|
Typhoon (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by ripcurl
זייין!!!
טוב נו
יהיו לך עוד הזדמנויות |
תודה על ההזדהות
נראה כבר...... אני ינדנד לו קצת......
הוא כבר אמר לי מעכשיו שבפורים סאבלימינל יבואו לתת הופעה שם
והוא יתן לי לתקלט לפחות חצי שעה :D |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי באסה...
אבל יהיה טוב לפחות נהנית?
בהצלחה בהזדמנויות הבאות :D |
|
|
| oDrori |
| ביש מזל אחי... מצד שני עכשיו תנגן עם סאבלימינל :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי באסה...
אבל יהיה טוב לפחות נהנית?
בהצלחה בהזדמנויות הבאות :D |
תודה אחי.
נראה כבר בקשר למועדון הזה..... הוא רוצה לעשות מסיבות קבועות שם בימי שישי. אז אני ינדנד לו קצת ונקווה לטוב.........
:D
| quote: | Originally posted by oDrori
ביש מזל אחי... מצד שני עכשיו תנגן עם סאבלימינל :) |
כן אני יודע
איזה כיף!
אבל רק נקווה שזאת לא תהיה הפעם הראשונה שלי......
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תודה אחי.
נראה כבר בקשר למועדון הזה..... הוא רוצה לעשות מסיבות קבועות שם בימי שישי. אז אני ינדנד לו קצת ונקווה לטוב.........
:D
|
חחחח שאלת אם נהנית גם... יענו מה עשית :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אההה.......
הלכתי לחבר..... סתם ישבנו אני, הוא, ועוד איזה 10 חבר'ה אצלו
שתינו, שמענו מוסיקה ודיברנו........
שום דבר מיוחד
מה איתך? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אההה.......
הלכתי לחבר..... סתם ישבנו אני, הוא, ועוד איזה 10 חבר'ה אצלו
שתינו, שמענו מוסיקה ודיברנו........
שום דבר מיוחד
מה איתך? |
אני הייתי בדיסקוטק.....
למה לא היית עם החברה? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני הייתי בדיסקוטק.....
למה לא היית עם החברה? |
החברה הייתה גם שם אחי
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
החברה הייתה גם שם אחי
:D |
אז תגיד מהתחלה!!!!!!!
פנאן אחי :)
העיקר היה סבבה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הבעלים של המקום הרגע התקשר אלי
סגר איתי על יום שישי
נקווה רק שלא יהיו טרקטורים באיזור בית דגן השבוע ;) |
|
|
| Sniper |
חהחהחהחה
שיהיה בהצלחה אח שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נקווה רק שלא יהיו טרקטורים באיזור בית דגן השבוע ;) |
חחחחחחח
אם יהיו אתה נראה לי מתאבד :D
שיהיה בהצלחה אחי!! |
|
|
|
|