return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Black-dragon Special Mix For Ilta Forum 30.12.2002
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
חברה הנה סט שמוקדש אך ורק לכם אנשושים!!
לכבוד השנה החדשה.. :)

והנה תוכן העיניינים

TRACKLIST:

1) jan_johnston-flesh_(noel_sangers_5am_repo_mix)

2) young_parisians-you_write_the_rules_(solar_stone_rmx)

3) andy_hunter-amazing_(summit's_amazing_mix)

4) en-motion-getting_away_with_it_(thrillseekers_rmx)

5) lolo-melody_(original_mix)

6) armin_van_buuren-yet_another_day_(armin's_dub_mix)

7) absolute-stereo_sex_(original_mix)

8) junkie_xl-breezer_(tiesto_rmx)

9) carlo_ressort_&_4_strings-unknown_(original_mix)

10) above_&_beyond-far_from_in_love_(airbase_rmx)

11) green_martian-harmonic_minor_(original_mix)

12) dark_monks-insane_(steve_murano_rmx)


עשיתי את זה בפורמט של
mp3pro
בכדי שכולם יוכלו להוריד אותו כולל האנשים בעלי החיבור האיטי ביותר..
אל דאגה האיכות בסדר גמור
תהנו ואם תרצו תגיבו
שלכם, אלי!


BLACK DRAGON SPECIAL MIX FOR ILTA FORUM 2003

***SAVE AS..***
djGoosh
מוריד עכשיו :)
נשמע כמו סט מוזר שמערבב כמה סגנונות
:)
Dj Black-Dragon
בעצם האיכות לא כמו שציפיתי... אבל חפיף זה סביר

מעכשיו רק 128 ומעלה.. :)
Sniper
מוריד עכשיף מקווה לטוב
כמו הסטים הקודמים שלך גברבר
Narcotic Mind
אני גם רוצה להקליט סט
אבל יש לי בעיה
אני עובד עם
soundforge
וכשאני מעלה את האיכות מעל
96kbs
זה כותב לי שהסאונד בלסטר שלי לא תומך בכזו איכות
אבל לא נראה לי הגיוני
כי יש לי
Soundblaster Audigy 5.1

משהו יכול לעזור לי ?
אולי זה בעיה בתוכנה
DjChook
אוווואה
חתיכת כרטיס קול יש לך רון :)

סורי אני לא מבין בזה

ניסית לפרוץ את התוכנה ?
אולי זה בעיית טריאל או משהו

בקשר לסט שלך
BLACK DRAGON
מוריד עכשיו...

באמת ערבוב מוזר, נקווה לטוב

איפה הפסיכו איפה ?!?!?!
Sniper
טוב הורדתי ושמעתי קצת
אבל האיכות און דה פייס
:\\

עוד לא הקשבתי ממש ממש טוב
אז תגובות בהמשך
Dj Black-Dragon
כן לצערי הפכתי את זה ב
mp3pro
ומחקתי את ה-
wav
ישר אחרי..הייתי כבר עושנ את זה על 128 או יותר
חפיף בקרוב אני יעשה סט חדש..יותר חזק מהנוכחי ואני יעלה אותו גם
oDrori
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אני גם רוצה להקליט סט
אבל יש לי בעיה
אני עובד עם
soundforge
וכשאני מעלה את האיכות מעל
96kbs
זה כותב לי שהסאונד בלסטר שלי לא תומך בכזו איכות
אבל לא נראה לי הגיוני
כי יש לי
Soundblaster Audigy 5.1

משהו יכול לעזור לי ?
אולי זה בעיה בתוכנה


אתה מדבר על הקלטת
WAV
או על מעבר לאמפי 3
?
NyKoN
וואי אחי
משהו בסט

אהבתי ממש את הסט

MoSH_MaN
סעמק לא שמעתי כי הייתי נורא עסוק


קושיל האמא של מי שדיברת איתה זונהההההההההה תישרף בגהנוםםםםםםםםםםםםםםם


בקיצור אני מתחיל לשמוע עכשיו את השאר נשמע מחר

אבל
jan_johnston-flesh_(noel_sangers_5am_repo_mix)

כזה חזקקקקקקקקקקקקקק
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by DjChook
ניסית לפרוץ את התוכנה ?
אולי זה בעיית טריאל או משהו


כן, פרצתי, זה לא זה

ודרורי, אני מדבר על ההקלטה עצמה

אולי בלק דרגון יעזור לי
איזה תוכנה אתה משתמש ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement