|
En, hoe is de kater?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Zo, kom net me bed uit en ik moet zeggen: het kan erger. Toen ik thuis kwam had ik een halve liter water naar binnen gewerkt en nu net gedouched en een aspirine, dat helpt wel.
En nu ga ik een heerlijke roer-omelet met uitjes eten:D
PS: Nog een gelukkig en gezond 2003 |
|
|
| LightForce |
Ben nu net 1 uurtje op, en moet zeggen heb nergens last van... Zeker als je ziet wat ik beneden aan lege flessen heb staan, ben ik nogal verbaasd dat ik geen kater heb. Anyway was toppertje van oud & nieuw!
Iedereen hier een gezond en bruisend en dancevol 2003!!! |
|
|
| Dj Lex |
| Mwa voel me wel ok. Lag half 11 op bed en kwam er rond 4en uit en voel me wel ok, beter als anders :D |
|
|
| TranceZoner |
Heyzzzzzzzz
Ik heb ook geen kater, ehheheh
Tiz hier ook best een zooi, want mijn kameraad zijn ouderz zijn twee wek weg... Tsjeeez, al die rommel hier.........
Ik wens jullie een voorspoedig 2003,
en dat dit een TRANCEful jaar mag worden ;) ;) :D
Later pater........ :D :crazy: |
|
|
| Blik |
ik heb nergens last van :D, zeer verwonderlijk als je ziet hoeveel ik gister naar binnen getankt heb vanaf 8 uur. Lag om 7:45 in mijn bedje en kwam er om 15:15 uit
vond het minder leuk dat een vriend van mij de kraan in de keuken heeft "afgebroken", zatte gast |
|
|
| !_PeTrUs_! |
 |
|
|
| Joost008 |
| Het is natuurlijk wel is erger geweest:p alleen kloten dat ik altijd zoveel vergeet als ik wat gezopen heb krijg je allemaal van die dingen te horen de volgende dag altijd:D |
|
|
| TimeportE |
ik heb echt haast nooit een kater (best wel fijn! :D)
en ook raak net zoals blik want [opschep mode ON/]der zijn wel 5 kratten en 2 flessen champagne doorheen gegaan met zijn 8,5 (eentje dronk nie zo veel)[opschep mode OFF] |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb echt een kater van hier tot Tokyo. Smiddags al wat biertjes op, en savonds ging het ook wel oke. Bier, paar glazen goldstrike, een tequilla, bier, en een dik glas passoa.
Ik ben na 1 uur alles kwijt van de hele avond...niet leuk. Ik schijn bijna iemand een fles op zijn hasses te hebben gegooid (..ik miste..) omdat hij mijn moeder een hoer noemde. Wel terecht dat ik dan gooi, maar was wel lam, en die lui zaten blijkbaar 'te geinen'. Beetje jammer.
Heb rond een uur of 4 alles uitgenekt..... en had nog ruzie met de vriendin. Niet echt een leuk begin van het nieuwe jaar. Ben nu ook superrrrrrbrak, niet normaal. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
|
goed zo peter! zo hoort dat op 1 januari!;)
kheb zelf ook wel katertje, geen koppijn maar de rest van het lichaam doet pijn...iets te fannatiek nachtje geweest. |
|
|
| M_Peror |
| Ietsiepietsie koppijn vanmorgen... nog geen aspirientje waard. Maar kan ook van de slaap komen heb niet zo lang kunnen uitslapen als ik hoopte :). Maar 'twas een goei feessie dus ik klaag niet..... |
|
|
| Optimus |
geen kater, niet zuipen rulesss!!!!!:disbelief
en no drugs rules ook!!!:haha: :tongue2
alleen beetje erg moe hehehe:p |
|
|
|
|