return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Welcome To 2003
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
אהלן אנשים וברוכים הבאים לשנה החדשה הבאה עלינו!!!!
חבל שאני סוגר סילבסטר בבסיס אבל אני יוצא חמשוש השבוע אז אני אתנחם בזה


אז שתהיה שנה חדשה ופוריה לפורום הסופני הזה!
:crazy:
oDrori
שנה טובה אחי!!!! ושיעשו לך הנחות בליל הסילבסטר! (אלכוהול בשק"ם כאילו אין מחרררררררררררררררררררררררר)
NaOren
אווווווווווויייייייייי

תודה לה' שסוף סוף נגמרת השנה הנוראית הזאת
מי יתן וכולנו ניהיה בריאים השנה!!!

שנה נוראית כמו 2002 לא נראה לי תחזור לי לפחות
( מקווה כן ... רק שלא הבאתי על עצמי איזה מנחוס... )



תגידו יש פה מישו שיהיה בהנגר בסילבסטר?
Dj Black-Dragon
אנשים הכנתי סט שבוע שעבר ולא מצאתי מקום להעלות אותו לצערי...

אני חייב עזרה אם מישהו יכול לעזור!!!

זה יהיה סט מוקדש לפורום לכבוד השנה החדשה!
plz help :clown:
MoSH_MaN
שנה טובה שתיהיה לכולם
ואני מקווה שגם לטראנס היא תיהיה יותר טובה!
itamarsan
אההההלללן לכולםםם שתיהיה לנו שנה חדשה וטובה מבחינת טראנססס
וונקווה שהמלחמה שבאה עלינו לא ניהיה שותפים לההה
לסיכום שנה טובה לכולם ונקווה ששנה הבאה תיהיה יותר טובהההה
אגב תהנוו בסילבסטררררררר
DjChook
אתה יכול לשלוח אותו ל
KOODOO
והוא ישלח אותו למי שיחפוץ

(הוא שולח על 50 קיי)

או שאני יכול לשים בסרבר של ביהס
אבל הביהס שולח לאט

למרות שזה הולך להשתנות תוך חודש
ואז אני אהיה מעצמת איחסון :)
ripcurl
לא יודע מה איתכם
אבל 2002 הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי

גיל 17 שולט

רישיון
י"ב
עוד מעט אין בית ספר
התחלטי לתקלט ברצינות

החיים יפים וורודים!

מי יתן ו2003 תהיה לפחות טובה כמו השנה הזאת

מאחל לכולכם המון אושר וכייף

Let The Celebrations begin;)
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by DjChook
אתה יכול לשלוח אותו ל
KOODOO
והוא ישלח אותו למי שיחפוץ

(הוא שולח על 50 קיי)

או שאני יכול לשים בסרבר של ביהס
אבל הביהס שולח לאט

למרות שזה הולך להשתנות תוך חודש
ואז אני אהיה מעצמת איחסון :)


מיזה
koodoo?
ואיך אני מגיע אליו אחי?
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by ripcurl
לא יודע מה איתכם
אבל 2003 הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי

גיל 17 שולט

רישיון
י"ב
עוד מעט אין בית ספר
התחלטי לתקלט ברצינות

החיים יפים וורודים!

מי יתן ו2003 תהיה לפחות טובה כמו השנה הזאת

מאחל לכולכם המון אושר וכייף

Let The Celebrations begin;)



אני שמח שהשנה היתה טובה יחסית בשבילך אחי ואני מקווה שהשנהנ הקרובה תהיה עוד יותר טובה!!!

luckystrike
שנה טובה שתהיה לכולם !!!
מת עליכם אחים שלי !
כן כן גם על הצעירים ;)


קיצר הייתה שנה ארווווכה
הכי ארוכה בחיים שלי נראה לי בגלל הצבא
יענו הטירונות וכל הקורסים והכל ...

אבל מצד שני שמסתכלים אחורה עבר מהר

שתהיה שנה מלאה במין לכולנו
DjChook
אלה מילים

גם לך אלונה !
למרות שהיא בטח לא תקרא את זה

בכל מקרה אחי, תפנה אלי באיסייקיו נקשר אותך אליו

ועוד משהו, בקשר למה שרשמת אסף, התכוונת ל 2002

וגם אני חושב שחוץ מכמה בעיות כואבות, 2002 ובמיוחד הזמן האחרון, של השנה הזאתי, הוא בןןןןןןןן זונה

כמו שאמרת

רשיון... יב... חברה

אין אין, פשוט תקופה סוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement