekkere muziek. |
|
|
| Dj Lex |
Hmmm mijn naam zou toch suggereren dat ik Dj ben, maar dat ben ik jammer genoeg niet. Heb het geld wel, maar de tijd niet en heb ook eigenlijk geen zin om er zoveel tijd en geld in te steken. Ik luister wel naar de profs dan ben ik ook tevreden.
Mzzl :D:D:D |
|
|
| Bellie |
Ben (helaas :( ) geen prof.Dj wel op mn kamertje enzo.Maak af en toe mixjes en brand die op cd's.Paar maanden geleden mocht ik in een klein tentje bij ons in de buurt draaien op vrijdags.Maar na anderhalve maand wilden ze een ander thema invoeren.N.L.LOUNGE muziek.dus mocht ik niet meer draaien GVD.omdat ik te hard draaide :D
GREETZ!!! |
|
|
| Jukx |
Ja, ik zit op mn slaapkamertje ook nog wel is wat aan te kloten met 2 draaitafels en een mengpaneeltje! Ben helaas ook nog geen pro! Maar wacht maar jongens, over een paar jaartjes... :rolleyes: :D
LATERZ |
|
|
| Opti |
Ja, in me dromen.....ben ik Tiesto...
LOL:) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ben (helaas :( ) geen prof.Dj wel op mn kamertje enzo.Maak af en toe mixjes en brand die op cd's.Paar maanden geleden mocht ik in een klein tentje bij ons in de buurt draaien op vrijdags.Maar na anderhalve maand wilden ze een ander thema invoeren.N.L.LOUNGE muziek.dus mocht ik niet meer draaien GVD.omdat ik te hard draaide :D
GREETZ!!! |
Hmmm, das kut. Dat zijn nou juist de tentjes waar je een beetje bekend kan worden. Dat jij hard draait geloof ik graag, ik had een paar van die tips van die technonummers gedownload en ze zijn zeer strak. THANX!!!
Ik zelf ben ook geen DJ, maar ik ga van de zomer beginnen met 2 draaitafeltjes en een mengpaneeltje, ook al is het duur!!!! |
|
|
| -=WVG=- |
Nee, ook ik ben geen DJ...
Ik geloof dat ik daar te weinig tijd/geld voor heb :) |
|
|
| raoel |
Wel weinig DJ's hier.
Niet dat ik had verwacht dat er nu een hele hoop DJ's zouden zijn, maar zo weinig had ik nu ook weer niet verwacht.
of hebben de DJ's nog niet gereageerd? |
|
|
| Dwingo |
Er zijn meer DJ's hier dan je denkt, de meeste zijn echter niet Nederlands. Check maar eens in het music discussion forum. Er is ergens een thread over geweest, maar ik weet niet meer hoe die heette.
Het is wel zo dat niet de minste Dj's af en toe op deze site aanwezig zijn. Een voorbeeld is Talla 2XLC die ik laatst in de chatroom sprak.
Verder heeft Fuzion ook wat mixen gemaakt voor enkele radiostations. (die mixen zijn volgens mij nog steeds te downloaden en ze zijn goed, dus DOEN!!!). |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Er zijn meer DJ's hier dan je denkt, de meeste zijn echter niet Nederlands. Check maar eens in het music discussion forum. Er is ergens een thread over geweest, maar ik weet niet meer hoe die heette.
Het is wel zo dat niet de minste Dj's af en toe op deze site aanwezig zijn. Een voorbeeld is Talla 2XLC die ik laatst in de chatroom sprak.
Verder heeft Fuzion ook wat mixen gemaakt voor enkele radiostations. (die mixen zijn volgens mij nog steeds te downloaden en ze zijn goed, dus DOEN!!!). |
HA COOL, dat je met Talla 2XLC hebt gesproken, ik vind hun nummers echt strak. Onder welka naam zit Talla 2XLC hier dan in de forums, of kwam ie gewoon een kijkje nemen????
Latuurrzzz... |
|
|
| Glaniskanis |
Ik DJ ook maar een beetje op de computer (niet met VTT als raoel maar met MixMeister (http://www.mixmeister.com) goed proggie BTW)
Ik ben wel al aan het sparen voor draaitafeltjes maar ik weet niet hoe het komt maar het geld blijft maar op dezelfde hoeveelheid staan :p
Toch maar iets minder uit gaan denk ik :)
Greetz,
Glaniskanis
P.S. Dit is mijn 100e post (eindelijk) :D |
|
|
|
|