return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Typhoon (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by djGoosh
יפה יפה :)
500 שקל זה מכובד מאוד :)


אני יודע אחי
במיוחד בשביל פעם ראשונה...........

רגע רגע...... השם שלך מוכר לי.... אתה מתקלט בסטודיו 49, נכון??

שלחתי להם דמו שלי דרך חבר שלי... הוא הביא להם את זה לפני בערך שבועיים... והם עדיין לא חזרו אלי.....

נו טוב.... בכל מקרה, כמה אתה מקבל לערב??
djGoosh
תיקלטתי בסטודיו 49 :)
"רזידנט לשעבר"

הם לא מחפשים יותר דיג'יים...
ואני לא מגלה כמה אני מרוויח אף פעם
מצטער
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by djGoosh
תיקלטתי בסטודיו 49 :)
"רזידנט לשעבר"

הם לא מחפשים יותר דיג'יים...
ואני לא מגלה כמה אני מרוויח אף פעם
מצטער


הבנתי אחי
אממממ......... למה לשעבר?!?!?!?!?
NyKoN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הבנתי אחי
אממממ......... למה לשעבר?!?!?!?!?


בטח הוא דיג'יי רגיל שם עכשיו לפעמים מתקלט ככה

קיצר אחי בהצלחה ולפי דעתי אם זה אחרי חצות זה יענו פריים טיים ולשעתיים זה יפה מאוד- אני אישית הייתי עושה את זה בחינם אפילו בשביל הופעה ראשונה

תביא להם טראקים מפציצים כאלה רק הארד שבהארד כדי שיהנו קצת

ובהצלחה
DjChook
למה אתה אומר דיג'יי רגיל ?
הבן אדם היה הרזידנט של המקום... עד שהם הפסיקו להתעניין בהאוס / או צבא, רגע, אני מתבלבל, טוב ניתן לאודי להגיב

בכל מקרה כמו שרשמתי בפוסט של אלעד
הסטודיו יצאו מהקטע של ההאוס אז אודי גם יצא משם

המסיבה ב
QUEENS

אחת המסיבות של החיים

;)
ripcurl
בהצלחה אחי!!
אני יודע מיד ראשונה כמה זה כייף לתקלט
אתה תהנה אחושרמוטה!!!!!

ואם אתה מחפש הארד
אני האיש
17003217
itamarsan
אורןן טוב כאן אני רק יכול להגיד לך בהצלחה אחיי
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אורןן טוב כאן אני רק יכול להגיד לך בהצלחה אחיי


תודה אחי..... :D

quote:
Originally posted by ripcurl
בהצלחה אחי!!
אני יודע מיד ראשונה כמה זה כייף לתקלט
אתה תהנה אחושרמוטה!!!!!

ואם אתה מחפש הארד
אני האיש
17003217


סבבה גבר
אני יוסיף אותך כשאני אהיה באיי סי קיו ונראה מה יש לך להציע..... :D
תודה:cool:

quote:
Originally posted by NyKoN
בטח הוא דיג'יי רגיל שם עכשיו לפעמים מתקלט ככה

קיצר אחי בהצלחה ולפי דעתי אם זה אחרי חצות זה יענו פריים טיים ולשעתיים זה יפה מאוד- אני אישית הייתי עושה את זה בחינם אפילו בשביל הופעה ראשונה

תביא להם טראקים מפציצים כאלה רק הארד שבהארד כדי שיהנו קצת

ובהצלחה


אחי, גם אני הייתי עושה את זה בחינם.... אבל הוא הציע לי כסף..... אז לא הייתה לי ברירה..... ;) :toothless

אמממממ........ אחי, זה חטיבת ביניים.... אתה חושב שהארד חזק יתאים???
חשבתי להתחיל עם טראקים ממוסחרים כאלה, ובאותו סגנון... אתה יודע, טראקים של כוסיות......
ואז לאט לאט לעלות להארד..... אבל לא חזק מדי... יעני מה שמשמיעים בד"כ בבי יו....... רק יותר יפה :D

אני לא מכין פלייליסט מראש. אני הולך לפי רגש. אבל מה שכן - אני מכין פלייליסט למצבי חירום..... יעני אם אני תקוע ואין לי מה להשמיע, או שהרוב לא רוקד....... או משהו כזה.......


נ.ב.
ראיתם איזה מגניב? למדתי סוף סוף לעשות
quote
לכמה אנשים
וזאת ההוכחה לחן, שאני לא סתם מציף בהודעות כדי להעלות לי את ה
post count
:toothless :toothless :toothless
djGoosh
quote:
Originally posted by NyKoN
בטח הוא דיג'יי רגיל שם עכשיו לפעמים מתקלט ככה

קיצר אחי בהצלחה ולפי דעתי אם זה אחרי חצות זה יענו פריים טיים ולשעתיים זה יפה מאוד- אני אישית הייתי עושה את זה בחינם אפילו בשביל הופעה ראשונה

תביא להם טראקים מפציצים כאלה רק הארד שבהארד כדי שיהנו קצת

ובהצלחה


חחח דיג'יי רגיל ??
הייתי ה-רזידנט שלהם למשך יותר מחצי שנה
אני עשיתי את המקום
אם אתה מכיר את
DJ TELLER
הרזידנט הנוכחי אני הבאתי אותו ולימדתי אותו את כל מה שהוא יודע בכלל

הפסקתי בגלל הצבא בהתחלה כי לא ידעתי איפה אני הולך להיות ומה הולך להיות לי עוד שבוע אז לא יכלתי לקבוע שום דבר וחוץ מזה שאחרי שאתה יוצא אחרי שבועיים שלא היית בבית אתה מעדיף לראות את חברה שלך מאשר את הקהל בסטודיו :)

אז עכשיו יש 3 דיג'יים קבועים שזה teller , o-free ,eli-zur
שהם מנגנים הכל חוץ מהאוס.. תמיד ה
MTV בסטודיו היה יותר מצליח...

אז למה אני לא MTV? בהתחלה ניגנתי MTV ואח"כ העבירו אותי להאוס אז הם לא יכולים כל הזמן לשנות את האולם שאני מנגן בו.. אז מה שקורה עכשיו שאני בין מקומות..
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יוווווו אתם חייבים לשמוע את זה!!!!
היום באתי עם היחצ"ן הראשי של המקום, למקום שהוא פרסם ששם הוא מוכר כרטיסים.......
קיצר אנחנו יושבים שם איזה חצי שעה ואף אחד לא בא לקנות!!!! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

מה מסתבר, שהם התחילו רק היום למכור כרטיסים...........
ומה עוד מסתבר, נגמרו להם הפליירים, וגם הם עוד לא הדפיסו פוסטרים.....
איזה מסטולים!!!!!!!!

אני כבר רואה איזה מן ערב זה הולך להיות....... היחצ"ן אמר לי לא לדאוג כי ביום ראשון שני ושלישי יקנו ממנו בטוח.... אני רוצה לראות....
חחחחחחחחחחח

HyPeRSoNiC
יוווו!!!!!!!
איזה עיצבון!!!!!!!!!!!

אתמול בצהרים המנהל של המקום התקשר אלי ואמר שהמסיבה התבטלה!!!

בא טרקטור, ונתקע בעמוד חשמל שמזרים חשמל למועדון!
בקיצור, אין חשמל למועדון!!!!!!!

גרררררררר................

הוא אמר שיום שישי הוא גם רוצה לעשות מסיבה
אז הוא יהיה איתי בקשר
ripcurl
זייין!!!
טוב נו
יהיו לך עוד הזדמנויות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement