|
hoe werken cue files?
|
View this Thread in Original format
| arno |
| ik heb net de cd revolution remix gedownload van dj tiesto, hier zat ook een cue file bij die ik nergens mee kan openen want het eindigd op .cue. ik kan het wel openen in word maar dan staan er allemaal dingen waar ik niks van begrijp. dingen als index enzo. en dan allemaal tijden. Hoe moet ik dat gebruiken in combinatie met mp3 cutter? |
|
|
| michiel |
je hebt dan die hele cd in een nummer ge d/l'ed. Dus dan duurt ie 74 mins ofzo en dat is een beetje kut als je um op cd doet. Als je nou een cue file hebt, zorgt dat ervoor dat als je um brand dat ie er toch in verschillende nummers opkomt. Die indexen betekend waar het volgende nummer begint.
Je hebt hiervoor het proggie cdrwin nodig en dan kun je het branden met cue file.
Ik hoop dat je het begrijpt, want duidelijker kan ik het ook niet uitleggen.
later
michiel |
|
|
| Sumaya |
Je hebt 2 programmas om de cd te fikken:
CDRwin en Fireburner. Beide moet ik op zich wel ergens hebben liggen, de nieuwste versie. So if u want, je kunt me bereiken op ICQ# 112437046 |
|
|
| arno |
| tnx, ik brand altijd met nero5. Moet je dan gewoon die cuefiles meebranden op de cd ofzo? |
|
|
| arno |
| laat maar! iemand heeft het me helemaal uitgelegd, je moet bij cdrwin gewoon die cuefiles laden, heel simpel allemaal. Ik had heel die cuefiles helemaal zitten laden in word en dan met die tijden die er stonden zitten knippen in mp3 cutter. Erg onhandig allemaal maar het is dus toch nog goed gekomen |
|
|
| Sumaya |
| Inderdaad tering simpel :D |
|
|
| Klubbdemon |
ik krijg dit met cdrwin 4.0 enzo :
error : invallid cue sheet command at line 1
unable to find or open file
en nu?
help me!!!! |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Klubbdemon
ik krijg dit met cdrwin 4.0 enzo :
error : invallid cue sheet command at line 1
unable to find or open file
en nu?
help me!!!! |
Dat had ik net ook maar dan op line 3 |
|
|
| BlaiR.WitcH |
| cd kopen dan maar? |
|
|
| Sumaya |
Der kan misschien staan E:\ (of een andere letter).
Haal die E:\ eens weg (of D of wat dan ook). Kan helpen |
|
|
| Robvef |
| Volgens mij moet je ook eerst dat mp3-tje naar *.wav omzetten, maar dat weet ik niet helemaal zeker. |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Robvef
Volgens mij moet je ook eerst dat mp3-tje naar *.wav omzetten, maar dat weet ik niet helemaal zeker. |
Nee dat hoeft niet, dat gaat automatisch als je aanklikt dat je een audio cd maakt. |
|
|
|
|