|
Froggle
|
View this Thread in Original format
| dbl |
google har startat en ny sök sida för produkter...
http://www.froogle.com/
testa att söka på .. första och sista resultatet e rätt kul :) |
|
|
| robstar |
Nice! :D
Testa å sök på Parker Beams of Gaia
Oxo ganska kul! HaHa! ;);)
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Sorry...ja e så jävla förkyld! skallen bara snurrar å sånna KREJER!!! |
|
|
| dbl |
| usch då. inge skoj att vara förkyld.. hatar det, speciellt när man e riktigt förkyld.. lider med dig :) |
|
|
| Vizay |
| quote: |
If you like your trance a bit tougher, then this will be your bag! In yer face hard trance for the 4am crowd!
|
:D
robstar villket bolag ere du e signad för? |
|
|
| dbl |
exciter recordings e det :)
vad duktig jag e som kan |
|
|
| Vizay |
ahh nice man tackar dbl :D
btw försöker er aldrig på att jobba i reason med ett sb 128 ljudkort...suger getpenis :p (mitt live 5.1 e ur spel just nu) |
|
|
| dbl |
| och hur fan suger getpenis??? ;) |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by dbl
usch då. inge skoj att vara förkyld.. hatar det, speciellt när man e riktigt förkyld.. lider med dig :) |
ThX! ;)
Ja de e as jobbigt! Specielt eftersom ja har inte har nått stopp i näsan. De bara rinner..Å när ja snyter mej för mycket börjar de blöda. :/
Ja har en skumnäsa.:nervous:
| quote: | exciter recordings e det :)
vad duktig jag e som kan |
Stämmer bra de Dbl! :)
*ger Dbl en kaka* :D
Här är Wepp Atress: http://www.exciter-recordings.co.uk/
Gonatt! :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
och hur fan suger getpenis??? ;) |
det trodde jag du visste....eller du kanske bara håller på med kossor nu för tiden :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
ThX! ;)
Ja de e as jobbigt! Specielt eftersom ja har inte har nått stopp i näsan. De bara rinner..Å när ja snyter mej för mycket börjar de blöda. :/
Ja har en skumnäsa.:nervous:
Stämmer bra de Dbl! :)
*ger Dbl en kaka* :D
Här är Wepp Atress: http://www.exciter-recordings.co.uk/
Gonatt! :) |
tackar för kakan :)
hmm.. låter som en väldgt skum näsa... jag kan se huvud rubrikern på alla skvaller blaskor "Parker i kraftigt blodbad när han snöt sig för mycket" :)
nädu vizay.. jag slutade med det för ett tag sen... kör med bröst på tjejer nu för tiden i stället :)
bara på snygga tjejer då såklart |
|
|
| robstar |
lol!
Va ere för strul med Ljudkortet Långe John? (Vizay) ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by robstar
lol!
Va ere för strul med Ljudkortet Långe John? (Vizay) ;) |
nae asså jag fick för mig att spela The sims men det hängde sig då jag startade med cd å sen blev det tokmycke eko å grejjer....ett eko som man kan lägga till å ta bort i creatives medföljande mjukvara....bara det att den inte funkar så jag kan inte gå in å ta bort igen....jag måste starta om för att få bort å de orkar jag ju inte just nu så för tillfället sitter jag med lurarna inkopplade i mitt gamla Creative soundblaster 128 :p |
|
|
|
|