return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Hur var Fokused ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
quote:
Originally posted by King of Clubs
Inget jag provat, men Poppers är stort i gaykretsar.


Yep, det sägs att ringmuskeln blir avslappnad, ;)

Har jag iof aldrig märkt, kanske har med att göra att jag aldrig sniffat poppers just för den effekten, :p
lonne
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Bah, bull. Poppers e askul. Men men, det är väl som med det mesta, en del tycker om det en del inte, ;)

Fast Lonne e bara klen, :p ;)


Klen ?????, fick ju dig att hänga på in på muggen på fokused och skjuta heroin. inte sant ?....:D
robstar
Aha ok.
Sniffa grejer e inte min grej precis.
Känns lite getto.;)
King of Clubs
quote:
Originally posted by lonne
Klen ?????, fick ju dig att hänga på in på muggen på fokused och skjuta heroin. inte sant ?....:D


Och jag var inte bjuden? vilka polare.. :whip::D
WhiteRussian
quote:
Originally posted by lonne
Klen ?????, fick ju dig att hänga på in på muggen på fokused och skjuta heroin. inte sant ?....:D


:haha: :haha: Jo, horsad som ett djur var man hela kvällen, stappla runt hela natten, ;)

Nej, dags att slå en fet och varva ner från horset, :)
lonne
Nice one ryssen, ska också köpa en fiveish grönt och slappa.

Polarn har just införskaffat en asskön glasbong som ändrar färg när man röker.:crazy:
lonne
quote:
Originally posted by Glorie
lonne kan d ha vart

red hot chilli poppers - by the way (remix)

sök på den på hubben så hittar du den

å nej, det e inte felstavat.


Sådär ja, efter lite research sägs det att Irländska Coast to Coast med hiten Home ska ligga bakom denna remix. Upplysningarna kan dock vara felaktiga, så skyll inte på mig senare...hehe.
mindshooter
knarkaddict.com

ni e knarkare hela bunten :p

Jag brukar sniffa vattenånga
Vizay
håller med mind...drogpellar hela bunten :p


nae jag föredrar å sniffa saft å inhalera kakor :p
WhiteRussian
quote:
Originally posted by lonne
Nice one ryssen, ska också köpa en fiveish grönt och slappa.

Polarn har just införskaffat en asskön glasbong som ändrar färg när man röker.:crazy:


Fan vad tufft! :eyes:

En sån vill jag också ha, :)

Förresten, såg en bild på en snort-väska en gång, med rör, spegel, nåt att hacka med, sådan vill jag också ha, :D

Glorie
quote:
Originally posted by King of Clubs
Den värsta nobb jag nånsin fått av en dörrvakt var på Fashing, som jag då redan varit på några gånger.
När jag kommit fram till dörrvakterna fick jag komentaren: "Väx, fort!"


hahahah, :D :D :D skratta gott när ja läste de dära.. flåt
:o

ja sniffar killars dofter :) e galen i sånt :D
NordLight
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fan vad tufft! :eyes:

En sån vill jag också ha, :)

Förresten, såg en bild på en snort-väska en gång, med rör, spegel, nåt att hacka med, sådan vill jag också ha, :D


Finns gott om "Party-kit" på Ibiza!

Sov gott
NL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement