|
מזל טוב לאדי!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
באמת אתם לא בסדר
הילד בן 19 היום!!!!!
ADI=TranceGiant
w00t w00t w00t
M to the Ma ZaL T0V!
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
מזל טוב!!!!!!!!
:toocool: |
|
|
| Sniper |
עדי
??
מזל טובבב בכל אופן:P |
|
|
| DjChook |
אולי ניק יעזור ?
MAZAL TOV ANYWAY |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתם בושה! |
וגם אני אוהב אותך:P
ד"א הבנתי מיזה אחרי האדיט שעשית |
|
|
| DjChook |
חחח לא נורא :)
מזל טוב אחי |
|
|
| YuVaL |
TranceGiant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mazal Tov Adi!!!!! Happy 19th B-Day!!!


 |
|
|
| nesher |
Happy ing Birthday!!!!!!!!
BLahhhhhh |
|
|
| TranceGiant |
w00000T!!!
two posts for one guy :D :D :D
thank you amigos!!
im gonna eat with my family some good indian dinner
then maybe casino
then maybe getting drunk as with friends :toothless
oh btw
its Adi with ALEF
dont ask why :haha: |
|
|
| Sniper |
חחח יש לי גם ידידה שקוראים לה אדי
ואני עדיין לא מבין למה |
|
|
| Rising |
| מזללללל טובבבבבב גבר!! :haha: |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי!!!!!
פלוצר תמיד יעריך את התרומה שלך בפורומים ללחימה בארופאים הומאניים למיניהם
:)
תהנה !
:wtf: :wtf: |
|
|
|
|