|
line up dancevalley (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| pipi |
Eindelijk dan Tiesto op Dancevalley!!!
(en natuurlijk ook vele andere goede namen)
Ik kom zelf 3 augustus terug van mijn vakantie op IBIZA.......even bijslapen en dan.........DANCEVALLEY! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Sorry...maarreeeh April is toch allllllang geweest??!!! Dus wanneer gaan ze nou kaartjes verkopen?????:) |
Die zijn gewoon te koop...zoals er staat. :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by magrec
Tiesto (NL
Ferry Corsten (NL)
Armin van Buuren (NL)
Johan Gielen (NL)
|
Cool... mijn 4 favoriete Dj's komen :) |
|
|
| Opti |
| hoeveel zijn de kaartjes eigenlijk???:D |
|
|
| Opti |
| Heeeeee, me Yogi Bear doet t !!!!!:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Heeeeee, me Yogi Bear doet t !!!!!:D:D:D |
Die deed het al een tijdje volgens mij hoor! :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
hoeveel zijn de kaartjes eigenlijk???:D |
Denk een meier net als vorig jaar. |
|
|
| michiel |
hoeveel mensen komen er ongeveer dan?
later
michiel |
|
|
| Opti |
| ja, hoeveel mensen zijn er uitgenodigd op me verjaardagsfeestje?:D:D:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jukx
Nee, het is 6 augustus..... toch!??!!?!?
Ik ga in ieder geval voor deze dj's:
!KNIP!
Yoji Biomehanika (deze gast is echt gestoord!! ,zoals alle japanse djs, toen hij bij Impulz draaide riep de MC zelfs: "ROTTERDAM TERROR" tijdens zijn set)
|
Uhm Jukx, wat lees ik nu? je hield toch niet van dat happy hardhousegedoe d8 ik...:D:D:D |
|
|
| Marco Harleman |
sorry ik kan het mis hebben en op maandag echt helemaal verkeerd kijken maar volgens mij is 5 of 6 augustus op maandag en dinsdag????????????????????????????????????????????
Is het niet op 3 of 10 augustus????? |
|
|
|
|