|
Toch ff misschien iets belangrijks......(Rank1) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TimeportE
such is life is van 2001 (theme sensation 2001)
don't explain vind ik een van de slechtste nummers van het jaar, maar ja das subjectief
en dreamland edit doet het origineel geen respect
vin ik dan.. :) |
hmmn.. ik bedoelde dus Awakening :D
En de hard edit van Don't explain is zeker wel vet... maargoed smaken verschillen |
|
|
| Raymond |
| quote: | | delerium - underwater (rank 1 remix) |
Deze is dus echt zwaar bout...........!!!!!
De Above & Beyond remix is tig keer beter, een paar jaar terug stond Rank-1 voor kwaliteit, maar helaas is het tegenwoordig niet veel soeps meer :/ |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heyzz, ik las dit en ben ik zelf ff weer rustig. Ik d8 dat jullie dit misschien ook wilden weten, later paterrrrrrrrrr :D ;) :haha:
|
Ik gok datwe de Ta-Nerd 2003 hebben
ik nomineer em iig alvast |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Ik gok datwe de Ta-Nerd 2003 hebben
ik nomineer em iig alvast |
hehe ah joh.. das nie eerlijk. magrec wil zn titel prolongeren. geef die vent ook un kans :D |
|
|
| tijs08 |
wat dachten jullie van
Rank 1 - Conspiracy
&
Morph - Consequence (Benicio Remix)
:rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tijs08
Rank 1 - Conspiracy
&
Morph - Consequence (Benicio Remix)
|
vind Conspiracy niet echt meetellen, het is natuurlijk wel geproduceerd dit jaar maar hij is niet uitgebracht, stond alleen op het album
en al de Benicio-remixen tellen natuurlijk niet mee, aangezien Piet Bervoets daar geen kont mee te maken heeft... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Ik gok datwe de Ta-Nerd 2003 hebben
ik nomineer em iig alvast |
En ik dan?:whip: :D
Later pater:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
en al de Benicio-remixen tellen natuurlijk niet mee, aangezien Piet Bervoets daar geen kont mee te maken heeft... |
en daarbij vin ik meeste benico remixes bout, veels te makkelijk.. weinig nieuws.
rank1 gaat voor mij de dumonde hoek in.. :rolleyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
delerium - underwater (rank 1 remix)
|
toch ook 2001 dacht ik?
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
nu nrg - dreamland (rank 1 remix)
|
/zoekt naar kotssmiley
onee, die zit alleen op pf ;)
en awakenings is weer zo'n nummer dat als ie op de tv komt je iedereen moet uitleggen wat die clip nou te betekenen heeft terwijl ik dat zelf ook niet weet :conf: |
|
|
| TimeportE |
| awakenings is ok maar dit soort tunes heeft rank1 al te vaak gemaakt om mij nog te boeien, als dit het lijstje is van dit jaar dan blijft het erg weinig! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
En ik dan?:whip: :D
Later pater:D |
Die iz leuk!! heb je die zelf bedacht??
Just kiddin' m8:D ;) |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Die iz leuk!! heb je die zelf bedacht??
Just kiddin' m8:D ;) |
Ze hadden op Aussie forum een gozert die de hele tijd Scooter liep op te hemelen. Wat een nare pik was dat zeg!
Het enige wat ie zei was: Scooterrrrrrrr Technazzzzzzzzzzzzzzzz Rulezzzzzzzzzzz
Ik vind jou wat dat betreft een verademing :) |
|
|
|
|