|
"פרוייקט "גאמא (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח סבבה אחי
נקווה שיזמנו אותך למבחנים ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל עדיין, יש תקופות
אני הייתי בטוח שזה ככה הולך בסביבות נובמבר |
לא אחי נראה לי אתה טועה פה
בפרוייקטים המיוחדים האלה לא מתקבלים הרבה כל מחזור...
ויש רק גיוס אחד
תלפיות לדוגמה יש רק ביולי גיוס
ואם קורה מצב שאני הולך לשם אז יגייסו אותי ביולי למרות שאין לי עדיין 18...
מבין? |
|
|
| luckystrike |
בהצלחה אחי !
:) |
|
|
| DjChook |
רועי דיברתי על מועדי הבחינות בסביבות נובמבר
לא על הגיוס ! |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב אז גם אני קיבלתי זימן לזה ונקווה שאני יזומן למבחנים..
ברוייטמן אתה יושב איתי על אסמבלר...
:)
קיבלתי לפניו ורשמתי אותו בהמלצות אבל האחרים שרשמתי לא קיבלו אז כנראה שזה לא דרכי...
אני יודע על זה שיש להם בתי ספר קבועים שמהם הם לוקחים מצטיינים וחוץ מזה יש עוד 12 מקומות לחיצונים...
ברר עוד על זה!!! |
|
|
| DjChook |
עוד משהו על הפרויקט
חבר שלי כרגע מחכה לסיווג ביטחוני, הוא צריך לשלוח שאלון
הוא אמר שזה ימממממבה ויתורים כגון
זהות, פרטיות וכו
והוא לא צוחק
מה שכן זה מסדר אותך בחיים
אם לא אמרתי, חבר אחר שלי בונה על זה במקום בגרות חחח |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא אמר שזה ימממממבה ויתורים כגון
זהות, פרטיות וכו
והוא לא צוחק
מה שכן זה מסדר אותך בחיים
|
טוב זה בעייתי...
אתה מוותר על זהות והכול זה הכי מתאים לאלה שאף אחד לא יודע שהם קיימים בכל מקרה;)
אבל שווה את זה לא?
זה בטח גם פווול כסף בקבע
ואי!!!
מילואים אתה עוש מהבית איזה תוכנה ושולח להם!!!
שווווווווווווווווווווהההההההההה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא אמר שזה ימממממבה ויתורים כגון
זהות, פרטיות וכו
והוא לא צוחק
|
די בולשיט אח שלי
הוא לא מוותר על הזהות שלו
פשוט אסור לו להגיד שום דבר שקשור לפרוייקט בשום אופן
בסיווג הבטחוני שואלים גם חברים שלו עליו והכל כדי לדעת את כל הפרטים והכל
תשאלו את מורן... הוא דפק איזה סיווג בטחוני לחברה של חבר שלו או משהו :) |
|
|
| DjChook |
תגיד לי , עם כל ההבנה של מורן בצבא, נראה לך שהוא באמת יודע הכל ?
אם בסיווג הבטחוני הזה רשום שאתה מוותר על הזהות שלך, כלומר יש מצב שהצבא יתן לך זהות אחרת שאתה יוצא לחול כדי שחס וחלילה השם שלך לא יצא החוצה.
אחי למה נראה לך שאתה מבין בסיווג אחד הגבוהים של מודיעין, שלהם יש את הסיווגים הכי גדולים בצהל
בגלל זה אתה לא תשמע אף אחד מדבר על זה
ב. אין מצב שאתה מצליח לדעת מה הם עושים שם.
פשוט אין. ובגלל זה יש את כל הסיווגים האלה,
זה כמו שאתה רוצה להגיע ל 8200 אתה צריך לוותר על מדינות מסויימות איי פעם לדרוך בהם רגל (ברור שברשימה יש הרבה מדינות שלא תכננת אבל תתפלא שגם למצריים / ירדן אסור לך להגיע)
ואני מדבר איתך שזה אמרו לי לפני בערך 4 שנים, שטאבה הייתה להיט !
אז קודם כל על תחשוב שזה שזה לא נשמע לך הגיוני לא קיים בצבא,
אני אומר לך, הוא לא מהאנשים שמשקרים.
מעניין אם מותר לי לקרוא את הסיווג, או שזה גם מסווג
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי , עם כל ההבנה של מורן בצבא, נראה לך שהוא באמת יודע הכל ?
אם בסיווג הבטחוני הזה רשום שאתה מוותר על הזהות שלך, כלומר יש מצב שהצבא יתן לך זהות אחרת שאתה יוצא לחול כדי שחס וחלילה השם שלך לא יצא החוצה.
אחי למה נראה לך שאתה מבין בסיווג אחד הגבוהים של מודיעין, שלהם יש את הסיווגים הכי גדולים בצהל
בגלל זה אתה לא תשמע אף אחד מדבר על זה
|
מה הקשר למורן באמצע החיים?!
רק ציינתי שראיינו אותו שרצו לתת סיווג בטחוני לאיזה אחת...
אני לא מבין בסיווג בטחוני אבל אם אתה רוצה מחר אני שואל את חבר שלי ואז בדיוק אתה תקבל מה זה סיווג בטחוני
זה לא כל כך ביג דיל כמו שאתה חושב
חשב שלי עכשיו מסיים עתודה טכנולוגית וגם הם עברו סיווגים בטחוניים... |
|
|
| DjChook |
חחח אופס, אני פשוט רגיל שמורן אומר הכל חחח נחכה שהוא יכנס
וברור לי אבל רועי, אתה חייב להסכים איתי ש
סיווג ביטחוני
זה שם כולל לאלף סיווגים
כלומר יש אלף רמות שאפשר לסווג אותך
והינה למשל משהו
ברור לך מה תלפיות עושים, לפחות ברוב השירות שלהם
(לא ספציפית אבל כיוון)
תראה לי בן אדם אחד שיודע מה פרויקט גאמא עושים |
|
|
|
|