return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
OMFG! תבור 2!!
View this Thread in Original format
NyKoN
http://www.defense-update.com/news/62302tavor2.htm

נשק מדהים
ממה שאני הבנתי- זה התבור 2
הוא נראה יחסית קטן, בערך בגודל של אמ16 קצר
יש לו כוונת לייזר סגנון האלביט ולפי מה שהבנתי הוא גם מעביר תמונות לאיזה מרכז בקרה יענו שיראו איפה יש כמה חיילים בשביל תגבור או משהו כזה
DjChook
W-O-W

איזה מגניבבבבב

תגידו , איזה יחידות מקבלות תבור ?
clubber@work
כן הוא אמור להיות נשק ליגה...
למרותת שהורה שלו לא משהו

לפי מה שהבנתי הוא יכנס לשירות מבצעי תוך שנתיים או שלוש
ובנתיים כמעט כל החיילים הקרביים יקבלו פלאטופים
Hell_Copter
לא ידעתי שיש אפילו תבור 1 :)
נראה נחמד ביותר
itamarsan
quote:
Originally posted by clubber@work
כן הוא אמור להיות נשק ליגה...
למרותת שהורה שלו לא משהו

לפי מה שהבנתי הוא יכנס לשירות מבצעי תוך שנתיים או שלוש
ובנתיים כמעט כל החיילים הקרביים יקבלו פלאטופים

וווואייי אחיי בן זונה
מעניין מה יעשו עם האם 16 ניראה לי יביאו אותו לג'ובניקים ......
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
W-O-W

איזה מגניבבבבב

תגידו , איזה יחידות מקבלות תבור ?


פלס"ר גולני

quote:
ובנתיים כמעט כל החיילים הקרביים יקבלו פלאטופים


לא ממש אחי... פלאטופ זה דבר כבד- איזה 3 קילו
יש לכל הקרביים אמ4 או אמ16 קצר- לא פלאט
פלאטופ מקבלים צלפים בשביל להלביש את הכוונות העצומות עליהם
MoSH_MaN
אמממ אם אני לא טועה תבור 1
היה אב טיפוס שהחליטו לא לייצר עוד לפני המון שנים למרות שהוא נחשב עדיף מהנשק שהחליטו לייצר


תבור 2
עולה על ה
M4
שזה הגירסא החדשה ל
M16

:toocool:
clubber@work
quote:
Originally posted by NyKoN
לא ממש אחי... פלאטופ זה דבר כבד- איזה 3 קילו
יש לכל הקרביים אמ4 או אמ16 קצר- לא פלאט
פלאטופ מקבלים צלפים בשביל להלביש את הכוונות העצומות עליהם


לא מדויק אחי..
קלעים מקבלים פלאטופ והוא יותר קל...
וכבר עכשיו יש להרבה חיילים "רגילים" כמו ב12 של גולני
פלאטופים
וזה ממקור מוסמך שמחליפים להם...
הוא פשוט נשק יותר טוב
NyKoN
quote:
Originally posted by clubber@work
לא מדויק אחי..
קלעים מקבלים פלאטופ והוא יותר קל...
וכבר עכשיו יש להרבה חיילים "רגילים" כמו ב12 של גולני
פלאטופים
וזה ממקור מוסמך שמחליפים להם...
הוא פשוט נשק יותר טוב


הוא פשוט יותר כבד!
אתה החזקת אותו פעם? נשבע לך מינימום 3 קילו
מילא קלעים שזה בערך בדיוק כמו צלפים- לזה התכוונתי

ואני לא מבין למה מחליפים להם
אני אבדוק את הנושא
יכול להיות שאחראי פיתוח אמל"ח בצה"ל יודע על מה מדובר
:D
luckystrike
כרגיל מילה אחת :
צעירות !!!

שוב פעם לתקן את כל אלה שאוהבים לזרוק דברים באוויר

...

quote:
Originally posted by DjChook
W-O-W

איזה מגניבבבבב

תגידו , איזה יחידות מקבלות תבור ?


בינתיים יש גדוד אחד בגבעתי שעליו מנסים כבר כמה שנים את התבור
והוא כביכול הגדוד היחידי בצה"ל שמשתמש בנשק באופן קבע ...

יש שמועות על פעולות מאוד ממוקדות ומסוימות שמנסים בהם לפעמים אותו
אבל רק כניסוי יענו - זה עדיין לא פעילות מלאה ...

חוץ מגדוד הזה בגבעתי אין אותו בשימוש קבוע .

quote:
Originally posted by clubber@work

לפי מה שהבנתי הוא יכנס לשירות מבצעי תוך שנתיים או שלוש


הוא לא ייכנס לשרות גם עוד 10 שנים ואני יכול לחתום על זה ...
אני יסביר בסוף לכל הצעירים פה למה ...
quote:
Originally posted by clubber@work

ובנתיים כמעט כל החיילים הקרביים יקבלו פלאטופים


זה לא שכל החיילים הקרביים יקבלו פלאט-טופ
פשוט לפני 3 חודשים הגיע משלוח גדול מאוד של
פלאטופים מארה"ב אז מנסים לחלק אותו
לכמה שיותר יחידות קרביות ואת המקוצרים מעבירים לכאלה שהם
במסלול עדיין - יענו שאתה מסיים מסלול - פלאט-טופ ולפני מקוצר ...
זה השינוי ...
וזה תלוי - כל יחידה יש הבדל - יש לי חבר בשלד"ג שישר ביום של הגיוס הוא
קיבל פלאט-טופ ! איזה דיגום יא אללה !

quote:
Originally posted by itamarsan
וווואייי אחיי בן זונה
מעניין מה יעשו עם האם 16 ניראה לי יביאו אותו לג'ובניקים ......


מה זה המשפט צעירות הזה ????????
:)

מזל שאני פה - ;)
קיצר כל חייל בצבא יכול לחתום על אם-16
גם אם הוא ג'ובניק ...
אין כזה דבר לא לתת נשק לחייל שרוצה ...

quote:
Originally posted by NyKoN
פלס"ר גולני

לא נכון
כניסיון הם יצאו איתו למספר מאוד מועט של דברים ממוקדים
וגם זה רק כניסיון - לא כשימוש קבע
רק כניסוי ...
לפלס"ר גולני יש גם אמ-16 ארוך שהם צעירים
אח"כ מקוצר\פלאט-טופ לפי ההקצאות ...

quote:
Originally posted by NyKoN

לא ממש אחי... פלאטופ זה דבר כבד- איזה 3 קילו
יש לכל הקרביים אמ4 או אמ16 קצר- לא פלאט
פלאטופ מקבלים צלפים בשביל להלביש את הכוונות העצומות עליהם


דיי לזיין את השכל ... אם אתה לא יודע חבל שתכתוב
הפלאט-טופ לא שוקל כמו האמ-16
לכל הקרביים יש או אמ-16 ארוך שהם צעירים
או מקוצר ...
הפלאט-טופ שוקל פחות - הוא מקוצר רק בלי הכוונת ...
עכשיו הפלאט-טופ נכנס מאוד חזק ובייחוד ביחידות המיוחדות ובצנחנים
מקבלים אותו במקום המקוצר - הוא נורא נוח ויש עליו
יותר וואסח מה שנקרא ...
צלפים בכלל מקבלים רובה מסוג אחר - אין קשר ...
הם לא מקבלים רו"סר (רובה סער) כי הם לא צריכים כזה
הפלאט-טופ הוא פשוט מקוצר בלי כוונת
יענו אתה צריך להלביש עליו כוונת מיוחדת או כוונת קפיצית
אבל הוא בסה"כ מקוצר אחרי הכל
לצלף (למי שלא יודע) יש רובה ארוך יותר - כי הוא צלף
המקוצרים והפלאט-טופ זה רק ללחימה בלש"ב (לוחמה בשטח בנוי) אין
קשר בינו לצלפים דווקא אלא להיפך קשה לצלוף יותר עם רובה קצר מארוך
וזה החיסרון של המקוצרים פשוט בלחימה העכשווית שקוראים לה
עימות נמוך עצימות (ענ"מ) אז אין בררה והמקוצרים זה התשובה לשטח בנוי ...



חבר'ה תעשו טובה תפסיקו לזיין את השכל ...
אתם סתם זורקים דברים שאתם לא יודעים או שמישהוא זיין
לכם את השכל עליהם ...

בכל אופן - התבור לא יהפוך לנשק קבוע מסיבה פשוטה
לא צריך אותו כפעילות קבע ...
אין כמו האמ-16 וזה למה עדיין משתמשים בו - תחשבו זה נשק בין יותר מ-30 שנה ועדיין משתמשים בו כי פשוט הוא נשק מצויין - אין בו מעצורים
כמעט אף פעם ! חול ומיים לא מפריעים לפעילות הקבועה
שלו והוא עדיין הנשק הכי טוב באופן כולל לצבא מסויים - לא דווקא לפעילות מסויימת ... כל הפיתוחים של הגליל והתבור הם פשוט
בשביל להגביר את יכולת הפיתוח בישראל והם למחשבה עתידית
הרי אנחנו בתור מדינה לא יכולים במילא לייצר בכלל את הנשק שנפתח בכמויו
גדולות כי אין לנו כסף ...

יש לנו הסכם עם האמריקאים שהם מביאים לנו כסף כדי לקנות מהם חזרה נשקים
ודברים לצבא וככה אנחנו מקבלים נשק ויכולת צבאית מהם
והם מאבדים כסף אבל בגלל שאנחנו מזמינים הכל מהם אנחנו מפתחים
להם את הכלכלה ומגבירים להם את הייצוא ועוד מקומות עבודה וכו' ... וזו
גם הסיבה שלא אנחנו בנינו את הבסיס החדש שהולך להיות לצנחנים
אלא נתנו לאמריקאים לבנות אותו ...
אין לנו כסף פשוט אז נתנו להם לבנות מהכסף שהם נתנו לנו ...

מי שלא הבין שיגיד ואני ירחיב ...


קיצר

צעירים ...

clubber@work
גם אני שמעתי על הגדוד בגבעתי שמשתמש בו...

ויגיעו עוד משלוחים של פלאטופים ממקור בצנחנים...

ונכון כמו שאמרתי קודם קלעים ולא צלפים מקבלים את הנשק....

ודבר אחרון - לא נכון שהתבור לא יכנס לפעילות מבצעית בגלל שאין לנו כסף
ליצור וכאלה...
עובדה שעד היום משתמשים בגליל המעפן בהרבה יחידות

וכמובן שעדיין לא נמצא נשק שמתפקד כמו הM16 \ M4
למרות שגם AK47 גם שווה
nesher
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אמממ אם אני לא טועה תבור 1
היה אב טיפוס שהחליטו לא לייצר עוד לפני המון שנים למרות שהוא נחשב עדיף מהנשק שהחליטו לייצר

:toocool:


לא אחי, זה היה הגליל שהוא העתק של קלצ' עם כדור של 5.6 מ"מ , מול הרובה "גל" שהמציא אותו עוזי גל, ממציא העוזי כמובן
כנראה שהגל היה אחד הרובים הכי טובים שהומצאו אי פעם , לפי הניוסיים הכי טוב , יותר מהקלצ והאמ-16
וגם היה הרבה יותר נוח לייצר אותו
אבל בישראל כמו בישראל הכל קומבינות , ובעיקר בגלל הרמטכ"ל המטומטם של אז, הפסיכי הראשי רפול...
"העדיפו" לייצר את הגליל!!
מה שגם שאחרי כמה שנים העדיפו לקנות לכל החיילים את האמ-16, בגלל שהגליל הוא רובה מעפן שעושה פול בעיות.
הייתה כתבה ענקית על זה לפני איזה חודש בידיעות אחרונות
בגלל דברים כאלה אני לא סובל את המדינה הזאת , מדינת קומבינה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement