|
Hur var Fokused ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
Vet inte , kom inte in. :/ |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by robstar
Vet inte , kom inte in. :/ |
Varför då? Det var väl 18??? |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Varför då? Det var väl 18??? |
Stämmer bra de.
Men de spelade tydligen ingen roll...
"Sorry grabz , men det är 20!"
Blev rätt så lack...specielt när man hörde ett par torskar i kön stå å säga saker som: "Va ere för musik, ere Rejv å techno eller?" |
|
|
| King of Clubs |
Jobbigt... På nyårsafton och allt.... Men, men livet går vidare.
Den värsta nobb jag nånsin fått av en dörrvakt var på Fashing, som jag då redan varit på några gånger.
Stod i februari och väntade två timmar mitt i natten. jag var 18, mina två polare 19. När jag kommit fram till dörrvakterna fick dom tillåtelse att komma in, medan jag fick komentaren: "Väx, fort!" |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jobbigt... På nyårsafton och allt.... Men, men livet går vidare.
Den värsta nobb jag nånsin fått av en dörrvakt var på Fashing, som jag då redan varit på några gånger.
Stod i februari och väntade två timmar mitt i natten. jag var 18, mina två polare 19. När jag kommit fram till dörrvakterna fick dom tillåtelse att komma in, medan jag fick komentaren: "Väx, fort!" |
HrHr! Vet hur de måste kännts!;)
Jobbigt med åldersgränser. :/ |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Glorie
lonne kan d ha vart
red hot chilli poppers - by the way (remix)
sök på den på hubben så hittar du den
å nej, det e inte felstavat. |
Ah , tänk att dra i sig chili poppers. Jävlar vad det skulle bränna i skallen, jag som tycker det bränner nåt jävligt med vanliga poppers, ;)
Kul drog det där..poppers, :eyes: |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Ah , tänk att dra i sig chili poppers. Jävlar vad det skulle bränna i skallen, jag som tycker det bränner nåt jävligt med vanliga poppers, ;)
Kul drog det där..poppers, :eyes: |
Jag hatar poppers!...får sån jävla huvudvärk, påminner om att sniffa bensin lr hårsray on ngn annan här inne har dom erfarenheterna sedan högstadiet...hehe. |
|
|
| WhiteRussian |
Hehe, e:ad så funkar poppers ganska bra. Man kommer liksom tillbaks till peaken i några minuter, ganska schysst, :)
Sen blir man helt störd i någon minut av syrebristen, helt vild och galen, :cool: |
|
|
| robstar |
| Va e Poppers? Aldrig hört talas om de frut... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by robstar
Va e Poppers? Aldrig hört talas om de frut... |
Poppers är som ngn form av lösningsmedel man sniffar, andas in från flaskan det kommer i. Effekt: huvudvärk, mindre hallisar i form av färger som ändrar sig och det kan flacka lite för ögonen. Inget att rekommendera. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by lonne
Poppers är som ngn form av lösningsmedel man sniffar, andas in från flaskan det kommer i. Effekt: huvudvärk, mindre hallisar i form av färger som ändrar sig och det kan flacka lite för ögonen. Inget att rekommendera. |
Bah, bull. Poppers e askul. Men men, det är väl som med det mesta, en del tycker om det en del inte, ;)
Fast Lonne e bara klen, :p ;) |
|
|
| King of Clubs |
| Inget jag provat, men Poppers är stort i gaykretsar. |
|
|
|
|