|
Nederland Ultiem Tranceland??
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Soms luister ik naar de Nederlandse productiez en dan denk ik: 'Tsjeez, eigenlijk hebben wij Nederlanders best mazzel'. Ik vind dat Nederland veel goede acts/producers/dj's heeft voortgebracht.. Ik noem:
Rank-1
(ja ook Tiesto:o )
Shane
Ferry Corsten, en omdat Gouryella een samenwerking is van Thijs en Ferry, ook Gouryella.
Ralphie B.
Armin van Buuren
Dit zijn toch namen waarbij de Amerikanen toch wel gaan kwijlen, denk ik hoor..
Anywayzz ik hoor t wel van jullie, laterzzzz :toothless :toothless :toothless |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
'Tsjeez, eigenlijk hebben wij Nederlanders best mazzel'.
(ja ook Tiesto:o )
|
Tsjeez --> is wel een stopwoordje van je? zit in elke post! :D
ook Tiesto --> hij was de 1e in Nederland die Trance draaide en groot (lees bekender bij het grote publiek) maakte! Dus om hem om die reden af te vallen begrijp ik niet.
(bron ID&T magazine september 2002) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Dus om hem om die reden af te vallen begrijp ik niet.
(bron ID&T magazine september 2002) |
Hey Freezel, ik val hem niet af, maar tis gewoon zo dat mensen die zeggen dat ze van trance houden, de newb, die zegen ook altijd Tiesto, en ik vind het dan zo klinken alsof je er geen verstand van hebt... Het is zo clichematig bedoel ik...
Voor de rest heeft Tiesto Nederland op de wereldkaart gezet op gebied van TRance, dat is gewoon een feit, hij heeft ook vette producties , Gouryella, In my memory, duzzzzzz
Zo was het bedoeld...
Laterzzzzzzzzzzzz |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | | ik val hem niet af, maar tis gewoon zo dat mensen die zeggen dat ze van trance houden, de newb, die zegen ook altijd Tiesto, en ik vind het dan zo klinken alsof je er geen verstand van hebt... Het is zo clichematig bedoel ik... |
heb je gelijk in, maar dat komt voornamelijk door zijn productie die in de Charts terecht komen, waardoor ook de kindertjes e.d. Tiesto noemen als iemand trance zegt, terwijl ze niet eens weten waarover ze het werkelijk hebben |
|
|
| jploveparade |
tjeeeezzz die houden we erin :D
klinkt als cheese :p |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
heb je gelijk in, maar dat komt voornamelijk door zijn productie die in de Charts terecht komen, waardoor ook de kindertjes e.d. Tiesto noemen als iemand trance zegt, terwijl ze niet eens weten waarover ze het werkelijk hebben |
preciezzzzzzzzz dat vind ik duzzzzz ook
mzzzlzz |
|
|
| Raymond |
So so........Is Hongarije tegenwoordig een provincie van Nederland.......?!! :D |
|
|
| tijs08 |
ok dan ray! tell them!!
blablabla |
|
|
| DJ_Massive |
tss Raymond alsof jij het dan zo goed weet...
Shane komt uit Nederland en Shane54 uit hongarije... :rolleyes:
zo mooi weer een uitgeluld zo op de 1e dag van t nieuwe jaar:D ;) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Raymond
So so........Is Hongarije tegenwoordig een provincie van Nederland.......?!! :D |
Turkije, Marokko, Suriname en Curacao zijn toch ook voorsteden van de Randstad :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
Turkije, Marokko, Suriname en Curacao zijn toch ook voorsteden van de Randstad :D |
Jij als Amsterdammer moet toch weten dat jij onderhand al in Suriname woont :) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
tss Raymond alsof jij het dan zo goed weet...
Shane komt uit Nederland en Shane54 uit hongarije... :rolleyes:
zo mooi weer een uitgeluld zo op de 1e dag van t nieuwe jaar:D ;) |
WHAHAHAA vet tof, Shane komt duz echt wel uit Nederland, maar ja,Massive, bedankt voor de back-up :DD: laterzzz |
|
|
|
|