|
line up dancevalley (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Van Dancevalley.nl geplukt
| quote: | Originally Posted By http://www.dancevalley.nl :D
We are excited to announce the date of the Dance Valley Festival, 2001.This year will be the seventh Dance Valley Festival, and promises to be better than ever.The Festival will be taking place on Saturday 4th August, 2001, on the Spaarnwoude Recreational Area, Amsterdam / Velsen, the traditional home of the event. The site will be opening at 10am, as usual, and will run until midnight.We are currently looking into extending the site, to open up a previously unused area, and to incorporate a second open air stage.Full line-up details will be announced in the coming months….Tickets will be going on sale at the beginning of April, at all major post offices throughout Holland, and at http://www.ticketbank.co.uk |
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
jaaaaaaaaaaa, ik krijg echt een mooi verjaardagscadeau!!!
speciaal een feest georganiseerd voor me verjaardag met de beste djs:D:D:D
LOL:D |
Gast ik ben op 5 Augustus Jarig! Dus na twaalven wordt het mijn verjaardag's cadeau! Beter kan ik het me niet wensen! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Gast ik ben op 5 Augustus Jarig! Dus na twaalven wordt het mijn verjaardag's cadeau! Beter kan ik het me niet wensen! |
Ja, alleen jammer dat het maar tot 12 uur duurt he... |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
"Full line-up details will be announced in the coming months….Tickets will be going on sale at the beginning of April, at all major post offices throughout Holland" |
Sorry...maarreeeh April is toch allllllang geweest??!!! Dus wanneer gaan ze nou kaartjes verkopen?????:) |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Rudy
Gast ik ben op 5 Augustus Jarig! Dus na twaalven wordt het mijn verjaardag's cadeau! Beter kan ik het me niet wensen! |
Ik ook!!! Op 5 augustus jarig bedoel ik dan.:D:D:D |
|
|
| michiel |
he, misschien moeten jullie daar dan ff afspreken om samen jarig te worden! :D
later
michiel |
|
|
| Opti |
| Hahaha, dat zou wel grappig zijn, jaa:) |
|
|
| michiel |
ja gewoon iets afspreken joh optimus>die rudy is een aardige pik hoor!
later
michiel |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Ik ook!!! Op 5 augustus jarig bedoel ik dan.:D:D:D |
Wanneer ben je dan geboren, ik in 1983 om 1 over 7 :D:D:D! |
|
|
| TranceFool |
| Pas op jongens, anders gaat dit een ontzettend leuke en zeer informatieve thread worden. Laten we allemaal onze geboortedatum met de tijd erbij zetten. Kan je lachen, moet je doen, reuze leuk. Ik ben 30 mei rond 15.00 uur op de douchewand ontstaan, en jullie???? |
|
|
| Dwingo |
LOL
:)
Dat is wat ik noem een leuke flame.
Laten we dan meteen weten waar en in welk standje we gemaakt zijn...
Dit is trouwens wel weer klote. 4 augustus is ondergetekende uiteraard weer op vakantie. Moet ik de goeie feestjes weer missen... |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Rudy
Wanneer ben je dan geboren, ik in 1983 om 1 over 7 :D:D:D! |
Hahaha, ik ben in 1981 geboren, om 10 uur ofzo:D:D:D!!! |
|
|
|
|