return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Froggle
View this Thread in Original format
dbl
google har startat en ny sök sida för produkter...

http://www.froogle.com/

testa att söka på .. första och sista resultatet e rätt kul :)
robstar
Nice! :D

Testa å sök på Parker Beams of Gaia
Oxo ganska kul! HaHa! ;);)



:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:











Sorry...ja e så jävla förkyld! skallen bara snurrar å sånna KREJER!!!
dbl
usch då. inge skoj att vara förkyld.. hatar det, speciellt när man e riktigt förkyld.. lider med dig :)
Vizay
quote:

If you like your trance a bit tougher, then this will be your bag! In yer face hard trance for the 4am crowd!


:D


robstar villket bolag ere du e signad för?
dbl
exciter recordings e det :)
vad duktig jag e som kan
Vizay
ahh nice man tackar dbl :D

btw försöker er aldrig på att jobba i reason med ett sb 128 ljudkort...suger getpenis :p (mitt live 5.1 e ur spel just nu)
dbl
och hur fan suger getpenis??? ;)
robstar
quote:
Originally posted by dbl
usch då. inge skoj att vara förkyld.. hatar det, speciellt när man e riktigt förkyld.. lider med dig :)

ThX! ;)
Ja de e as jobbigt! Specielt eftersom ja har inte har nått stopp i näsan. De bara rinner..Å när ja snyter mej för mycket börjar de blöda. :/
Ja har en skumnäsa.:nervous:

quote:
exciter recordings e det :)
vad duktig jag e som kan

Stämmer bra de Dbl! :)
*ger Dbl en kaka* :D

Här är Wepp Atress: http://www.exciter-recordings.co.uk/


Gonatt! :)
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
och hur fan suger getpenis??? ;)


det trodde jag du visste....eller du kanske bara håller på med kossor nu för tiden :p
dbl
quote:
Originally posted by robstar
ThX! ;)
Ja de e as jobbigt! Specielt eftersom ja har inte har nått stopp i näsan. De bara rinner..Å när ja snyter mej för mycket börjar de blöda. :/
Ja har en skumnäsa.:nervous:


Stämmer bra de Dbl! :)
*ger Dbl en kaka* :D

Här är Wepp Atress: http://www.exciter-recordings.co.uk/


Gonatt! :)


tackar för kakan :)

hmm.. låter som en väldgt skum näsa... jag kan se huvud rubrikern på alla skvaller blaskor "Parker i kraftigt blodbad när han snöt sig för mycket" :)


nädu vizay.. jag slutade med det för ett tag sen... kör med bröst på tjejer nu för tiden i stället :)
bara på snygga tjejer då såklart

robstar
lol!

Va ere för strul med Ljudkortet Långe John? (Vizay) ;)
Vizay
quote:
Originally posted by robstar
lol!

Va ere för strul med Ljudkortet Långe John? (Vizay) ;)


nae asså jag fick för mig att spela The sims men det hängde sig då jag startade med cd å sen blev det tokmycke eko å grejjer....ett eko som man kan lägga till å ta bort i creatives medföljande mjukvara....bara det att den inte funkar så jag kan inte gå in å ta bort igen....jag måste starta om för att få bort å de orkar jag ju inte just nu så för tillfället sitter jag med lurarna inkopplade i mitt gamla Creative soundblaster 128 :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement