|
Legowelt - Disco Rout
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
Allereerst, wat een lekkerrr nummer is dat
maarre mijn vraag is, wie weet wat die gast op 3.20 min zegt/zingt?
en dit is geen "standaard" (als je daar ooit van mag spreken) techno neem ik aan... waar mag je dit nummer onder scharen eigenlijk?:)
Jukx, M5 help me out:toothless |
|
|
| DJ_Massive |
hey b33r
lekker nummer ja :)
geen idee what ie zegt though :)
tjo :) |
|
|
| M5 |
meesterlijk nummer jah :D, ik had hem ook al in mn top 3 van dit jaar staan :D
maar de text zal wel een eeuwig raadsel blijven net zoals van :
Mario Piu aka Dj Arabesque - Serendipity
Hand's Burn - Good shot
maarja nix aan te doen..
owja.. ik vind Legowelt - Nuisance Lover ook heel erg fat... aanradertje dus |
|
|
| Rinus |
Wel een lekker nummertje idd.
Naar mijn mening is het meer electro met wat techno invloeden. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by M5
maar de text zal wel een eeuwig raadsel blijven net zoals van :
Hand's Burn - Good shot
|
ff lekker off-topic: volgens mij zegt-ie "good shot kid, i think you got him" :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
ff lekker off-topic: volgens mij zegt-ie "good shot kid, i think you got him" :D |
heej idd ja :D
luister ook ff naar serendipity :p |
|
|
| Optimus |
Jaa, die klotevocals ook, zelfs op het BXR forum weten die nerds het niet:D
het enige wat ze zeggen is dat een politieagent in een discotheek iets zegt van dat iednereen rustig moet blijven ofzow:eyespop: |
|
|
| AlFerox |
haha
nou wat ik ervan kan ontcijferen is
... easy as it goes, Legowelt ... to the disco
schiet niet echt op dus :toothless
maarja, wel geinig nummertje ja. ik zou het gewoon electro noemen. :) |
|
|
| AlFerox |
als we het toch over vocals hebben..
dan wil ik wel graag weten wat dat gekke stemmetje zegt in de break van Vitalic - Pony part 1
:conf: |
|
|
| ryo |
| Serendipity: l'Attantion sil vous plait, police, nous allons visiter de controleren de nog iets en dan geef ik het op:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
als we het toch over vocals hebben..
dan wil ik wel graag weten wat dat gekke stemmetje zegt in de break van Vitalic - Pony part 1
:conf: |
nu je het zegt.... ff luisteren dan maar:D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by M5
luister ook ff naar serendipity :p |
Sorry mijn frans is ongeveer net zo goed als m'n russisch. :toothless
Ik kom net zo ver als Ryo |
|
|
|
|