|
What a FUCKING LINE UP!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
Trance Energy line up:
Main
-Jean (Love Him, the guy is CRAZY!!!)
-Joop (The Fresh Dutchmen is AMAZING!)
-Johan Gielen (Do i Need to say more???)
-Cosmic Gate (I will kill to see them live)
-10th Edition Live-act: Cygnus X!!!!!!!!!!!!!!
Hard-Trance
-Bas&Ram
-Charly Lownoise
-Cor Fijneman (thought he plays trance...)
-Marcel woods (AMAZING)
-Kai Tracid (WoooooooooHoooooooo)
Club-Trance
-Jurgen
-Mark Van Dahl
-Jochen
-Stephen
-Calvin
-Jose
-G-spott (Live)
-MC Pryme
נו, אז מה אפשר להגיד חוץ מה הלוואי שאני יספיק לחסוך מספיק כסף בזמן
ואני אלך!
50.000.000 אני צריך אותכם עכשיו!!!!
איזה חלום
איזה ליין אפ
לא יאומן
באמת לא יאומן |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ליין אפ טוב
בשנה שעברה היה יותר טוב נראה לי
מה dj jean
עושה במיין ליין אפ
גם תקעו אותו שם שנה שעברה נראה לי
הוא לא שייך לשם בכלל
מסחרי מידי...
אבל ההרד טראנס ליין אפ נראה טוב מאוד |
|
|
| MoSH_MaN |
הגזמת!
אבל עדיין הייתי הולך |
|
|
| ripcurl |
הגזמתי???
איפה עוד אני יכול למצוא את כל היוצרים שאני הכי מעריך תחת קורת גג אחת!?!?
זה המסיבה האולטמטיבית בשבילי
כל המיין הארד טראנס
ויש עוד חדר בשביל זה
אני חייב להיות שם
זה חלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
| אין על הליין אפ של פברואר אלפיים ושתיים אבל בכל זאת הייתי הולך זה.... סעמק למה בארץ אין ארועי ענק. כמה זה באמת טיסה להולנד? וכמה עולה כניסה לטראנס אנרג'י? |
|
|
| MoSH_MaN |
Main
-Jean בע!!!!!
-Joop מי זה?
-Johan Gielen הנה אחד שפשוט מאד תחילת השנה רק נפל
-Cosmic Gate הם לא יותר מידי טובים
-10th Edition Live-act: Cygnus X זה נשמע מעניין
Hard-Trance
-Bas&Ram הם אחלה ,אבל לא יותר
-Charly Lownoise בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
-Cor Fijneman לא שמעתי אותו מתקלט אבל בטח יהיה אטב
-Marcel woods מי זה?
-Kai Tracid הכי טוב ברשימה
בקיצור זה מסיבה בסדר
תראה הם נפלו
הם לא כל כך הצליחו באחרון
רוב האנשים העדיפו את
QLIMAX - TECHNOBOY ISAAC ! |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by oDrori
אין על הליין אפ של פברואר אלפיים ושתיים אבל בכל זאת הייתי הולך זה.... סעמק למה בארץ אין ארועי ענק. כמה זה באמת טיסה להולנד? וכמה עולה כניסה לטראנס אנרג'י? |
עוד אין מחיר
אבל סביר שבערך 40-50 יורו
וטיסה בפבואר תעלה יחסית זול למה זה לא העונה
אני מאמין שבערך 300-350 דולר
+-
ויש מצב שיהיה לי כסף
אפילו יש איפה לישון (חברים שהכרתי במשלחת)י |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Main
-Jean בע!!!!!
-Joop מי זה?
-Johan Gielen הנה אחד שפשוט מאד תחילת השנה רק נפל
-Cosmic Gate הם לא יותר מידי טובים
-10th Edition Live-act: Cygnus X זה נשמע מעניין
Hard-Trance
-Bas&Ram הם אחלה ,אבל לא יותר
-Charly Lownoise בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
-Cor Fijneman לא שמעתי אותו מתקלט אבל בטח יהיה אטב
-Marcel woods מי זה?
-Kai Tracid הכי טוב ברשימה
בקיצור זה מסיבה בסדר
תראה הם נפלו
הם לא כל כך הצליחו באחרון
רוב האנשים העדיפו את
QLIMAX - TECHNOBOY ISAAC ! |
מוש אין לך מושג אחי
-Jean בע? הרבה לא אוהבים אותו נכון, אבל אני מת עליו, היחידי שבאמת מתקלט ולא רק שם מוזיקה
-Joop זכה בכשרונות צעירים באינרסיטי לפני שנה ומאז ניגן במיסטרי לנד ועוד, הוא מנגן את המוזיקה שלי!
-Cosmic Gate לא איכפת לי אם הם היו מעבירים שיר אחרי שיר עם המפסקות באמצע, הם מנגנים מוזיקה ענקית! כל כך הרבה אנרגיה
-Cor Fijneman שמעתי איזה 4 סטים שלו, הו מצויין |
|
|
| MoSH_MaN |
| תראה מה שהם הולכים לנגן לא מצליח ממש עכשיו |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תראה מה שהם הולכים לנגן לא מצליח ממש עכשיו |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיו!
:p
אם תשים לב, הארד טראנס לפני שנתיים לא היה קיים במסיבות האלה
הארד שולט עכשיו והוא נכנס בקצב מטורף
תאמין לי שאי די אן טי יודעים טוב טוב מה הקהל באירופה רוצה
אם באיננר סיטי מנגנים לך במיין
Sven Vath
Mauro Picotto
ו
Marco V
אז תעשה לי טובה
תבדוק גם את מיסטרי לנד
בכלל
אם תקרא קצת
אתה תראה שהארד טראנס הוא הג'נר שמתפתח הכי מהר בהיסטוריה של הטראנס
זה הסטייל היום |
|
|
| MoSH_MaN |
You better see that the dutch will prefer qlimax ;)
ו HARD TRANCE
זה כבר מאוס
הרוב הגדול |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
You better see that the dutch will prefer qlimax ;)
ו HARD TRANCE
זה כבר מאוס
הרוב הגדול |
רק בגלל הסיבה הפשוטה ששם מנגנים הארד טהור
ואין הפרעות של כל מני חצי הארדים או קלאב טראנס
זה בדיוק כי ההארד שולט היום
אז אל תגיד לי שמה שהם מנגנים זה פסה... |
|
|
|
|