return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
חדש בתחום (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אני לא חושב שאתה צודק

CUBASE
ו
FL

דיי פשוטות להבנה

לעומת ריזון האיימתנית

והתוכנה עצמה לוקחת יותר מ 20 מגה, אם אני לא טועה רק הדיסק השלישי הוא כולו סמפלים
oDrori
קודם כל, אני מציע לא להתרגל לריזון כי היא תגביל אותך חזק אח"כ. היא לא תומכת וי אס טי איי או במילים אחרות, מה שמגיע לך עם התוןכנה זה מה שיש, אתה לא יכול להוסיף תוכנות חיצוניות או אפקטים שהם לא של התוכנה.

לכן, אני ממליץ להתחיל עם פרוטי לופס, כי היא פשוטה יחסית ותבין את הבסיסים דרכה, ואח"כ כשאתה רוצה לעלות רמה ובמידה ויש לך מחשב חזק, תעבור להשתמש בקיובייס, או יותר טוב, לוג'יק.

תנסה כמה שיותר לעבוד במציאת סאמפלים באינטרנט (ואם אתה רוצה להשקיע בזה כסף, מה שלא מומלץ מיידית, בדיסקים) ובהכרת כמה שיותר פלאגינים שונים, אבל לא מיד כי זה עלול לסבך, לייאש ולתסכל.

אל תשקיע כסף בכלום מיד כי אני רואה שהשאיפות אמנם גדולות, אבל לפעמים זה נמוג אחרי כמה זמן. תתחיל מקטן.
Major_X
וואלה אחים שלי,
קודם כל תודה רבה על העזרה.
התקציב שלי הוא משהו כמו 10,000 ש"ח.
אבל זה לא אומר שאני רוצה לרוץ ולקנות ציוד
שאולי עוד כמה חודשים אני אמכור אותו בחצי מחיר.
אני חושב שאני אקנה עכשיו מקלדת ואתחיל ללמוד את ה- FL
קודם. האם צריך להוסיף לה עוד פלאגים מסביב או שהתוכנה הבסיסית מספיקה?
על איזו מקלדת מידי אתם ממליצים? האם משהו של YAMAHA מקובל?

יש לי שאלה מעניינת - האם עם ריזון פרוטילופס וקיובס אני מוגבל רק
לסוג מוזיקה אלקטרוני או שאני יכול ליצור איתן גם מוזיקת פופ?

תודה,

אייל.
DjChook
אני לא יודע מה איתכם

התקנתי עכשיו את
REASON 2

עודד, אין מצב שאיי פעם אני ארצה להוסיף משהו, נראה לי לפחות

זה מטורף מה שהולך שם

מחר נשב עליה קצת נשחק :)

MUHAHAHA
luckystrike
קיצר אייל אחי

דבר ראשון ברוך הבא תהיה פה יותר
:)
דבר ראשון - אם יש לך באמת כזה תקציב בחיים אל תיגע בחרא של
המחשב עדיין !

זה מאוד תלוי - אתה מנגן ?
כמה זמן אתה מנגן ?
למדת תאוריה ?
קצת עבודת אולפן ?

בכל אאופן באתי להגיד לך שאם כזה תקציב חובה שתקנה את ה
KORG TRINITY !!!!
אין כמוהו זה המקלדת מידי הכי טובה והסיגוונסר שלה הכי
נוח לתפעול והכי משוכלל - הוא יפה רצצצצחחחח !

היום תוכל להשיג אותו אפילו בפחות מעשרת אלפים ...

קיצר - הוא מכיל סינטיסייזר בתוכו ומוח ענק
ו16 ערוצי הקלטה ! משהוא בסט ... + כונן דיסקטים להביא
סאמפלים מבחוץ וכל מיני כאלה ...

ימאהה וכל הסדרה המגעילה שלהם של ה
P.S.R
זה חרא על הפנים אל תתקרב לזה !

ROLAND
נחמדים אבל קשים לתפעול ואומרים שהפוליפוניה שלהם
נמוכה מאוד ...
אני יודע שבכל ה
KORG
זה לפחות 28,000 שזה ממש איכותי ...

קיצר - אם אתה רוצה להשקיע לך על ה
KORG TRINITY SILVER
אני אומר לך - מקלדת מדהימה !
קל ללמוד את האולפן שלה ויש לה הכככלללל
אין לי כוח אפילו לפרט ...

זה הסינטי שפול ואן דייק עובד איתו !
תחשוב - ברמה חבל"ז ...

אבל באמת לדעתי תקנה את ה
KORG I3
זה מה שיש לי
היום אפשר עדיין למצוא אותו ותחשוב ששלי שקניתי אותו
עלה 12 אלף חדש !
היום אמרו לי אפשר להשיג גם בפחות משמונת-אלפים

ואין כמוהו - בדיוק כמו הטריניטי רק סדרה אחת לפני
אחי - אומרים שזה הסיגוונסר שצריך להיות הדגל של קורג ...
אין סוף לאופציות שם ולנוחות...
גם לו כונן דיסקטים ועבודת סינטוז של צלילים
אתה יכול ליצור בעצמך ויש לו אין סוף דברים ...
לופים ומה שאתה לא רוצה - ממש נוח לעבוד איתו
כולל דברים כמו מיקסוס ועיבודים וכאלה ...
גם לו 16 ערוצי הקלטה אבל תאכל'ס יש כל מיני
טריקים שאתה יכול להכפיל את זה וכאלה ...
יש לו גם מנגנון מאוד נוח ל
KIT DRUMZ
ולכל העבודה של הביט\סנאר ...


אח"כ שתתמקצע תוסיף לך מחשב ומודולים כמו ה
X-1100
שאם אני זוכר נכון הוא של ימאהה ...
או ה
ROLAND JP8080
שהוא המודול הכי פצצה לדעתי - ראנק 1 וארמין עובדים איתו ...
גם
GROOVEBOX MC505
חבל"ז
...
אחי אין לזה סוף
לך ליד דיזנגוף סנטר ממש ליד הכניסה לחניון 200 מטר קדימה
הרחוב במאונך שם לקינג ג'ורג' אתה תראה אני יברר
לך את השם של החנות אם אתה רוצה
היא מתמקצעת בחרא הזה
...


קיצר שוב זה תלוי - כמה מושג יש לך במוזיקה ?
ניגנת ?
Major_X
קודם כל תודה רבה אחי,
אני רואה שאתה משקיען אז תרשה לי להודות לך.
אז ככה,
אין לי כ"כ נסיון בתחום. למען האמת ניגנתי בצעירותי בפסנתר תקופה של שנתיים ולכן השמיעה שלי דיי טובה ואני מרגיש שיש לי חוש לעניין.
אני לא רוצה להוציא סכום של 10,000 שקל על מקלדת. אני חושב שבתור מתחיל
אני אקנה מקלדת מידי בסדר גודל של 1,000 ש"ח ומשם אני אמשיך.
האם לדעתך זה צעד נכון? האם גם אתה חושב שעלי להתחיל ללמוד קודם את פרוטילופס ורק אז לראות איך אני מתקדם?

האם אני יכול ליצור עם התוכנות האלו גם מוזיקה שהיא לא טראנס אלא משהו בסגנון הפופ?
תודה רבה,
אייל.

איפה אפשר למצוא מדריכים על FL או CUBASE?

אשמח לקבל את הפרטים של החנות שדיברת עליה.
Sniper
quote:
Originally posted by Major_X
קודם כל תודה רבה אחי,
אני רואה שאתה משקיען אז תרשה לי להודות לך.
אז ככה,
אין לי כ"כ נסיון בתחום. למען האמת ניגנתי בצעירותי בפסנתר תקופה של שנתיים ולכן השמיעה שלי דיי טובה ואני מרגיש שיש לי חוש לעניין.
אני לא רוצה להוציא סכום של 10,000 שקל על מקלדת. אני חושב שבתור מתחיל
אני אקנה מקלדת מידי בסדר גודל של 1,000 ש"ח ומשם אני אמשיך.
האם לדעתך זה צעד נכון? האם גם אתה חושב שעלי להתחיל ללמוד קודם את פרוטילופס ורק אז לראות איך אני מתקדם?

האם אני יכול ליצור עם התוכנות האלו גם מוזיקה שהיא לא טראנס אלא משהו בסגנון הפופ?
תודה רבה,
אייל.

איפה אפשר למצוא מדריכים על FL או CUBASE?

אשמח לקבל את הפרטים של החנות שדיברת עליה.


מדריכים לימצוא אין לי מושג
ליקנות מקלדת ב 1000 שקל - כן
ליצור מוזיקה אחרת לא רק אלקטרונית - כן
קודם תלמד פורטי לופס כי כמו שעודד אמר או לא זוכר מי
יש מצב שירד לך החשק אחרי חודשיים וזהו
:toocool:
Major_X
חברים,
יש שאלה אחת שעדיין נותרה פתוחה...
LUCKYSTRIKE הציע לי
לקנות בסכום הכסף שיש לי (10,000) ציוד ולא להתעסק עם המחשב
בשלב הזה. אני רוצה לשאול, האם באמת כדאי לקנות את ה- YAMAHA RS7000
ולהתחיל ללמוד ממנו, או כמו שחלקכם המליצו לי ללמוד קודם את ה- FL?
מה אתם אומרים?
אייל.
DjChook
עודד רק משהו אחד
אתה יכול לשלב את
REASON
עם
CUBASE
ועם מה שאתה רוצה בעזרת תוכנה שנקראת

REWIRE

ובקשר לך אייל, תנסה במחשב קודם לדעתי בהשקעה מינימלית, אם תראה שיש לך זין לששקיע בללמד את עצמך

כי ככה שמדברים באוויר בטח שזה מגניב ורוצים להתחיל

אבל תכלס שמתחילים , הרבה נופלים, כי זה פשוט קשה
Scorchio
בואנה הרבה זמן לא שמעתי מישהו מדבר עברית רהוטה כזאת
נעים מאוד אני צח

בקשר לשאלתך
לפי דעתי תתחיל עם המחשב
השאלה אם יש לך כרטיס קול טוב כי אם יש לך כרטיס קול חזק יש לך בעצם אולפן יצירה מקצועי
תתעסק עם תוכנות כמו ריזון או פרוטילופס
אפילו אחד מסדרת ה
EJ's
אחר כך תראה אם הולך לך ואתה רוצה להשקיע בזה

ועצה שלי
אל תקשיב ל
Luckystrike
הוא סתם מסומם שמכניס עירויים כל היום
:D

luckystrike
quote:
Originally posted by Major_X
חברים,
יש שאלה אחת שעדיין נותרה פתוחה...
LUCKYSTRIKE הציע לי
לקנות בסכום הכסף שיש לי (10,000) ציוד ולא להתעסק עם המחשב
בשלב הזה. אני רוצה לשאול, האם באמת כדאי לקנות את ה- YAMAHA RS7000
ולהתחיל ללמוד ממנו, או כמו שחלקכם המליצו לי ללמוד קודם את ה- FL?
מה אתם אומרים?
אייל.




אחי עצה שלי ואני לא משתחצן אני פשוט מבין בתחום הזה של המקלדות
ואל תתקרב לימאהה ...
הסיגוונסר שלהם מסובך רצח - קשה להתעסק איתו וללמוד לתפעל אותו ...

קורג הכי טובים בתחום הזה ותבדוק - רוב האמנים באמת משתמשים במקלדות
של קורג - וזה כולל אפילו לא רק אלקטרוני אלא
גם רוק וכאלה - תמיד בהופעות תראה
KORG
על המקלדת - כמעט תמיד ...
אין עליהם במידי ...

עזוב אותך מימהה - גם יקר וגם אין תמורה ...
ו-
ROLAND
שולטים בתחום של המודולים (המוחות שמחברים למקלדת
בשלב מתקדם) ואחי אני אומר לך , בניגוד לצח (סקורצ'יו הטיפש) יש
לי מספיק רקע בתחום ואני לא סתם מזיין תשכל ...

עבדתי עם ימאהה
PSR720
וממש סבלתי ...
ממש לא נוח ואופציות לא מגוונות ואם אני לא טועה היו לו בקושי 8 ערוצי הקלטה ...
אין כמו הקורג ואני מת על הטריניטי של
PVD
או על ה
KORG I-3
ואמרו לי שגם הסדרה של דור ה
X
שלהם טובה אבל לא בדקתי את זה
עבדתי 10 שנים על נגינה ולמדתי 6 שנים עבודת אולפן במקביל ...ושנה תיפוף חשמלי
אני לא זורק לך דברים באוויר כמו צח ...

אם באמת אמרת שיש לך גישה ותחושה לזה תתחיל במידי - מקלדת
...

בכל אופן תעשה מה שחן אמר כי הוא צודק במאה אחוז


quote:
Originally posted by DjChook
ובקשר לך אייל, תנסה במחשב קודם לדעתי בהשקעה מינימלית, אם תראה שיש לך זין לששקיע בללמד את עצמך

כי ככה שמדברים באוויר בטח שזה מגניב ורוצים להתחיל

אבל תכלס שמתחילים , הרבה נופלים, כי זה פשוט קשה


זה נכון אחי - תתחיל עם משהוא פשוט בלי כסף תשיג לך איזה תוכנה מעפנה
ותעבוד ותשחק איתה קצת ואם תראה שאתה מתחבר ומשקיע תעבור למקלדת ...
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike
בכל אופן תעשה מה שחן אמר כי הוא צודק במאה אחוז


אני אוהב אותך

(למרות שאני עכשיו חושש שמה כתבת את זה תחת השפעת מים פיסיקלים)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement