|
Black-dragon Special Mix For Ilta Forum 30.12.2002
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
חברה הנה סט שמוקדש אך ורק לכם אנשושים!!
לכבוד השנה החדשה.. :)
והנה תוכן העיניינים
TRACKLIST:
1) jan_johnston-flesh_(noel_sangers_5am_repo_mix)
2) young_parisians-you_write_the_rules_(solar_stone_rmx)
3) andy_hunter-amazing_(summit's_amazing_mix)
4) en-motion-getting_away_with_it_(thrillseekers_rmx)
5) lolo-melody_(original_mix)
6) armin_van_buuren-yet_another_day_(armin's_dub_mix)
7) absolute-stereo_sex_(original_mix)
8) junkie_xl-breezer_(tiesto_rmx)
9) carlo_ressort_&_4_strings-unknown_(original_mix)
10) above_&_beyond-far_from_in_love_(airbase_rmx)
11) green_martian-harmonic_minor_(original_mix)
12) dark_monks-insane_(steve_murano_rmx)
עשיתי את זה בפורמט של
mp3pro
בכדי שכולם יוכלו להוריד אותו כולל האנשים בעלי החיבור האיטי ביותר..
אל דאגה האיכות בסדר גמור
תהנו ואם תרצו תגיבו
שלכם, אלי!
BLACK DRAGON SPECIAL MIX FOR ILTA FORUM 2003
***SAVE AS..*** |
|
|
| djGoosh |
מוריד עכשיו :)
נשמע כמו סט מוזר שמערבב כמה סגנונות
:) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
בעצם האיכות לא כמו שציפיתי... אבל חפיף זה סביר
מעכשיו רק 128 ומעלה.. :) |
|
|
| Sniper |
מוריד עכשיף מקווה לטוב
כמו הסטים הקודמים שלך גברבר |
|
|
| Narcotic Mind |
אני גם רוצה להקליט סט
אבל יש לי בעיה
אני עובד עם
soundforge
וכשאני מעלה את האיכות מעל
96kbs
זה כותב לי שהסאונד בלסטר שלי לא תומך בכזו איכות
אבל לא נראה לי הגיוני
כי יש לי
Soundblaster Audigy 5.1
משהו יכול לעזור לי ?
אולי זה בעיה בתוכנה |
|
|
| DjChook |
אוווואה
חתיכת כרטיס קול יש לך רון :)
סורי אני לא מבין בזה
ניסית לפרוץ את התוכנה ?
אולי זה בעיית טריאל או משהו
בקשר לסט שלך
BLACK DRAGON
מוריד עכשיו...
באמת ערבוב מוזר, נקווה לטוב
איפה הפסיכו איפה ?!?!?! |
|
|
| Sniper |
טוב הורדתי ושמעתי קצת
אבל האיכות און דה פייס
:\\
עוד לא הקשבתי ממש ממש טוב
אז תגובות בהמשך |
|
|
| Dj Black-Dragon |
כן לצערי הפכתי את זה ב
mp3pro
ומחקתי את ה-
wav
ישר אחרי..הייתי כבר עושנ את זה על 128 או יותר
חפיף בקרוב אני יעשה סט חדש..יותר חזק מהנוכחי ואני יעלה אותו גם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אני גם רוצה להקליט סט
אבל יש לי בעיה
אני עובד עם
soundforge
וכשאני מעלה את האיכות מעל
96kbs
זה כותב לי שהסאונד בלסטר שלי לא תומך בכזו איכות
אבל לא נראה לי הגיוני
כי יש לי
Soundblaster Audigy 5.1
משהו יכול לעזור לי ?
אולי זה בעיה בתוכנה |
אתה מדבר על הקלטת
WAV
או על מעבר לאמפי 3
? |
|
|
| NyKoN |
וואי אחי
משהו בסט
אהבתי ממש את הסט |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמק לא שמעתי כי הייתי נורא עסוק
קושיל האמא של מי שדיברת איתה זונהההההההההה תישרף בגהנוםםםםםםםםםםםםםםם
בקיצור אני מתחיל לשמוע עכשיו את השאר נשמע מחר
אבל
jan_johnston-flesh_(noel_sangers_5am_repo_mix)
כזה חזקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
ניסית לפרוץ את התוכנה ?
אולי זה בעיית טריאל או משהו
|
כן, פרצתי, זה לא זה
ודרורי, אני מדבר על ההקלטה עצמה
אולי בלק דרגון יעזור לי
איזה תוכנה אתה משתמש ? |
|
|
|
|