return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nederland Ultiem Tranceland?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceZoner
quote:
Originally posted by jploveparade
tjeeeezzz die houden we erin :D

klinkt als cheese :p

Iz goed, dan houden we m erin...
Tsjeeeez, wat ben ik moe :D :D :D ;)
Raymond
Weet ik veel dat er een tweede Shane is:whip:
Ik heb echt nog nooit van die gozer hier uit Nederland gehoord........!!!! :clown:
TranceFool
quote:
Originally posted by Raymond
Weet ik veel dat er een tweede Shane is:whip:
Ik heb echt nog nooit van die gozer hier uit Nederland gehoord........!!!! :clown:

Shane - Its Too Late To Turn....ken je vast wel :)

Shane 54....die gast komt uit hongarije, das weer heel wat anders :p
Optimus
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DJ_Massive

Shane komt uit Nederland en Shane54 uit hongarije...

en dan heb je ook nog shane london en das echt een :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: dj!! (vraag me af hoeveel mensen zich een bepaalde set kunnen herinneren :) )
Chicane
en niet te vergeten Sjaan van de huishouding.. niet over het hoofd te zien zo breed is ze :P
TranceZoner
OKEYZ
Back to the subject please.......:D ;)
Later Paterrrrrrr:D :eyes: :toothless :haha: :crazy:

Status: F*cked up moe.........
Chicane
Wat wil je precies bereiken met deze thread? Toch niet je zelf boven de rest van de wereld plaatsen alleen omdat deze mensen die jij opsomt toevallig nederlander zijn? Het getuigt van een klein perspectief, want juist de onbekende buitenlandse platen zijn vele malen lekkerder dan de standaard well known cheeze uit holland.

Hou zou je deze thread samenstellen als Tiesto nou uit Canada bv kwam? Dan is heel het idee dat hij van ons nederlanders is helemaal weg... zou je dan ook van trance houden?

Dat dance hier nou zo populair is heeft gewoon te maken met marketing denk ik, niet met bekende namen. In Amerika is Pop en RnB weer heel populair omdat niemand beter weet daar bijna (ja, uitgezonderd Sandstorm en Freeloader enzo, Alice Deejay schijnt het daar ook enorm goed te doen)..

Kijk ik wil je niet flamen ofzo, maar deze thread heeft geen onderbouwing of enig nut in mijn visie :)
TranceZoner
je hebt wel een beetje gelijk, het was helemaal nait de bedoeling om mezelf op te hemelen, omdat ik die namen noemde, maar het was een beetje de bedoeling om te kijken wie het met me eens waz... Naja, laterrrrrrrrrr:D
Kamaya
Paterrrrrrr

:rolleyes:

TranceFool
die knakker is echt een aanwinst voor het forum.....
DJ_Massive
yaps
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement