return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Legowelt - Disco Rout
View this Thread in Original format
Optimus
Allereerst, wat een lekkerrr nummer is dat

maarre mijn vraag is, wie weet wat die gast op 3.20 min zegt/zingt?

en dit is geen "standaard" (als je daar ooit van mag spreken) techno neem ik aan... waar mag je dit nummer onder scharen eigenlijk?:)

Jukx, M5 help me out:toothless
DJ_Massive
hey b33r

lekker nummer ja :)

geen idee what ie zegt though :)

tjo :)
M5
meesterlijk nummer jah :D, ik had hem ook al in mn top 3 van dit jaar staan :D

maar de text zal wel een eeuwig raadsel blijven net zoals van :

Mario Piu aka Dj Arabesque - Serendipity
Hand's Burn - Good shot

maarja nix aan te doen..

owja.. ik vind Legowelt - Nuisance Lover ook heel erg fat... aanradertje dus
Rinus
Wel een lekker nummertje idd.

Naar mijn mening is het meer electro met wat techno invloeden.
M_Peror
quote:
Originally posted by M5
maar de text zal wel een eeuwig raadsel blijven net zoals van :
Hand's Burn - Good shot

ff lekker off-topic: volgens mij zegt-ie "good shot kid, i think you got him" :D
M5
quote:
Originally posted by M_Peror
ff lekker off-topic: volgens mij zegt-ie "good shot kid, i think you got him" :D


heej idd ja :D

luister ook ff naar serendipity :p
Optimus
Jaa, die klotevocals ook, zelfs op het BXR forum weten die nerds het niet:D

het enige wat ze zeggen is dat een politieagent in een discotheek iets zegt van dat iednereen rustig moet blijven ofzow:eyespop:
AlFerox
haha

nou wat ik ervan kan ontcijferen is


... easy as it goes, Legowelt ... to the disco


schiet niet echt op dus :toothless

maarja, wel geinig nummertje ja. ik zou het gewoon electro noemen. :)
AlFerox
als we het toch over vocals hebben..

dan wil ik wel graag weten wat dat gekke stemmetje zegt in de break van Vitalic - Pony part 1


:conf:
ryo
Serendipity: l'Attantion sil vous plait, police, nous allons visiter de controleren de nog iets en dan geef ik het op:rolleyes:

Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox
als we het toch over vocals hebben..

dan wil ik wel graag weten wat dat gekke stemmetje zegt in de break van Vitalic - Pony part 1


:conf:


nu je het zegt.... ff luisteren dan maar:D
M_Peror
quote:
Originally posted by M5
luister ook ff naar serendipity :p

Sorry mijn frans is ongeveer net zo goed als m'n russisch. :toothless
Ik kom net zo ver als Ryo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement