|
חדש בתחום (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
דבר ראשון
שלום!
דבר שני ,חן ,
מה בדיו ק פשוט ב
Cubase???
אינפקטד משרום משתמשים בזה :)
אני לא רוהצ לבזבזב על זה אגורה בינתיים בגלל שנאי ממש לא מאמין שנאי באמת אמשיך עם זה רציני,
אז אני מתשמש בפרוטי לופס, אואני ממש התחלתי לאהוב אותה,
וגם לא צריך מקלדת מדיי, כי אתה יכול להשתמש שמה במקלדת שלך,
תתחיל עם פרוטי לופס בקיצור
EDIT
חחח כמה שגיאות יצא לי אין לי כוח לתקן |
|
|
| DjChook |
תשמע זה נכון שאין לך מה לחפש בתוכנה הזאתי בלי
MIDI
אבל טכנית
היא לא מאיימת
למשל, תסתכל על שיר ב
REASON
כואבות לך העיניים מהכפתורים הרבים |
|
|
| Major_X |
חברים יקרים!
תודה רבה!
יש לי כרטיס קול של Sound Blaster Live.
מספיק חזק?
איפה אני יכול לקנות ציוד של KORG?
איפה יש להם חנות בת"א?
אייל. |
|
|
| Q-PiXeL |
הכרטיס קול שלך הוא די פשוט
ובכלל קריאטיב לא משהו בכרטיסים כאשר מדובר ביצירת מוזיקה
בכל מקרה בנתיים זה יספיק לך, אל תוציא סתם כסף,
לך תשיג לך אחת מהתוכנות
(אני עדיין ממליץ על ריזון)
ומקלדת מידי גם אתה לא חייב בטופ, משהו פשוט רק שתוכל לנגן איתה משהו ושיהיה לך איזה כמה אפקטים שתוכל לשנות בריל טיים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Major_X
חברים יקרים!
תודה רבה!
יש לי כרטיס קול של Sound Blaster Live.
מספיק חזק?
איפה אני יכול לקנות ציוד של KORG?
איפה יש להם חנות בת"א?
אייל. |
אחי אתה יודע איפה הכניסה לחניון של דיזנגוף סנטר ?
כזה חניון תת-קרקעי עם כניסה גדולה
איפה שהגשר הגדול הזה
ממש אני מתכוון לגשר הענק המרכזי שמחבר את המגדלים של
דיזנגוף סנטר נראה לי יש מקדונלד למעלה
אתה יודע על מה אני מדבר ? |
|
|
| Major_X |
כן אחי
אני יודע איפה זה
יש שם חנות של כלי זמר מתחת לגשר
אבל איפה אני יכול לקנות ציוד של KORG? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Major_X
כן אחי
אני יודע איפה זה
יש שם חנות של כלי זמר מתחת לגשר
אבל איפה אני יכול לקנות ציוד של KORG? |
אז תקשיב - אני לא מדבר על החנות הזאתי
פשוט תמשיך ברחוב שמתחת לגשר ככה חמש דקות הליכה ישר
ואז יש כזה מעיין כניסה של שביל כניסה
כזה ארוך לתוך חנות עם מדרגות כאלו שיורדות קצת למטה בסימטה
ברח לי השם של הרחוב
אני יכול לברר לך אחי אם אתה רוצה
ואתה תראה אתה תפגוש שם סלבריטי
הייתי שם כולה פעמים
ופעם אחת מייקל בנסון ואבנר חודרוב (הבאסיסט והקלידן) של
משינה היו שם לקנות כל מיני ציוד
ובפעם השנייה שהייתי שם יהודה פוליקר והקלידן שלו
היו שם ...
אני אומר לך זה החנות הכי טובה שיש לציוד כזה ...
בכלל אין עלייה
אם אתה באמת חושב ללכת אני ייברר עם המורה שהיה
לי שיזכיר לי את השם שלה ואת הרחוב אחי |
|
|
| Major_X |
וואלה גבר אני אשמח לדעת
את הרחוב ואת שם החנות.
אני מבין שבחנות יש ציוד גם של KORG?
כך שאוכל לראות מקלדות מידי של כל מיני חברות? |
|
|
| Major_X |
חברים
עכשיו דיברתי עם חברת מרום כלי נגינה מרמת-גן
הם מוכרים ציוד שם KORG
מקלדת מדגם KORG X5D
עולה 2000 שקל!
אני לא רוצה להוציא כזה סכום כבר בהתחלה
ועוד לפני שאני בטוח שאני רוצה להיות בתחום (אני רוצה השאלה אם אני אצליח).
יש לכם דגמים של KORG
או של חברות אחרות להמליץ לי?
מה בדיוק אני אמור לחפש במקלדת מידי בתור מתחיל? האם אני צריך מקלדת עם סמפלר?
תודה,
שלכם, אייל. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Major_X
חברים
עכשיו דיברתי עם חברת מרום כלי נגינה מרמת-גן
הם מוכרים ציוד שם KORG
מקלדת מדגם KORG X5D
עולה 2000 שקל!
אני לא רוצה להוציא כזה סכום כבר בהתחלה
ועוד לפני שאני בטוח שאני רוצה להיות בתחום (אני רוצה השאלה אם אני אצליח).
יש לכם דגמים של KORG
או של חברות אחרות להמליץ לי?
מה בדיוק אני אמור לחפש במקלדת מידי בתור מתחיל? האם אני צריך מקלדת עם סמפלר?
תודה,
שלכם, אייל. |
אחי מחר אני יברר לך את השם של החנות בדיוק !
ואני אומר לך אחי לך על קורג ...
אין עליהם - אני מבין בתחום הזה על תיפול ותקנה ימאהה .
בייחוד למי שמתחיל ממש לא נוח לעבוד איתם
ובתור מקלדות מהסוג הזה הם ממש לא מקצועיים ...
מרום אחלה חנות
יש להם גם סניף בכפ"ס - פעם היה להם שם סניף ענק בקניון הצומת אבל
הם סגרו ועברו לרחוב ויצמן בכפ"ס לא רחוק מקניון ערים ...
שוב אם אתה רוצה הסבר מדוייק אין לי בעיה ... לשם אני יודע בדיוק איך להגיע ואת השם ... הייתי שם פול פעמים ...
ואתה צריך חפש מקלדת נורמלית שתהיה שקולה
אתה יודע מה זה מקלדת שקולה ?
יענו מקלדת עם אפקט של פסנתר
ככה מרגישים יותר את הרגש בנגינה - יענו אצלי במקלדת היא שקולה מלאה
יש כל מיני דרגות - שקולה זה זה כאילו אם אתה לוחץ
על האקורד או על הקליד (יחיד לקלידים) חלש אז הווליום ייצא חלש
ואם אתה לוחץ יותר חזק הוא יהיה יותר חזק ...
מבין - ?
ושקולה מלאה זה גם הכובד של הקלידים - יענו ממש ממש כמו פסנתר
רק על מידי - אבל זה כבר תוספת של פול כסף אחי - תקנה שקולה
רגילה זה אחלה וזה מה שאתה צריך !
לגבי המקלדת - יש אורכים שונים ... לדעתי תקנה מקלדת של 5 אוקטבות
שזה מחיר נמוך וטוב למתחילים - יענו זה הסטנדרט ...
אוקטבה אני מקווה שאתה יודע מה זה ? אם לא תגיד אני יסביר ...
אתה צריך לפחות 8 ערוצי הקלטה
ותוודא שיש לה סיגוונסר נוח
במחיר כזה יהיה לך קשה למצוא סיגוונסר נורמלי אבל אם אתה במילא
מחבר אותה למחשב אז זה לא בעיה כל כך ...
רצוי שיהיה לך אבל לפחות 8 ערוצי הקלטה
...
וכונן דיסקטים גם חשוב מאוד בייחוד שאתה עובד עם המחשב ...
תוכל ככה להכניס סאמפלים וצלילים בלי סוף ...
אני גם יוכל לשלוח לך קבצים ודיסקטים וגם תוכל
להוריד מהאינטרנט סאמפלים למקלדת זה חובה כונן דיסקטים ...
רצוי שיהיה לה גם פיץ בנד ... אתה יודע מה זה ?
ועדיף כפול או מרובע ... אם אין אז לא נורא זה לא חובה פשוט להתעסקות עם
אלקטרוני זה דיי חשוב ובייחוד שמחשב לא יכול לתת לך את אותו אפקט ידני ...
יש עוד פול דברים אחי שצריך ...
אבל שוב תלוי בכסף - אני אמרתי את הבסיס שאתה ממש חייב
למה שלא תקנה משומש וזהו ??? |
|
|
| Q-PiXeL |
מורן אחי, למה אתה ישר מציאה לו כל כך הרבה דברים?
תאמין לי שאם יש לו כשרון להתחלה הוא יסתדר מצויין רק עם מחשב ומקלדת
שיקנה מקלדת מידי פשוטה אבל עם הדברים שהזכרה...
פיץ' בנד, שקולה, וגם כפתורים שאפשר לשנות דברים בריל טיימ
האוולושן נראת לי נחמדה:
http://www.evolution.co.uk/moreinfo/hardware/pro49c.htm
רציתי לקנות אחת כזאת...
חבל שכלי זמר הם היבואן... סתם דופקים מחירים...
תעשה סיבוב לכלי זמר ותראה אותה, תגיד שגם יראו לך איך היא עובדת עם איזהשהי תוכנה... |
|
|
| Major_X |
Luckystrike אחי
אתה תותח עם ההסברים שלך.
לצערי אין לי מושג לגבי כל מה שהזכרת. אשמח אם תספר לי בקצרה על-
אוקבה
ערוצי הקלטה
סיגוונסר
פיץ בנד
אני מחכה לתשובה לגבי מיקום החנות גבר!!
כמה אמורה לעלות האוולושיין?
מה זה סמפלר?
אייל. |
|
|
|
|