return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
"פרוייקט "גאמא (pg. 3)
View this Thread in Original format
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אופס, אני פשוט רגיל שמורן אומר הכל חחח נחכה שהוא יכנס

וברור לי אבל רועי, אתה חייב להסכים איתי ש

סיווג ביטחוני

זה שם כולל לאלף סיווגים

כלומר יש אלף רמות שאפשר לסווג אותך

והינה למשל משהו

ברור לך מה תלפיות עושים, לפחות ברוב השירות שלהם
(לא ספציפית אבל כיוון)

תראה לי בן אדם אחד שיודע מה פרויקט גאמא עושים

חחח נראה לי שהם לא יודעים כי זה חדש
לא?
למה קוראים לזה פרוייקט?
זה לא חדש או ניסיוני או משו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אופס, אני פשוט רגיל שמורן אומר הכל חחח נחכה שהוא יכנס

וברור לי אבל רועי, אתה חייב להסכים איתי ש

סיווג ביטחוני

זה שם כולל לאלף סיווגים

כלומר יש אלף רמות שאפשר לסווג אותך

והינה למשל משהו

ברור לך מה תלפיות עושים, לפחות ברוב השירות שלהם
(לא ספציפית אבל כיוון)

תראה לי בן אדם אחד שיודע מה פרויקט גאמא עושים


אני לא חושב שסיווג בטחוני זה רק שלא ידעו מה עושים באותו מקום
זה יענו לברר עליך שלא תדליף על הפרוייקט מידע והכל
ולהכשיר אותך למה שאתה הולך לעבור לפחות
זה מה שנראה לי לפחות
אמרתי לך... אני ישאל את חבר שלי כבר ונראה
Hell_Copter
אוקיי זה מה שחבר שלי אמר לי כרגע
הזה שקרוב מאוד ללהתקבל לתלפיות

quote:

אני כרגע לא עובר סיווג בטחוני
לא שאני יודע לפחות
קודם אני צריך לעבור את המבדקי קצונה
אז יהיה תחקיר בטחוני
הבנתי שפשוט ממלאים איזה טופס בבית
עם כל מיני שאלות על העבר וכו'
ואתה שולח להם, ואח"כ בא לשם, אחרי שהם עברו על זה, ועונה על כל מיני שאלות שיש להם לשאול


אולי זה יבהיר טיפה יותר...
Vortex_SA
אבל אני יודע מה עושים בפרויקט מגנטה!!!!
שיט שלא יתפוס אותי עכשיו השבק...
DjChook
חח מה זה בכלל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אבל אני יודע מה עושים בפרויקט מגנטה!!!!
שיט שלא יתפוס אותי עכשיו השבק...


בחיים שלי לא שמעתי על זה :D
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
חח מה זה בכלל


חשבתי שזה יהיה שקוף אבל חפיף :)
בכל זאת אנחנו בטראנס אדיקט לא? :)
DjChook
טראנס טראנס אבל שמת לב שאנחנו פה חתיכת חבורה של חכמים

לפחות חלק... חלק סתם דפרים

(מוש חולה עליך)
:disbelief
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
חשבתי שזה יהיה שקוף אבל חפיף :)
בכל זאת אנחנו בטראנס אדיקט לא? :)


חחחחחחחחחח קלטתי את הראש שלך
כאילו מהתחלה הבנתי שזה זה אבל חשבתי אולי זה באמת משהו בצבא :D
Sniper
חן אחי היה לי זימונים ל 8200
ואבא של ידידה שלי המפקד שם.. אני לא הלכתי רק ביגלל שהם רוצים שאני ימשיך ללמוד שנה ערבית בעע וממש לא בא לי
ויש שם סיווג ממש ממש גדול

בכל אופן אני יודע מה הם עושים כי דיברתי אם איזה תת אלוף (חבר של אבא) והוא הסביר לי הכל וזה ממש מעניין אני גם מעדיף לא לספר על זה באינטרנט או משו.. הוא גם אמר לי שניקבע פגישה ונדבר על זה כי זה מאוד מסווג

DjChook
תשמע אחי עם כל הכבוד אני לא מאמין שתת אלוף בצהל יהיה מספיק מטומטם בשביל לספר לך ככה סתם מידע מסווג
Sniper
תאמין או לא הוא מפקד של היחידה יח"טל
ככל הניראה אני יהיה שם הוא מסדר לי
והוא סיפר לי מה הם עושים שם הכוונה בכללי לא פירט
הוא תיאר לי תעבודה שם לא על מה הם עובדים
והוא סיפר לי כי הוא ואבא שלי חברים ממש ממש טובים
והוא חייב לאבא שלי הרבה כי אבא שלי עשה בשבילו המון דברים
קיצרר אין לי סיבה לשקר אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement