return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
** Trance platen? **
View this Thread in Original format
TranceZoner
Heyz TA's

Ik vraag me zwaar af hoeveel mensen hier een echte grammafoon hebben ofzo, omdat ik veel hoor dat mensen echt de platen kopen, de vinyls...
Latrazzzzzzz:D ;) :eyespop:
jploveparade
Her en der zitten hier aardig wat in meer of mindere mate professionele amateur DJ's met dan wel een oude Technics SL-1200 of de bekende 200 gulden Soundlab :D
TimeportE
nou er zijn hier veel mensen met draaitafels en veel dj's hiero op ta.. fock dat herrinert me over 3 dagen moet ik al de results klaar hebben voor de ta mixing comp.!! woeii..
btw mijn pa heb gramafoon (zoals jij dat zegt ;)) en ik heb 10 platen ofzo..

der is hier btw een draad over.. eff zoeken zo gepiept
TranceZoner
quote:
Originally posted by TimeportE
der is hier btw een draad over.. eff zoeken zo gepiept

SORRY!!!!!!!!!!! :D :D ;)
AFTERNATIVE
Ik heb 2 Grammafoonspelers ala 2 Technics SL 1200 MKII:)
DJ_Massive
grammafoon?? hehehhe

:rolleyes:
arjoderoon
hehe als ik hier een beetje zak met geld had zou ik ze ook hebben, maar nee, helaas :(
Ding Chavez
Mijn grammafoon installatie komt neer op 2 SL1210-M3D grammafoonspelers
tijs08
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Mijn grammafoon installatie komt neer op 2 SL1210-M3D grammafoonspelers

kheb ook een setje staan thuis.. niet zo mooi als die van Ding hoor... maar dat kan deze jongen dus gewoon ff niet betalen!
Chicane
2x Technics SL1210's MK2 grammo's met een Dateq XTC 3-kanaals mixer en een geleende Sony MDR-V500 headset

en meer dan 270 platen inmiddels (check me siggie :))

DJ_Massive
ow ja

/me heb hier naast zich staan zo'n "oude" sony grammofoon plaat speler cq lp speler en een paar plaatjes van de beatles en beethoven en mozart en dergelijke
New Wave
Gaan we nog een keertje.............
2 maal Omnitronic BD 1550 en een 2 kanaals mixertje.
Volgende maand 2 MK2tjes met een (denk ik) Vestax PCV275.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement