|
העיר DJ עיתון
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
יצא למשהו לקרוא את זה של השבוע ?
פשוט בושה מה שהולך במדינה הזאת :p
אומרים שהסצינה האלקטרונית כמעט מתה
יורדים על טייסטו ועוד אומרים שלאירופיים יש חרא טעם
פשוט לא יאמן מה שכתבו שם
"אבל כשפרגי, ארמין ואן ביורן, פרי קורסטן ופול ואן דיק מעטרים גם הם את העשירייה הפותחת, אנחנו מתחילים להאמין שהעתיד אולי באמת נמצא ברוק"
הם מדברים על בחירות די ג'יי השנה
אם כזו גישה הסצינה באמת לא תגיעה רחוק |
|
|
| eyald |
| מה לעשות ,אבל זה נכון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
יצא למשהו לקרוא את זה של השבוע ?
פשוט בושה מה שהולך במדינה הזאת :p
אומרים שהסצינה האלקטרונית כמעט מתה
יורדים על טייסטו ועוד אומרים שלאירופיים יש חרא טעם
פשוט לא יאמן מה שכתבו שם
"אבל כשפרגי, ארמין ואן ביורן, פרי קורסטן ופול ואן דיק מעטרים גם הם את העשירייה הפותחת, אנחנו מתחילים להאמין שהעתיד אולי באמת נמצא ברוק"
הם מדברים על בחירות די ג'יי השנה
אם כזו גישה הסצינה באמת לא תגיעה רחוק |
כוס אמא של כל הכתבים האלה , חושבים שהם מי יודע מה ...
איזה עצבים שונא את אלה
כל הזמן מחפשים את החרא שבדברים
לדעתי מצד אחד השנה הייתה ירידה בסצנה בארץ
אבל זה גם כחלק מירידה קצת בסצנה העולמית
יענו יותר זבל השתחרר
וגם זה חלק מהמצב הביטחוני שחוץ מטיאסטו אף אחד
לא בא לבקר אותנו כבר
:( |
|
|
| DjChook |
רון גם אני מעיין בעיתון הזה כל חודש
אחי הוא פשוט חרא
לא משנה מה הוא כותב הוא כותב גרוע
כתבים מטומטמים, סיקורים עלובים
ממש חרא של עיתון !
הייתה להם רק הברקה אחת פעם וזה היה עם הספיישל סמים
וזהו
(יעני אפילו זה לא היה קשור למוזיקה) |
|
|
| itamarsan |
תראוו לא רק אלא גם בעיתון לילה ועוד כמה מדורים שבקשר למוזיקה אלקטרונית זה ממש מפחיד מה שהולך
אתה קולטים אלו ביקורות שליליות יש זה פשוט מדהיים
אני קצת העפפתי מבט על כמה מהמדוריים וקצת קיבלתי חום
כי מה שהולך אצלינו כאן ולעומת מה שהולך בחוץ הבדל שמיים וארץ
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
איזה עתיד ברוק ואיזה נעליים
צריך להרוג אנשים כאלה!!!!!
בלחחחחחחחחחחח עליהם!!
סתם פלצנים חסרי חיים שאין להם מה לעשות חוץ מלהעביר ביקורת רעה על דברים |
|
|
| Sniper |
תאמת חברה שיש להם משו שםם
כאילו אני לא מסכים איתם אבל אני חושב על המסיבות שאני הייתי בשנה האחרונה באמת היה הולך פחות מוזיקה אלקטרונית ויותר אלטרנטיבי ומוזיקה שחורה
וביגלל זה הורדתי תכמות של המסיבות יחסית לשנה שעברה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
וביגלל זה הורדתי תכמות של המסיבות יחסית לשנה שעברה |
אוי תעשה לי טובה
אתה לא הולך למסיבה רק כדי לשמוע מוזיקה אלקטרונית...
אתה הולך למסיבה כדי להנות... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוי תעשה לי טובה
אתה לא הולך למסיבה רק כדי לשמוע מוזיקה אלקטרונית...
אתה הולך למסיבה כדי להנות... |
מממ ואיך אני נהנה?? חח או שאני מוצא איזה מישי והולך למקום חשוך או שאני רוקד לצלילי המוזיקה האלקטרונית
או שסתם אני מישתכר ועושה שטויות שזה לא קורה הרבה כי תמיד בא עם אוטו
זה לפחות אני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ ואיך אני נהנה?? חח או שאני מוצא איזה מישי והולך למקום חשוך או שאני רוקד לצלילי המוזיקה האלקטרונית
או שסתם אני מישתכר ועושה שטויות שזה לא קורה הרבה כי תמיד בא עם אוטו
זה לפחות אני |
שמע אחי...
אתה לא יכול למצוא מישהיח במסיבה אם אתה לא מגיע
אז יש מסיבות שאתה מגיע ומוצא אז בפנאן
ולהשתכר זה סבבה כל עוד אין לך אוטו... ככה אני
אבל בקרוב שיהיה לי אוטו אולי לא יצא לי כבר להשתכר כל כך הרבה :)
ותמיד יש מוזיקה אלקטרונית בצורה זו או אחרת
השאלה היא מה המינון
במסיבות בדום נגיד יהיה מינון יותר גדול מאלה במסיבות קיבוצים או משהו כזה
למרות שלשם בת'כלס באים בגלל השתיה חינם :D |
|
|
| Sniper |
את צודק אבל נגיד בקיוגה אולי נותנים לך איזה טראק אחד
וזהו ניגמר כי הקהל עצמו לא אוהב תמוזיקה הזאת
ותאמין לי שאני לא אוהב קיבצניקיות יש לי טעם ממש שונה משל אנשיםם
בקיצר בכמה מסיבות האחרנות שהייתי אז נתנו קצת בראש וזהו ולפני זה היתה תקופה של איזה חודש וחצי ככה שלא הייתי במסיבה ביגלל שאיזה 4 מסיבות היה רק אלטרנטיב ורוק וגועל נפשש
אפילו לא מוזיקה שחורה
!! |
|
|
| Tarantula |
| קייצצצררררררר.... כוללככםםם למסיבות טבבעעעע, עככשיוו, שם יש את המוזיקה הככיייי הורסתתת:D :D :D :crazy: :crazy: |
|
|
|
|